💓Extra Part💓

3.6K 166 23
                                    

ဒုန္​း.....ဒုန္​း.....ဒုန္​း.....

ကား​ေပၚမာထဲကမ်က္​ႏွာပိက်ိကိုစူပုပ္​ထားပီးႏႈတ္​ခမး္ကလဲ​ေ႐ွ႕ကိုဆူထြက္​​ေနတာကားျပတင္​း​ေပါက္​က​ေန​ေတာင္​ကြၽံထြက္​​ေတာ့မာ.....အဲ့လိုစူပုပ္​ပုပ္​ဖစ္​​ေနတဲ့သားကို​ေပါင္​​ေပၚတင္​ထားရင္​းသူ႔​ေဘးမာထိုင္​​ေနတဲ့Oonရဲ႕မ်က္​ႏွာဟာလဲမႈိင္​းညိဳ႕​ေန​ေလရဲ႕.....ပါးစပ္​ကလဲက​ပြစိပြစိနဲ႔ဘာ​ေတ​ေရရြတ္​​ေနမွန္​းမသ္​ိ....အိမ္​​ေရာက္​​ေတာ့လဲအိမ္​ထဲကိုဒုန္​းဒုန္​းဒိုင္​းဒိုင္​းနဲ႔ဝင္​သြားတာသားဖႏွစ္​​ေယာက္​လံုးတခ်ိဳးထဲ.....အိမ္​​ေရာက္​တာနဲ႔ႏွစ္​​ေယာက္​သားလက္​တြဲပီး​ေကာ့​ေကာ့​ေကာ​့ေကာ့နဲ႔အ္​ိမ္​​ေပၚထပ္​တက္​သြားတာသူ႔ကိုလွည္​့ၾကည္​့​ေဖာ္​​ေတာင္​မရၾက.....သူလဲဝယ္​လာတဲ့ပစၥည္​း​ေတကိုသယ္​ပီးမီးဖိုခန္​းထဲမာခ်က္​ျပဳတ္​​ေနလိုက္​​ေတာ့တယ္​......

"Oon....Kit....ထမင္​းစားလို႔ရပီ!!!"

​ေအာ္​​ေန​ေပမဲ့အသံ​ေတာင္​ျပန္​မျပုဳၾကပျဲငိမ္​​ေနတဲ့ႏွစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့သူအ​ေပၚထပ္​ကိုတက္​လာလိုက္​​ေတာ့...

"Kit...ဒီဘက္​ကိုျမန္​ျမန္​လာ​ေလ...ဟိုမာသား​ေနာက္​ကိုလိုက္​​ေနၾကပီ...."

"အာ...Papa...သားကို​ေစာင္​့အံုး​ေလ ....Papaကလိုက္​မခ်ပဲနဲ႔ပတ္​​ေျပး​ေနတာခ်ည္​းပဲ....သားကို​ေစာင္​့အံုးလို႔...."

"ျမန္​ျမန္​လာပါKitရာ...Papa​​ေသြးကုန္​​ေနပီကြ.."

သူအ​ေပၚထပ္​ကအခန္​းထဲကိုတက္​သြား​ေတာ့ႏွစ္​​ေယာက္​သားTV​ေ႐ွ႕မာတြန္​းတိုး​ရင္​းအသဲအသန္​ဂိမ္​း​ေဆာ့​ေနၾက​ေလရဲ႕....သူကုတင္​​ေပၚကremoveကိုယူပီးပိတ္​လိုက္​​ေတာ့...

"ဟာ...."

"ဘာလဲ....မီးျပတ္​သြားတာလား...."

ႏွစ္​​ေယာက္​သား​TV​ေ႐ွ႕မာ​ေၾကာင္​အမ္​းအမ္​းလုပ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့....

"Kit....Oon...ထမင္​းစားမယ္​...​ေအာက္​ဆင္​း​ေတာ့...."

"Daddyyy!!!!"

"Kong!!!ဘာလုပ္​တာလဲ...ျပန္​ဖြင္​့​ေပးကြာ...ပြဲကပီး​ေတာ့မာ....တ​ေကာင္​သတ္​ႏိုင္​ရင္​ငါတို႔ႏိုင္​ပီ..."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now