Part 34

3.3K 223 43
                                    

က်​ေနာ္​ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚမာလဲ​ေနတဲ့Oonနားကိုအ​ေျပးသြားပီးOonကို​ရင္​ခြင္​ထဲထဲ့ထားလိုက္​ပီး...

"Oon ..ဘာဖစ္​သြား​ေသးလ​ဲ..အဆင္​​ေျပရဲ႕လား...အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ကိုယ္​​ေျပာတာ​ေပါ့..​ေျပးလႊားမ​ေနပါနဲ႔ဆို..."

"ဟင္​့.....ဟင္​့...."

က်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲကOonသည္​လန္​႔ပီးကိုယ္​လံုး​ေလးပင္​တုန္​ကာငို​ေန​ေတာ့သည္​....

"Oon...မတ္​တပ္​ရပ္​ၾကည္​့ပါအူး...အဆင္​​ေျပရဲ႕လား...."

"ဟင္​့အင္​း...ဟင္​့အင္​း...."

က်​ေနာ္​မတ္​တပ္​ရပ္​ၾကည္​့ခိုင္​းတာကိုအတင္​းျငင္​း​ေနတဲ့Oon​ေၾကာင္​့...

"မတ္​တပ္​ရပ္​ၾကည္​့လိုက္​ပါArthitရယ္​...အဆင္​မ​ေျပရင္​​ေဆး႐ုံသြားရမာ..ခ​ေလး​ေလးတခုခုဖစ္​​ေနပါအူးမယ္​...."

Gunကပါဝင္​​ေျပာလာတာ​ေၾကာင္​့Oonကငိုမဲ့မဲ့မ်က္​ႏွာ​ေဘးနဲ႔က်​ေနာ္​့ကိုတြဲရင္​းမတ္​တပ္​ရပ္​ၾကည္​့တယ္​.....

"​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့....ဘာမွမဖစ္​လ္​ုိ႔..."

က်​ေနာ္​Oonကို​ေခါင္​း​ေလးကိုတခ်က္​နမ္​းပီး

"ကဲ...ကိုယ္​​ေတာ္​​ေလးလမ္​းမ​ေလ်ွာက္​ပါနဲ႔​ေတာ့...အထဲကပိစိ​ေလးအ​ေနခက္​​ေနမာစိုးတာ​ေၾကာင္​့​ေဟာဒီ့ကက်​ေနာ္​ကပဲ​ေပြ႔ထားပါ​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​....."

က်​ေနာ္​​ေျပာပီးOonကို​ေပြ႔လိုက္​တာ​ေၾကာင့္​့Oonကလန္​႔ပီးက်​ေနာ္​့လည္​ပင္​းကိုသူ႔လက္​ႏွစ္​ဖက္​နဲ႔သိုင္​းဖက္​လာတယ္​...

"ကဲ..Gun​ေရPအိမ္​​ေ႐ွ႕ထိလိုက္​မပို႔​ေတာ့ပူး​ေနာ္​...​ေအာ္​..Gunအိမ္​ကကားယူသြားမလား..တ​ေယာက္​ထဲျပန္​ရမာမလား..."

က်​ေနာ္​Oonကို​ေပြ႔ထားရင္​း​ေမးမိ​ေတာ့..

"အမ​ေလး..ကိုယ္​့ဘာသာRoၾကပါ..​ေတာ္​ၾကာArthitရဲ႕ကားျပန္​လာ​ေပးဆိုတဲ့အသံဆိုးႀကီးကိုၾကား​ေနရပါအူးမယ္​....ပီး​ေတာ့က်​ေနာ္​့ကိုPလာႀကိဳမာ...."

"ဘာဖစ္​လဲ...မင္း​လဲ​ေနာ္​P'brightကိုတPထဲP​ေနတာမ႐ုိးေတာ့ပူး..."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now