Arthit pvo;
ခုဆိုKongကေတာ္ေတာ္ေလးကိုသက္သာလာပီကိုယ္ဘာသာကိုယ္သြားႏိုင္လာႏိုင္ေနပါပီ...ဒါေပမဲ့Kongျပန္ေကာင္းလာတာနဲ႔အမ်ွက်ေနာ္အေပၚဆက္ဆံပံုေတကပ္ိုပီးေအးစက္လာပါတယ္..က်ေနာ္နဲ႔အတူထမင္းမစားေတာ့ပါပူး..ညေနဘက္တိုင္းအျပင္သြားပီးညနက္မွျပန္ျပန္လာတယ္...ေန႔ခင္းဆိုက်ေနာ္ကဆိုင္သြားရတဲ့အတြက္တေန႔လံုးေနမွKongနဲ႔တခါေတာင္မေတြ႔ဖစ္ပါပူး...အိပ္ခ်ိန္ဆိုလဲသူ႔ဘာသာျပန္လာတဲ့အခ်ိန္ဝင္အိပ္ေနတာေၾကာင့္က်ေနာ္လဲစကားမေျပာဖစ္ေတာ့ပါ...Kongဘာလို႔ေျပာင္းလဲသြားရတာလဲ....မဟုပူး...က်ေနာ့္ႏွလံုးသားကသာ႐ူးမိုက္စြာၾကင္နာျခင္းကိုေတာင္းတေနမိတာ....Kongကဘာမွမေျပာင္းလဲပါပူး..က်ေနာ့္အတြက္ေအးစက္တဲ့အရင္ကKongျပန္ေရာက္လာ႐ုံေလးပါ.....ဘယ္လိုပဲဖစ္ဖစ္Kongအနားမာက်ေနာ္အျမဲ႐ွိေနခ်င္ပါတယ္.......ႏွလံုးသားတစံုဟာသူ႔ရဲ႕ေပါင္းစည္းဖက္ဖစ္တဲ့ႏွလံုးသားရွိတဲ့သူရဲ႕ရင္ခြင္မာပဲ႐ွင္သန္ႏိုင္တာမဟုတ္လား.....
အခုလဲAimတို႔နဲ႔ထြက္သြားတာေန႔လယ္ထဲကအခုထိျပန္မလာေသးတာေၾကာင့္က်ေနာ္Kongဆီဖုန္းဆက္လိုက္တယ္....အႀကိမ္မ်ားစြာျမည္ေနေသာဖုန္းေခၚသံေတရဲ႕အဆံုးမာေတာ့ကိုင္သူမဲ့ေနခဲ့တယ္.....ေနာက္ဆံုးKongဆီဆက္မရတာေၾကာင့္က်ေနာ္Aimဆီကိုဆက္လိုက္တယ္...
"Hello.....Aim.....Kongအခုထိျပန္မလာေသးလို႔ .အဲ့မာKong႐ွိလား..."
"Humm..Arthit...Kongကညေနထဲကငါတို့္ဆီကေနျပန္သြားတာ...အိမ္ကိုအခုထိျပန္မေရာက္ေသးပူးလား....သူ႔ကိုဖုန္းဆက္ၾကည့္ပါလား.."
"ဆက္ပီးပီး...လံုးဝမကိုင္ပူး...ဘယ္သြားေနလဲမသိပူး..."
"ဟုလား...အဲ့ဒါဆိုငါKongဆီဖုန္းဆက္ၾကည့္လိုက္အူးမယ္...ဆက္လို႔ရရင္ျပန္ေျပာမယ္ေနာ္.."
"ဟုကဲ့..Aim"
က်ေနာ္ရင္ေတပူလွပီ...ဘယ္ေတမ်ားသြားေနတာလဲKongရယ္.....ည12႐ီတိတိမာအိမ္ေရွ့ကၾကားလိုက္ရတဲ့ကားသံေၾကာင့္က်ေနာ္ျခံထဲမာထိုင္ေနရင္းလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ကားေမာင္းရင္းျခံထဲကိုဝင္လာတဲ့Kong....ကားေပၚကဆင္းပီးတာနဲ႔က်ေနာ့္ကိုတခ်က္ၾကည့္ကာဝင္သြားတဲ့Kongေၾကာင့္က်ေနာ္Kongေနာက္ကိုအေျပးလိုက္ပီး ...
YOU ARE READING
I Love Your Hate
Randomသာသာမေနႏိုင္လြန္းလို႔ေရးလိုက္တာပါ...သာသာအခုေရးမဲ့Ficေလးကေတာ့Arthitနဲ႔Kongpob character ေလးေတကိုသံုးပီးေရးသြားမာပါ...တကယ္ေတာ့သာသာေရးခဲ့သမ်ွFicေတအကုန္လံုးကSing Kristပဲေရးတာပါ..ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့သူတို႔ရဲ႕ original character ေလးေတကိုပ်...