Müzik İle Okuyun
Dudaklarımız ayrıldığında alnını alnıma yaslayıp gözlerime baktı. Elleri hala çenem ve boynumun arasındaki yeri tutuyordu. Gitmemi engellemek için. Elimi sağ yanağına koyduğumda gözleri kapandı huzurla. Elleri hafif gevşesede hala gitmemi engellemek istiyorladı.
"Allison" Dedi nefesini verirken.
"Şşt sus Zayn" Gözlerini açıp dolmuş gözlerime baktı. Gidicektim tabikide. Onunla olamazdım. Ona zarar gelmesi istediğim son şey bile değil.
"Gidiceksin" Dİye fısıldadı. Aksanı ilk defa bu kadar hoş gelmişti.
"Gidiceğim" Dedikten sonra dudağına ufak bir öpücük daha kondurdum.
"Gidiceğim Zayn, seninle olamam"
"Neden?" Diye sordu aniden. Sonrada gözlerimdeki bakışı anlamış olucakki kafasını eğdi.
"Allison" Dedi tekrardan. Gülümseyerek konuştum.
"Susmanı söylemiştim"
"Sözünü dinlemiycem, bu sefer" Dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerine baktım. Acı gözle görülür bir dereceye gelmişti elalarda.
"Gitmeni istemiyorum"
"Hep yanında olucam zaten"
"O şekilde yanımda olmanı istemiyorum Allison, seni seviyorum ben" Diyerek yanağımdaki ellerini indirip yanağındaki ve yanımda serbest duran ellerimi tuttu elleriyle.
"Kötü kızım olmanı istiyorum" Hafifçe tebessüm ettim. Ellerimi ellerinden kurtarıp konuştum.
"Hava soğumaya başladı eve girelim" Dedikten sonra eve doğru ilerledim. Olduğu yerde kaldığını biliyordum. Evin kapısını tıklatıp bekledim. Arkadaki yürüyüş seslerini çoktan işitmiştim. İçerdeki merdiven inme seslerinden sonra onun sesini duydum.
"Sen isteyene kadar seni bekliycem Ally" Dedikten sonra açılan kapıdan benden önce girip yukarı kata doğru yol aldı. Bende başımı iki yana sallayıp kendime geldim. İçeri girdiğim gibi Harry önümde bitmişti.
"Allison, Allison, Allison" Diyerek peşimden salonda doğru geliyordu. İçkimi doldurup bir bardağı hızlıca diklediğimde suratını buruşturdu.
"Kötü bir gün geçirmiş olmalısın" Dediğinde içeri giren Zayn ile göz göze geldim. Ne ara üzerini değiştirdin be.
"Evet kıvırcık ne vardı?"
"Şey..." Elleriyle oynayıp yaramaz çocuklar gibi suratıma baktığında konunun kız olduğunu anlamıştım.
"Yürü odama çıkalım" Dedim derin bir nefes verirken. Ben az önce yere serdiğim çantamı koluma takıp ilerlerken Harry'de peşimden geliyordu. Odama girdiğimizde dolabımı açıp rahat birşeyler çıkarttım.
"Arkanı dön" Dedim düz bir ses ile.
"Pekala" Dedikten sonra yüzünü duvara döndü. Üzerimi değiştirirken arada 'Hadi ama' 'Daha bitmedi mi?' Dediğini duysamda umursamayarak yavaşça giyinmeye devam ettim. Sonunda işim bittiğinde sigaramdan bir dal alıp çakmağımla yaktım. Zehirli dumanı içime çekerken konuştum.
"Dönebilirsin"
"Tanrım" Derken döndü ve yanıma gelip oturdu.
"Banada versene" Elimle el hareketi çekip gözüne soktum.
"Al sana" Dedim ardından. Kıkırdayarak elimi indirdi ve ciddi bir ifadeye büründü.
"Miranda, onun hakkında bildiğim herşey yanlış"
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Teen FictionGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...