Part 26

3.7K 241 54
                                    

Arthit pvo

အခုဆိုက်​ေနာ္​ခ်င္​းမိုင္​ကအိမ္​ကို​ေရာက္​​ေနတာတစ္​လ​ေလာက္​႐ွိ​ေနပီ..Joeက​ေတာ့ဟိုမာအလုပ္​ကိစၥ​ေတ႐ွိ​ေသးတာ​ေၾကာင္​ခ်င္​းမိုင္​နဲ႔ဘန္​​ေကာက္​ကိုသြားလိုက္​ျပန္​လိုက္​လုပ္​​ေနပါတယ္​..Joeကိုလဲ​ေတာ္​​ေတာ္​အားနာ​ေနပါပီ...သူလဲက်​ေနာ္​့​ေၾကာင္​့​ေတာ္​​ေတာ္​ပင္​ပန္​း​ေန႐ွာမာ...က်​ေနာ္​ခ်င္​းမိုင္​ကMarတို္​့အိမ္​ကိုျပန္​​ရင္​​ေကာင္​းမလားစဥ္​းစားမိ​ေပမဲ့​ေနမ​ေကာင္​းတဲ့Parနဲ႔အသက္​ႀကီး​ေနပီဖစ္​တဲ့Marတို႔ကိုလဲဒုကၡမ​ေပးခ်င္​​ေတာ့ပါပူး..က်​ေနာ္​ကိုယ္​တိုင္​​ေရြးခ်ယ္​ခဲ့တဲ့လမ္​းပဲက်​ေနာ္​့ဘာသာပဲဆက္​​ေလ်ွာက္​ရ​ေတာ့မာ​ေပါ့...အခုJoeနဲ႔​ေနရတာလဲအရမ္​းကိုအဆင္​​ေျပပါတယ္​...တခါတ​ေလကိုယ္​့က္​ိုကိုယ္​​ေပ်ာ္​သလိုလို႐ွိတယ္​လို႔​ေတာင္​ခံစားရတဲ့အထိပါပဲ....Kong.....မင္​းလဲ​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​မဟုလား....ငါစြန္​႔လႊတ္​​ေပးရတာနဲ႔တန္​​ေအာင္​မင္​း​ေပ်ာ္​​ေနမွဖစ္​မာ​ေနာ္​.....လြမ္​းတယ္​...Kong.....

"Arthit....မပီး​ေသးပူးလား...."

အခန္​းျပင္​က​ေနလွမ္​း​ေအာ္​​ေနတဲ့Joe​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​အ​ေတြးစတို႔ကိုျဖတ္​ပစ္​ကာအဝတ္​အစားလဲပီးထြက္​လာလိုက္​တယ္​...

"ပီးပါပီ..Joeရဲ႕..."

"ပီးရင္​လဲသြားၾကမယ္​....​ေတာ္​ၾကာမီးပန္​း​ေဖာက္​တာမျမင္​လိုက္​ရပဲ​ေနအူးမယ္​....."

"ဟင္​ ..မီးပန္​းကည10နာရီမွ​ေဖာက္​မာမဟုပူးလား....အခုမွ5နာရီပဲ႐ွိ​ေသးတာကို..."

"ဟုတယ္​​ေလ...​ေစ်းတန္​း​ေလ်ွာက္​ပီးမွန္​႔စားၾကအူးမာ​ေလ...ကိုယ္​့တို႔​ေအး​​ေအး​ေဆး​ေဆးDateလို႔ရတာ​ေပါ့...ဟုပူးလား...."

"Joe....မ​ေနာက္​ပါနဲ႔ဗ်ာ..."

"ဟုပါပီ...လာလာ...သြားၾကမယ္​...."

က်​ေနာ္​လဲကား​ေပၚ​ေရာက္​တာနဲ႔ကားျပတင္​း​ေပါက္​ကတဆင္​့အျပင္​ကို​ေငးပီးလိုက္​လာခဲ့တယ္​...ဒီ​ေန႔ည​ေစ်းတန္​းဘက္​မာမီးပန္​း​ေဖာက္​ပြဲ႐ွိတယ္​​ေလ..အဲ့တာသြားၾကည္​့ၾကမလို႔ပါ....ဟို​ေရာက္​​ေတာ့​ေစာ​ေန​ေသးလို႔ထင္​တယ္​လူသိပ္​မ႐ွိ​ေသးပူး...က်​ေနာ္​တို႔လဲမုန့္စားဖို့​ဆိုင္​တဆိုင္​ဝင္​ထိုင္​လိုက္​တယ္​....

I Love Your HateWhere stories live. Discover now