Arthit pvo-
က်ေနာ္မိုးလင္းခါနီးမွအိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တယ္....ဆိုးရြားစြာခံစားရခက္တဲ့နာက်င္ျခင္းတခ်ိဳ႕ကိုက်ေနာ့္ေခါင္းထဲကေနခံစားေနရတာေၾကာင့္က်ေနာ္အားယူပီးထလိုက္တယ္...
"အ..."
လက္ေကာက္ဝတ္ကလဲဆစ္ခနဲဖစ္လာတာေၾကာင့္က်ေနာ္ေဆးဗူးယူပီးေဆးလိမ္းကာပတ္တီးစည္းထားလိုက္တယ္...က်ေနာ္ထပီးမနက္စာျပင္ဖို္႔ျပင္ဆင္လိုက္တယ္...Kongမစားလဲျပင္ထားရမာက်ေနာ့္တာဝန္မလား....႐ုံးပိတ္ရက္မွမဟုပူးေန႔တိုင္းKongကက်ေနာ္နဲ႔အတူတူထမင္းစားဝ္ိုင္းမထိုင္ပါပူး....က်ေနာ္မီးဖိုခန္းထဲမာျပင္ဆင္ေနတဲ့အခ်ိန္ထမင္းစားခန္းထဲကိုKongဝင္လာတယ္...ပီးေတာ့ထမင္းစားဝိုင္မာထိုင္ေနတာေၾကာင့္က်ေနာ္လဲက်ေနာ္ျပင္ထားတဲ့မနက္စာကိုျပင္ေပးလိုက္ေတာ့မစားပဲဖုန္းေျပာေနတယ္....က်ေနာ္သူ႔ေဘးမွာဝင္ထိုင္လိုက္ေတာ့သူကက်ေနာ့္ကိုတခ်က္ၾကည့္ရင္း...က်ေနာ့္လက္ကပတ္တီးကိုျမင္သြားလို႔နဲ႔တူတယ္...ေျပေလ်ာ့ေနတဲ့ပတ္တီးစကတင္းသြားေအာင္ခ်ည္ေပးေနတယ္.....က်ေနာ္ေလ...ေပ်ာ္လြန္းလို႔...Kongက...kongက..က်ေနာ့္ပတ္တီးကိုျပန္စည္းေပးေနတာ...."Arthit....မင္းငါ့ကိုအဲ့လိုလာၾကည့္မေနနဲ႔....မင္းအသက္႐ွင္ဖို႔အတြက္ငါေပးထားရတဲ့အရာကေသးေသးေလးမဟုပူး...ကိုယ့္ကိုကိုယ့္ထိခိုင္ေအာင္လုပ္ပီးအပစ္ကေနေျပးထြက္ခ်င္မေနနဲ႔....တန္ေအာင္ေတာ့ငါ့ကိုျပန္ေပးဆက္ရမာပဲ..."
Kongရဲ႕စကားေတက႐ူးမိုက္စြာအသနားၾကင္နာမႈကိုေတာင္းတေနတဲ့က်ေနာ့္ကိုသတိေပးေနတယ္....က်ေနာ္ကKongအတြက္ေတါ့သနားက်င္နာမႈနဲ႔မတန္တဲ့သူတေယာက္ပါ..ထြက္သြားပီဖစ္ေသာသူ႔ရဲ႕ေက်ာျပင္ဟာက်ေနာ့္ကိုအျမဲတမ္းမ်က္ရည္ေတနဲ႔က်န္ေနေစျခင္းရဲ႕တရားခံပါပဲ...
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
က်ေနာ့္ေရာဂါကတစ္လတစ္ျက္ိမ္Checking လုပ္ရတာေၾကာင့္က်ေနာ္ဒီေန႔ေဆး႐ုံကိုလာခဲ့တယ္....တကယ္ေတာ့က်ေနာ္ေဆး႐ုံကိုတေယာက္ထဲလာရတာအရမ္းေၾကာက္ပါတယ္ ..Marတို႔ကလဲခ်င္းမိုင္မာဆိုေတာ့ေခၚလို႔ကလဲမရပူးေလ...ပီးေတာ့Marတ္ို႔ကိုလဲစိတ္မပူေစခ်င္ပူး...Kongကိုေတာ့မေခၚရဲပူး...ေခၚလဲလိုက္မာမဟုပါပူး...က်ေနာ္နဲ႔ပတ္သတ္လာရင္Kongကတစိမ္းတေယာက္လိုပါပဲ...
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...