"ခြမ္း....."
အေပၚထပ္အိပ္ခန္းထဲကအသံေတေၾကာင့့္Arthitဧည့္ခန္းထဲကsofaေပၚမာအိပ္ေနရင္းလန္႔ႏိုးလာခဲ့တယ္....အသံၾကားထဲကသူတခုခုဖစ္ေနပီဆိုတာသိလိုက္တာမို႔အေပၚထပ္သူ႐ွိရာအခန္းဆီသို႔အလ်င္အျမန္ေျပးတက္လာခဲ့လိုက္တယ္....ထိုသူကေတာ့...က်ေနာ့္အသက္ေလာက္ခ်စ္ရသူ....က်ေနာ္ႏုလံုးသားရဲ႕အ႐ွင္သခင္ဖစ္တဲ့Kongပါပဲ.....
က်ေနာ္အခန္းတံခါးကိုဖြင့္ပီးျမင္လိုက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းေၾကာင့္သူ႔နာမယ္ကိုေရရြတ္မိလိုက္တယ္..
"Kong.."
"ငါဘာလို့္္အိပ္ခန္းေတကိုေရာက္ေနတာလဲ...ညကငါမူးေနခဲ့တာေလ...ငါ့ကိုဘယ္သူအိမ္ျပန္လိုက္ပို႔တာလဲ..."
"Kong...အရင္အူးဆံုး Kongလက္ထဲကဖန္ကြဲစေတကိုခ်လိုက္ပါ...."
"မင္းငါ့ကိုအမိန္႔လာေပးမေနနဲ႔Arthit...ငါ့ကိုညကမင္းအိပ္ခန္းထဲထိလိုက္ပို႔တာလား.."
"မဟုပါပူး...မင္းကိုAimလိုက္ပို႔တာပါ...စိတ္ခ်ပါ..မင္းမထိေစခ်င္တဲ့မင္းရဲ႕ခနၶာကိုယ္ကိုငါလက္ဖ်ားေလးနဲ႔ေတာင္မထိပါပူး..Kong....Kongအခုေတာ့မင္းလက္ထဲကဖန္ကြဲစေတကခ်လိုက္ပါေတာ့"
"ထြက္သြား..."
က်ေနာ္သူ႔လက္ကေနေသြးေတစီးက်ေနတာကိုျမင္ေနရတယ္...မင္းငါ့ကိုမုန္းပါႀကိဳက္သေလာက္မုန္းလို႔ရပါတယ္...ဒါေပမဲ့မင္းကိုယ္မင္းနာက်င္ေအာင္လုပ္ရတဲ့အထိေလာက္ေတာ့ငါ့အတြက္မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့...ငါမင္းအမုန္းေတကိုေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီးခံယူထားရတာနဲ႔တင္ငါအတြက္လံုေလာက္ေနပါပီ....အမုန္းေတအျပင္မင္းရဲ႕နာက်င္ျခင္းကိုပါထပ္ေပါင္းထဲ့လိုက္ရင္ငါခံႏိုင္ရည္မ႐ွိလို႔႐ူးပီးေသသြားလိမ့္မယ္....
"မင္းကိုငါထြက္သြားလို့္ေျပာေနတယ္ေလ...ခုခ်က္ခ်င္းထြက္သြား...!!!!!!"
က်ေနာ္သူ႔ေ႐ွ႕ကေနေျပးထြက္လာပီးေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ပီးေရပန္းေအာက္မာထိုင္ရင္းငိုေကြၽးေနမိတယ္...မ်က္ရည္ေတကေတာ့ေရစက္ေတနဲ႔အတူက်ေနာ့္ကိုေလွာင္ရီကာေျပးဆင္းေနၾကတယ္..ဒါဟာက်ေနာ့္တေန႔တာရဲ႕ပံုမွန္ႏိုးထျခင္းပါ...က်ေနာ့္ေန႔ရက္တိုင္းကိုသူမသိေအာင္မ်က္ရည္ေတနဲ႔အတူမ်က္ႏွာသစ္ပီးႏိုးထခဲ့ရတာပါ...သူသ္ိခဲ့ရင္ေရာ......ေက်နပ္ေနမယ္ထင္ပါတယ္....သူေက်နပ္မယ္ဆိုက်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ဒါဟာအေသးအမႊားေလးပါက်ေနာ့္ရင္ေတစုတ္ျပတ္သတ္ပီးတစစီေၾကမြေနေလာက္ေအာင္နာက်င္ေနရလည္းပဲ....
BINABASA MO ANG
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...