„Já se s tím tajit nebudu," škytla Caren, „už by sis sakra měla někoho najít."
Touhle větou to začalo. Sofi věděla, že je její kamarádka opilá a za normálních okolností by nic takového neřekla, ale stejně se nemohla zbavit pocitu, že má pravdu.
Oslava sedmnáctin Emily se moc nepovedla. Ve dvou Caren tu noc vlekly domů jako pytel brambor a po celou dobu, kdy Emily kňourala námahou a Caren zpívala melodii ze Star Wars, o tom Sofi přemýšlela.
Opravdu, v myšlenkách nenatrefila na nikoho, kdo by v jejím věku nebyl v páru. Tedy pokud se nejednalo o šprty nebo nehorázně nepopulární spolužáky. Sofi nebyla ani jedno z toho, přesto byla single.
Když konečně přišla domů a naruby na sebe navlékla pyžamo se žirafou, posadila se na postel a dala se do roztržitého přemýšlení. Ona sama taky něco vypila, takže jí přehánění šlo jedna báseň.
Čím to, že ji ještě nikdy žádný kluk nepozval na rande? Poprvé v životě se na sebe samu podívala jako na něco, co určitě není v pořádku.
Třeba je moc tlustá. Musíš víc zapracovat na postavě.
Nebo je to tím, že má malá prsa? Nikdy jí moc nevadilo, že nemá balóny, ale teď se nad tím pozastavila. Jsou moc malá.
A co třeba... Je zrzavá. Fuj. Určitě je to tím, že je zrzavá. Od dětství se její spolužáci bavili vymýšlením vtipů na tohle téma. Musíš si obarvit vlasy.
Bože. Jak to, že si nikdy předtím nevšimla, kolik má nedokonalostí? Kolik věcí je na ní špatně?
Rusovláska pčíkla, otřela si nos kapesníčkem a svalila se na polštář. Caren má pravdu.
Víčka jí sama od sebe spadla a po chvíli už ze spaní skopávala pomačkanou peřinu dolů z postele.
ČTEŠ
náct.✔
General FictionPokud se celý váš teenagerský život jeví jako jedna velká balada, znamená to, že je s vámi něco špatně? ❕V příběhu se objevuje deprese.