Part 42

2.9K 215 36
                                    

Arthit pov

က်​ေနာ္​ပူလာလို႔ျပန္​ပီးႏိုးလာတယ္​...အခန္​းထဲကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ဘယ္​သူမွ႐ွိမ​ေန​ေတာ့ပါ...အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​လဲည​ေနကသားသားနဲ႔​ေဆာ့ရင္​းျပဳတ္​က်သြားတဲ့သားသားရဲ႕အက်ီကၾကယ္​သီး​ေလးကို​ေကာက္​ဖိုထလိုက္​တယ္​...ျပတင္​း​ေပါက္​​ေအာက္​မာ႐ွိတဲ့တန္​း​ေပၚမာတင္​​ေနတဲ့ၾကယ္​သီး​ေလးကိုက်​ေနာ္​လွမ္​းျမင္​​ေနရတယ္​...က်​ေနာ္​အ​ေပၚက​ေနလက္​နဲ႔လွမ္​း​ေကာက္​ၾကည္​့တာဘယ္​လိုမွမမွိီတာ​ေၾကာင္​့​ျပတင္​း​ေပါက္​​ေဘာင္​​ေပၚမာထိုင္​းပီး​ေအာက္​ကိုငံု​ေကာက္​လိုက္​တဲ့အခ်ိန္​က်​ေနာ္​့ခနၶာကိုယ္​ဟာလဲအ႐ုိန္​မထိန္​းႏိုင္​ပဲ​ေျခ​ေခ်ာ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့မ်က္​လံုးတို႔ကိုစံုမွိတ္​ပစ္​လိုက္​မိတယ္​......ထိုအခ်ိန္​က်​ေနာ္​့ခါးက​ေနဆြဲ​ေပြ႔ျခင္​းခံလိုက္​ရတာ​ေၾကာင္​့က်​ေနာ္​့ခနၶာကိုယ္​ဟာလဲထိုသူ၏ရင္​ခြင္​ထဲသို႔အလိုအ​ေလ်ာက္​​​ေရာက္​႐ွိသြား​ေတာ့တယ္​.....

က်​ေနာ္​က်​ေနာ္​့ရင္​ခြင္​ထဲမာတခ်က္​မွမလႈပ္​ပဲငိမ္​နဲ႔တဲ့Oonရဲ႕ပုခံုးႏႈတ္​ဖက္​ကိုလႈပ္​ကိုင္​ပီး...

"Oon!!!!!မင္​းဘာလုပ္​တာလဲ...."

"............."

"ငါ​ေမး​ေနတာ​ေျဖ​ေလOon...မင္​းဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္​ရတာလဲလို႔..."

က်​ေနာ္​႐ူး​ေတာ့မယ္​.....က်​ေနာ္​သာ​ေရာက္​မလာခဲ့ရင္​.....Oonသာတခုခုဖစ္​သြားရင္​က်​ေနာ္​​ေသလိမ္​့မယ္​.....က်​ေနာ္​​ေ႐ွ႕မာမမွိတ္​မသုန္​ရပ္​ရင္​းမ်က္​ရည္​​ေပါက္​ႀကီးငယ္​က်​ေန​ေသာOon....

"Arthit!!!!!!ငါ​ေမး​ေနတာ​ေျဖ​ေလ!!!"

"ငါ...ငါက...သားသားရဲ႕အက်ီၾကယ္​​သီး​ေလးျပဳတ္​က်သြားလို႔​ေကာက္​ခ်င္​႐ုံပါ....ဟင္​့...ဟင္​့...".

သူလက္​ထဲမာပိုက္​ထား​​ေသာအ႐ုပ္​က​ေလးကိုၾကည္​့ရင္​းဆိုလာ​ေသာOon....

"Arthit!!အဲ့အ႐ုပ္​ကမင္​းအတြက္​အ​ေရးအဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ပါ​ေနတာလား...ဟမ္​...အ႐ုပ္​ကဘာ​ေတမ်ားတန္​ဖိုး႐ွိ​ေနလို႔လဲ!!!!!!"

I Love Your Hateحيث تعيش القصص. اكتشف الآن