podsumowanie, podziękowania i propozycje.

2.2K 50 11
                                    

Pierwszy dzień egzaminów za mną, wyniki przewiduje dla siebie nawet dobre, więc fanfiction też skończmy. I tu i tam statystyki mnie zadowalają. Poza tym, wiecie, że be my idol to moje osiemnaste zakończone? :")

Be my Idol zarobiło na siebie:

🌟 5,864 wyświetleń

🌟 1,209 gwiazdek

oraz 🌟 748 komentarzy 

Pięknie za to dziękuję! Nie spodziewałam się, że przy tak krótkich rozdziałach będzie tyle ruchu i praktycznie żaden nie będzie stał pusty, czy nieruszony przez nikogo. Głównie to zasługa PaulineStyles1994 i powinna dostać za to jakąś nagrodę. 

Z drugiej strony się nie dziwie, bo w końcu to było fanfiction pisane dla ciebie i mam nadzieje, że ci się spodobało :')

Szczerze mówiąc z każdym kolejną kończącą się historią coraz trudniej jest mi napisać tutaj coś sensownego. Kiedy zrodził się pomysł na tę historię wiedziałam praktycznie od razu, że będzie to coś w rodzaju odskoczni dla mnie; krótkie rozdziały, sporo luzu i lekki temat. Tak też było i rzeczywiście, kiedy przychodziły środy czy niedziele i pisałam update'y, to wszystko szło mi gładko i szybko. Było całkiem fajnie, osobiście uważam to fanfiction za dosyć udane i jestem z niego zadowolona. A jaka jest wasza opinia?

Naprawdę dziękuje wam za to, że tutaj byliście i jesteście. Gdyby nie ty, to ciężko byłoby mi cokolwiek osiągnąć. Dziękuje i niech nas będzie więcej, tak? :") 

Nie za bardzo wiem, co mogę dodać, więc może po prostu łapcie propozycje, które być może zastąpią wam tę historię x

DRUGIEJ CZĘŚCI ANI DODATKU NIE BĘDZIE.

1. Night Sky

Na początku chce zaznaczyć, że to fanfiction wybieram jako następne do skończenia, więc możecie szykować się na kolejny maraton:")

Kira i Ashton uciekają od swoich wykreowanych przez innych rzeczywistości, aby znaleźć, to co jest dla nich w życiu ważne tak naprawdę. Wpadają na siebie i później te "przypadkowe spotkania" są coraz częstsze.

2. Exchange

Red wplątuje się w romans z przyjacielem swojego chłopaka. Michael okazuje się wyjątkowo czuły i uroczy. Jest zupełnym przeciwieństwem Hemmingsa, który chyba już doszczętnie znudził się brunetką. Pytanie tylko, do czego to doprowadzi?

3. Asylum

Michael jest psychiatrą w szpitalu, do którego trafia Red. Nastolatkę posądzono o zabójstwo ze szczególnym okrucieństwem na członkach swojej rodziny. Lekarz ma jej pomóc, ale prawda jest taka, że on sam ma wiele sekretów to ujawnienia i nie jest tym, za kogo się podaje.

4. Trying Not to Love You

Michael i Red kiedyś byli razem. Szybko jednak się rozstali, a potem wyjechali, starając się o sobie zapomnieć. Po powrocie do Waszyngtonu i pracy, gdzie byli swoimi partnerami wszystko jednak wraca. I choć oboje się oszukują, wiedzą, że to na siebie czekali całe swoje życie.

5. Prisoners

Harry po odsiadce stara się doprowadzić swoje życie do porządku. Problem polega na tym, że wszyscy, łącznie z jego dziewczyną zdążyli je sobie ułożyć bez niego. Styles musi mocno się postarać, aby Destiny od nowa mu zaufała.

6. Race

Nina i Calum byli dobraną parą. A przynajmniej tak się wydawało. Mówiono, że za niedługo nawet Hood miał się oświadczyć dziewczynie. Cały czas jednak zapominał jednak dotrzymać danej jej obietnicy i zadzwonić po wyścigu, aby powiedzieć, że wszystko z nim w porządku.

7. Roommate

Nowe miasto, nowe znajomości i nowe życie. Luke i April zmierzają się z rzeczywistością, jaka panuje w Chicago. Pytanie tylko, jak ta rzeczywistość wpłynie na ich związek.

8. Shades

Michael miał wiele sekretów. A Red pewnego dnia musiała je w końcu zacząć rozwiązywać, zaskakując przy tym przede wszystkim siebie samą.

9. Broken

Red nie radzi sobie po zerwaniu. Przyjaciółka zapisuje ją na terapię do przystojnego psychologa. Ich spotkania już od samego początku nie przypominały niczego zawierającego w sobie mocną formalność.

10. Nicholas

Harry i Pauline po tym, jak ich przyjaciele w wypadku muszą razem wychować swojego chrześniaka. Nie pomaga fakt, że mały ciągle pyta o rodziców, a Harry nie umie sobie poradzić w zaistniałej sytuacji.

11. Danger

Lara i Nate stają w pojedynku przeciw sobie i tajemniczej organizacji o drogocenny kamień ze starożytnego Egiptu. Kto wygra?

12. Repeat

Ostatnia część przygód Alex i Louisa. Czy ich małżeństwo wytrwa te wszystkie zawirowania i wstrząsy?

13. Queen

Michael to poszukiwany złodziej, który okrada lordów, aby później rozdać ich pieniądze wieśniakom. Podczas ucieczki przed strażami chroni się w zamku samej królowej, która już na pierwszy rzut oka ma w sobie coś, co nie pozwala mu tak po prostu odejść. 

mam nadzieje, że zobaczymy się gdzieś indziej, o 15:50 pojawi się coś nowego, mam nadzieje, że wpadniecie:)

na miejsce be my idol wskakuje revival

kocham i do zobaczenia!

be my idol • stylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz