Müzik İle Okuyun. {Kenan Doğulu-Tencere Kapak}
Elimden tutarak içeri çekti beni. Sağ tarafıma baktığımda uzun bir koridor gördüm. Koridorun sonunda ise bir oda. Kapıyı kapattıktan sonra sol tarafımda bir salon olduğunu gördüm. Bütün bir şehrin gözüktüğü 4 bir yanının camlarla kaplı olduğu bir salon. Salona doğru açılan amerikan bir mutfak vardı.
Büyüleyici evi süzme işlemim bittiğinde beni büyüleyen elalara baktım.
"Burası neresi Zayn?" Gülerek ellerimden yavaşça kendine çekti. Vücudum onun vücuduna yapıştığında ellerini belime koydu ve gülümsedi. Ellerimi boynuna sarıp gülümsedim bende.
"Burası ikimizin evi. Normalde Los Angeles'taydı. Sen gittiğinde Los Angeles'a gidip anılarımızı tekrarlamak zor olduğundan buraya o evin aynısını yaptırdım. Beğendin mi?" Şaşkınlıkla gözlerimi açtım. Kahkaha atarken kafasını arkaya doğru eğdi. Bende onun kahkahasına katıldım.
"Gel bak daha göstermek istediğim şeyler var" Diyerek beni çekiştirdi koridora doğru. Koridorun sonundaki odaya girdik. Yatak odası. Yatak odasının köşesinden yukarı doğru uzanan bir merdiven vardı. Oraya doğru ilerledik. Ahşap kapıyı açıp içeri girdi. Bende peşinden girdim. Işığı açtığında paletlere baktım. Hepsinde ben vardım. Odanın içerisine doğru ilerledim. Resimlerin hepsine göz gezdirdim. Bazılarının yanına yaklaşıp yakından baktım. Arkamı dönüp kapıya yaslanmış, beni izleyen Zayn'e baktım.
"Bunları sen mi yaptın?" Dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı.
"Çok güzel" Diye fısıldadım.
"Güzel olan sensin çünkü. Hadi gel, yemek yapıcaksın daha bana" Kaşlarımı çatıp ağzımı açtım şaşkınlıkla. {Multi Amca'daki Gibi}
"İmkansız" Yanıma gelmek için adım attığında çığlık atarak kaçtım. Gülerek peşimden geldi. Paletlerin arkasına geçip gözlerine baktım.
"Zayn saçmalıyorsun, anılarımı unutmuşken yemek tariflerini hatırlamamı nasıl beklersin! Aaaa!" Dİyerek kaçtım yine.
"Hadi ama Allison, sen beyninin %22'sini kullanan kızsın. Unutamazsııın" Diyerek tekrar koşmaya başladı. En sonunda yakalayıp omzuna aldı beni. Sırtına vuruyorken konuştum.
"Tam bir pisliksin bence"
"Bu pisliğe aşıksın bence" Diyerek kıkırdadı.
"Pislik" Diye tısladım yine.
#FlashBack
"Bence kız olmalı" Suratımı buruşturup karnımın üzerindeki elini tuttum. Sırtımı biraz daha ona dayayıp rahat bir pozisyon aldım.
"Hayır, erkek olmalı"
"Hayıır, seni bi erkekle daha paylaşamam"
"Zayn mal mısın? Kız olursa da ben seni paylaşıcam" Kıkırdayarak başımı öptü. Gözlerimi kapatıp mırıldandım.
"Keşke hayatım daha saf ve temiz olsaydı... İyi biri olsaydım. Seninle geleceğimiz daha parlak olurdu" Derin bir iç çektiğini duydum.
"Ben bunada razıyım" Alayla gülüp gözlerimi kapattım.
"Uykun geldiyse odaya geçelim"
"Olur" Diyerek ayağa kalktım. Oda kalkınca beni kucağına aldı. Gözlerimi devirip suratına 'ciddi misin?' der gibi baktım.
"Ne var? Bütün kızlar bunu sever" Kaşlarımı soru sorarcasına havaya kaldırıp suratına bakmaya devam ettim.
"Hadi ya, kaç kıza daha yaptın bunu?" Çapraz gülüşünü yapıp dilini dişleri arasından çıkardı. Piç gülümsemesi diye buna derim ben.
"Kıskandın mı?" Elimdeki alçıyı gösterdim.
"Ağzına sokarım bunu. Kaç kıza yaptın?"
"Ihm hayatım valla sayamadım" Diyerek beni yatağa bıraktı. Kolumu kaldırıp kafasına indirdim.
"Auh! Acıtıyormuş"
"Hadi ya" Diyerek ağzımla onu taklit ettim. Gülerek üzerindeki tişörtü çıkarttı ve yanıma uzandı. İkimizde yorganın içine girdik. Ona inat arkamı dönüp gözlerimi kapattım.
#Günümüz
"Zayn" Dedim omzundan inerken. Şok olmuş bir biçimde suratına bakıyordum. Gözlerine korku yayıldı.Kollarımdan tutup suratıma baktı.
"Noldu Allison?"
"Benim kolum daha önce alçıya alındı mı?"
"E-evet. Hatırladın mı yoksa?" Kafamı aşağı yukarı salladığımda beni kucağına alıp döndürmeye başladı kahkaha atarak....
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Teen FictionGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...