CEMRE:
Sabah uyandığımda kızlar uyuyordu bende aşağı inip kahvaltı hazırladım daha sonra odaya çıkıp kızları uyandırdım kahvaltı yapıp okula gidecektik.Cemre: Kızlar hadi uyanın sabah oldu kahvaltı yapıp çıkalım.
Songül: Tamam Cemre kalkıyorum.
Eylül: Kalkın hadi kızlar.
Kader: Günaydın kızlar.
Meral: Günaydın hadi aşağı inelim.
Songül: Hadi bakalım.
Meral: Aaa kızlar matematik sınavı vardı bugün.
Eylül: Evet ya cenaze benim kaçırılmam filan derken sizde çalışamadınız kızlar.
Kader: Saçmalama Eylül tabiki de yanında olcaz boşver ikinci sınava düzeltiriz.
Cemre: Aynen Eylül sıkma canını zayıf bir not alınacaksa hep beraber alırız.
Songül: Kızlar farkında mısınız biz resmen aile gibi olduk herşeyimiz beraber oluyor birbirimizden ayrı kalamıyoruz.
Meral: Evet ya cidden aynı anne ve babadan olsak anca bu kadar olurdu.
Cemre: Hadi kahvaltınızı yaptıysanız çıkalım geç kalmayalım.
Songül: O zaman ben toplarım burayı siz hazırlanın.
Meral: Bende yardım ediyim canısı.
Songül ve Meral sofrayı toplamıştı bizde giyinip aşağı indik sonra da onlar hazırlanmak için yukarı çıktı hazır olduğumuz zaman evden çıktık ve kapıda bekleyen Serkan Güney ve Cenk'i gördük.
Songül: Aaa hayırdır sabah sabah ne işiniz var burada.
Serkan: Ya biz Eylül'ün kaçırılmasından sonra endişe ediyoruz sizin için o yüzden beraber gidelim dedik okula.
Eylül: İyi yapmışsınız hadi gidelim.
Kader: Günaydın Cenk naber.
Cenk: Günaydın Kader iyiyim sen nasılsın.
Kader: Bende iyiyim normal işte sınava çalıştın mı.
Cenk: Eh işte biraz sen.
Kader: Yok ben çalışamadım Eylül'le ilgilenirken unutmuşuz.
Cenk: Birşey olmaz istersen ikinci sınava beraber çalışırız.
Kader: Gerçekten mi.
Cenk: Evet.
Kader: Olur.
SONGÜL:
Kader ve Cenk en arkada birlikte yürüyorlardı canım kardeşim benim Cenk'e çok aşıktı ama bunu ona ne söylüyordu ne de belli ediyordu Eylül ve Serkan'da beraber yürüyordu Meral ve Cemre'de birlikte yürürken Güney'de benim yanıma geldi.Güney: Herkes biriyle sohbete daldı bende tek kaldım.
Songül: Aynen aslında Serkan ve Eylül çok iyi anlaşıyor bu aralar.
Güney: Evet çok iyi anlaşıyorlar ben bu duruma biraz garip bakıyorum ama kafamdan geçen şeyler olacak diye düşünüyorum.
Songül: Kafandan ne geçiyor Güney.
Güney: Bunlar birbirine aşık olmasın.
Gerçekten olabilir miydi çünkü bu aralar fazla samimilerdi Serkan'ın Eylül için endişelenmesi Eylül bulununca sarılıp öpmesi.
Songül: Biliyor musun aslında olabilir yani Serkan bu aralar Eylül'e çok yakın davranıyor.
Güney: Aynen öyle.
Konuşarak okula gelmiştik bahçede okula doğru yürürken Defne karşımıza çıkmıştı bu kızdan nefret ediyorum elimden gelse bir kaşık suda boğmak istiyorum.
Defne: Günaydın kızlar Eylül duydum çok üzüldüm başın sağolsun ve geçmiş olsun.
Eylül: Sağol Defne.
Songül: Hayırdır Defne içine iyilik meleği filan mı kaçtı.
Defne: Ne alakası var ya sonuçta bende bir insanım birinin acılarıyla dalga geçecek kadar küçülmedim.
Güney: Defne tamam bağırıp durma geçmiş olsun dedin şimdi gidebilirsin.
Sınıfa geçip sıralarımıza oturduk ilk ders sınav olacaktık ikinci ders ise sonuçları belli olacaktı.
SINAVDAN SONRA KADER:
Çok kötü bir geçen sınavın ardından hep beraber kantine geçtik.Serkan: Nasıldı sınavınız.
Eylül: İdare eder.
Songül: Benim ki çokta güzel değildi.
Kader: Al benden de o kadar.
Güney: Benim ki o kadar da kötü değildi ya.
O sırada Gökhan gelip Cemre'nin yanına oturmuştu.
Gökhan: Selam naber gençlik.
Cemre: İyiyiz Gökhan sen nasılsın.
Gökhan: Bende iyiyim Cemre sağol bu arada Eylül geçmiş olsun.
Eylül: Sağol Gökhan.
O sırada zil çalmıştı bu ders sınavlar okunacaktı.
Kader: Hadi kızlar sınıfa çıkalım bu ders sınavlar okunacak.
Meral: Hadi bakalım.
EYLÜL:
Sınıfa çıkıp sıralarımıza geçtik ve hoca geldi sınavları okumak için kağıtları eline aldı.Hoca: Evet çocuklar sınav sonuçlarınız belli oldu çoğu kişinin çok kötü okuyorum.
Songül:48
Cemre:63
Güney:88
Mert:37
Cenk:73
Kader:35
Meral:40
Serkan:95
Defne:15
Eylül:30Sonuçlarınız böyle Songül,Mert,Kader,Meral,Defne ve Eylül sizin durumunuz çok vahim ikinci sınavlar da eğer yükseltmezseniz yapacağım birşey yok.
Okuldan çıkmıştık evlerimize doğru gidiyorduk ben bugün Songül'le birlikte kalacaktım çünkü babası gece nöbetindeydi.
Songül: İkinci sınavda notlarımızı düzeltmemiz lazım.
Eylül: Aynen gerçi Serkan bana ben seni çalıştırırım demişti ama.
Songül: Eylül ben sana birşey sormak istiyorum.
Eylül: Tabiki sor kardeşim.
Songül: Sen bu aralar Serkan'la çok yakınsın Serkan'a karşı birşeyler hissediyor musun?
Eylül: Songül şey ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi