Sofi si byla jistá, že si na gelové nehty nikdy nezvykle.
„Nejsou moc dlouhý? Co když jima někoho zraním?" strachovala se, zatímco si teprve den staré růžové nehty prohlížela.
„Neblbni, nejsou to mačety." Jak Caren žvýká svůj salát musel slyšet každý u stolu. Prý kvůli svojí postavě začala držet jakousi dietu, proto si do jídelny přinesla vlastní oběd.
Co se jí na její postavě nelíbí?
„Taky mi trvalo, než jsem si zvykla je nosit," přiznala Emily, „ale není to žádná věda. Navíc se k tobě fakt hodí." Mile se na ni usmála.
Sofi si zamyšleně prohrábla kulmou natočené vlasy a pokrčila rameny. „Co myslíš, Tommy?"
Asiat vzhlédl od jídla a odhrnul si ofinu z očí. „Já nevím... růžovou jsi nikdy nenosila. A asi jsem staromódní, ale nějak nemám rád nalepovací věci."
Sofi mírně nadzvedla obočí.
„Pf, vůbec tomu nerozumíš. Tyhle nehty přece nejsou nalepovací." Caren protočila očima. „Sofi, radši si nech radit jenom od nás. Ty nehty jsou super."
Tommy Sofi pár sekund mlčky sledoval.
„Ženský se prostě nedokážou bavit o ničem lepším než o nehtech," zachechtal se Ethan a rozcuchal Caren pečlivě učesané mikádo. „Co třeba filmy? Slyšeli jste o těch nových Avengers?"
„Jasan," promluvil Cody neobvykle vzrušeně. „Už jsem viděl všechny trailery a denně sleduju stránky kin, jestli už to náhodou nepromítají."
Tommy se zasmál. „Jsi cvok."
„Do Avengers," doplnil ho Cody se vztyčeným ukazováčkem. „Hned jak zjistím, že je to na plátně, zarezervuju si tři nejlepší místa."
„Jenom tři?" podivila se Emily a rozhlédla se po celé šestičlenné partě.
„Jo, prostřední pro sebe a jedno z každý strany, aby si vedle mě nemohli sednout pupkáči, co kolem sebe dělají bordel popcornem."
Caren si s povzdechem položila hlavu do dlaně. Ostatní se zařehnili.
„No fajn," zašklebil se Cody, „zarezervuju jich dvakrát tolik." Celý stůl se vděčně usmál. „Ale platit si to budete sami, jasný?" Jeho kamarádi se znovu zachechtali.
Když jela Sofi metrem domů a viděla se v tmavém okně, neobrátila pohled. Dívala se na pěknou, přitažlivou blondýnku s visacími náušnicemi a upravenými nehty. Usmála se na sebe.
Ale pořád jela sama. Nejela metrem s přítelem, s rodinou, kamarádkou, ani známou. Navíc jela domů, kde se rozhodně nechystala radostně přivítat s milující mámou a dalšími členy rodiny.
Situaci v rodině už nezachráníš.
Co mám teda dělat?
Najdi si kluka.
Rozhlédla se po metru a shledala, že není jediná, kdo cestuje sám. Mezi hlavami lidí spatřila vysokého blonďáka stojícího zády k ní. V uších měl sluchátka a pozornost věnoval displeji mobilu.
Simon.
Podívala se na svoje oblečení a došla k názoru, že od nakupování s Emily a Caren má ve skříni hezčí. Vzpomněla si na střapatého chlapce - historie se nesmí opakovat. Ještě za ním nepůjde. Určitě na sebe brzy znovu narazí, a až se to stane, Sofi bude vypadat dokonale.
ČTEŠ
náct.✔
Fiction généralePokud se celý váš teenagerský život jeví jako jedna velká balada, znamená to, že je s vámi něco špatně? ❕V příběhu se objevuje deprese.