Part 61

2.6K 180 62
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​အလုပ္​က​ေနျပန္​လာ​ေတာ့ျခံထဲမာပန္​းပင္​​ေရ​ေလာင္​း​ေနတဲ့Marနဲ႔​ေတြ႔တယ္​....

"Mar....နားနား​ေန​ေန​ေနပါMarရယ္​....ဒါ​ေတကမလုပ္​လဲရတာကို...ပင္​ပန္​းပါတယ္​Marရယ္​..."

"မဟုတ္​တာသားKongရယ္​....ပန္​းပင္​​ေလး​ေတၾကည္​့ပီးစိတ္​လန္​းဆန္​းတယ္​သားရဲ႕...အလုပ္​မ႐ွိမွMarကမ​ေနတတ္​ဖစ္​ပီးအ​ေညာင္​းမိမာ.."

"ဘယ္​လိုပဲဖစ္​ဖစ္​သားတို႔ဆီ​ေရာက္​တုန္​းနားနား​ေန​ေန​ေနပါ...ပီး​ေတာ့Marဘယ္​သြားခ်င္​လဲပိတ္​ရက္​ၾကရင္​သားလိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေလ...ပီး​ေတာ့ဒီအ​ေတာအတြင္​း​ေတာ့Marတို႔မျပန္​ပါနဲ႔အူး​..Marတို႔မ႐ွိရင္​အိမ္​မာOonကိုတ​ေယာက္​ထဲထားခဲ့ရမာစိတ္​မခ်လို႔....."

"ဟုပါပီသားKongရယ္​....သားလဲပင္​ပန္​းလာတယ္​မဟုလား...အိမ္​ထဲဝင္​​ေတာ့​ေလ...."

"Marပါတခါထဲလိုက္​ခ​ဲ့​ေတာ့....."

က်​ေနာ္​​ေျပာပီးMarလက္​ကိုတြဲကာအိမ္​ထဲကိုဝင္​လာ​ေတာ့​ေလွကားထစ္​က​ေနဆင္​းလာတဲ့Oonနဲ႔​ေတြ႔တယ္​....

"Oon...."

က်​ေနာ္​လွမ္​း​ေခၚလိုက္​တာနဲ႔က်​ေနာ္​့ကိုလွည္​့​ေတာင္​မၾကည္​့​ေတာ့ပဲအခန္​းထဲပန္​ဝင္​သြားတဲ့Oon​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​အခန္​းထဲကိုလိုက္​ဝင္​လာ​ေတာ့....ကုတင္​​ေပၚမာ​ေက်ာ​ေပးပီးအိပ္​​ေနတဲ့Oon.....

"Oon....ဘာဖစ္​တာလဲ....​ေနမ​ေကာင္​းပူး​လား.."

က်​ေနာ္​ခုတင္​​ေဘးမာဝင္​ထိုင္​ရင္​းOonရဲ႕နဖူးကိုလက္​နဲ႔စမ္​းၾကည္​့​ေတာ့လဲပံုမွန္​ပါပဲ....

"..............."

"Oon...​ေဆး​ေတ​ေရာ​ေသာက္​ပီးပီလား...."

".............."

"Oon!!!ကိုယ္​​ေျပာ​ေနတာၾကားလား...."

"Oonအိပ္​ခ်င္​​ေနလို႔...Kongတိုးတိုး​ေန​ေပးလို႔ရမလား...."

"Aww...ကိုယ္​့ဝက္​​ေပါက္​ဗိုက္​ပူ​ေလးကအိပ္​ခ်င္​​ေနတာလား...ကိုယ္​​ေခ်ာ့သိပ္​မာ​ေပါ့...."

က်​ေနာ္​​ေျပာပီးအိပ္​ယာ​ေပၚတက္​ကာက်​ေနာ္​့လက္​​ေတကိုOonရဲ႕ကိုယ္​လံုး​ေလးမာရစ္​တြယ္​ထားလိုက္​​ေတာ့တယ္​.....

I Love Your HateWhere stories live. Discover now