Part 65

2.3K 151 11
                                    

Kong pov

က်​ေနာ္​​Companyကို​ေရာက္​​ေတာ့Marအခန္​းကိုတန္​းသြားလိုက္​တယ္​...Marအခန္​းထဲကိုဝင္​သြား​ေတာ့Marနဲ႔အတူထိုင္​​ေနတဲ့မိန္​းခ​ေလးတ​ေယာက္​...က်​ေနာ္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့Yee....သူမွသူအစစ္​ပဲ....က်​ေနာ္​Marကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မယံုၾကည္​ႏိုင္​တဲ့မ်က္​ဝန္​း​ေတနဲ႔က်​ေနာ္​့ကိုၾကည္​့​ေနတယ္​...Marရဲ႕လက္​ထဲမာလဲက်​ေနာ္​နဲ႔Yeeရဲ႕ကုတင္​​ေပၚကပံု​ေတ.....က်​ေနာ္​Mar​ေ႐ွ႕မာထိုင္​​ေနတဲ့Yeeရဲ႕လက္​ကို​ေဆာင္​့ဆြဲကာ​ေခါင္​မိုးထပ္​ကို​ေခၚလာလိုက္​တယ္​....Company​ေခါင္​မိုးထပ္​​ေရာက္​​ေတာ့သူ႔ကိုနံရံဘက္​ကို​ေဆာင္​့တြန္​းလိုက္​တယ္​....

"မင္​းဘာလုပ္​တာလဲYee...."

"႐ွင္​ျမင္​တဲ့အတိုင္​းပဲ​ေလ...က်​မက႐ွင္​​ေပးတဲ့ပိုက္​ဆံ​ေလာက္​​ေလးနဲ႔​ေငြပံုႀကီးစိုက္​မဲ့ကိန္​းကိုဒီတိုင္​းလက္​ပိုက္​ၾကည္​့​ေနရမာလား...."

"မင္​း​ေတာ္​​ေတာ္​​ေအာက္​တန္​းက်ပါလား..Yee.."

"ဟုတယ္​...​ေအာက္​တန္​းက်တယ္​...​ေအး..က်မလို​ေအာက္​တန္​းစားက႐ွင္​ယူထားတဲ့အ​ေကာင္​ကို​ေသ​ေအာင္​သတ္​ျပ......."

"ဖ်န္​း......"

သူမစကားမဆံုး​ေသးခင္​သူမပါး​ေပၚသို႔​ေရာက္​သြားသြားလက္​ဝါးတခ်က္​....

က်​ေနာ္​သူမကိုနံရံမာဆြဲကပ္​လိုက္​ပီးလည္​ပင္​းကိုအားနဲ႔ဖိထားလိုက္​တယ္​....မိန္​းခ​ေလးတ​ေယာက္​ကိုဒီလိုမလုပ္​သင္​့မွန္​းက်​ေနာ္​သိပါတယ္​...ဒါ​ေပမဲ့Oonနဲ႔ပတ္​သတ္​လာရင္​က်​ေနာ္​ဘယ္​အရာကိုမွမႈ့​ေနမာမဟုပူး...

"မင္​းပါးစပ္​ကOonအ​ေၾကာင္​းကို​ေျပာဖို႔​ေတာင္​မတန္​ပူး...အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့မင္​းပါးစပ္​ကိုပိတ္​ပီးဒီ​ေနရာကထြက္​သြား​ေတာ့...မဟုရင္​မင္​းအသက္​ဒီ​ေနရာမာတင္​က်​ေပ်ာက္​သြားလိမ္​့မယ္​...."

က်​ေနာ္​​ေျပာပီးသူမကို​ေဆာင္​တြန္​းလိုက္​​ေတာ့ယိုင္​နဲ႔စြာနဲ႔ၾကည္​့လာတဲ့Yee...သူမလွည္​့ထြက္​သြားခ်ိန္​တြင္​​ေတာ့...

"Aww....Yee...Joeကိုလဲ​ေျပာလိုက္​ပါ...႐ွင္​းခ်င္​​ေပၚတင္​လာ႐ွင္​းလို႔...​ေနာက္​ကြယ္​က​ေနမိန္​းမလိုမိန္​းမရလုပ္​မ​ေနနဲ႔လို႔....."

I Love Your HateWhere stories live. Discover now