1 AY SONRA MERAL:
Sabah uyandığımda Cemre hala uyuyordu bende hemen kaldırdım.Meral: Kalk bakalım gelin hanım hadi bir sürü işimiz var kuaföre gidilecek saç makyaj giyineceksin hadi.
Cemre: Tamam kalktım Meral ben üstümü giyinirken sende eşyaları al tamam mı sonra arabaya indiririz.
Meral: Tamam canısı hadi bakalım.
Ben eşyaları arabaya indirirken Cemre'de evin kapısını kilitleyip aşağı gelmişti.
Cemre: Canım evimiz beş kişi ile geldik bu eve ama şimdi sadece sen kaldın beş yıl içersinde hepimiz yuvamızı kurup ayrıldık bu evden.
Meral: Ya bebişim yapma böyle bak beni de ağlatacaksın hadi bin arabaya.
Cemre: Tamam.
Bu arada bir ay içersinde Mert bana evlenme teklifi etmişti kendi aramızda Songül ve Güney'in evinde bir nişan takmıştık altı ay sonra da düğün planlıyorduk ve Mert'le birlikte bizim evde kalacaktık.
Cemre: Kızlar kuaföre mı gelecek.
Meral: Oooo ayakta uyuyorsun canısı Kader kontrolden sonra gelecek Eylül ve Songül şu an kuaförde.
Cemre: Vayy gelin ben miyim onlar mı belli değil.
Meral: Önceden tecrübeliler canısı.
Cemre: Emine teyze de geliyor bugün memleketten ama Gökhan'ın babası gelemeyecek bir kan davası mı ne varmış o yüzden o memlekette kaldı.
Meral: Ay hiç anlamıyorum su kan davası olaylarını ya ne yani hangi devirde yaşıyoruz ki.
Cemre: Bende anlamıyorum canısı şurasıydı demi kuaför.
Meral: Evet canısı şöyle park edelim.
Arabayı park ettikten sonra içeri geçtik Songül ve Eylül bizi bekliyordu bizden hemen sonra da Kader girdi içeri.
Kader: Kızlar kızlar kızlar.
Cemre: Ay Kader ne oluyor sakin ol.
Kader: Olamam Cemre olamam oğlum oluyor.
Songül: Neee yiğenimiz erkek mi.
Kader: Evet Songül.
Eylül: Tebrik ederim kardeşim.
Kızlar ile birlikte birbirimize sarılmıştık daha sonra saçlarımız yapılmaya başlamıştı.
Cemre gelin başı Kader maşa Eylül at kuyruğu ben ve Songül'de dağınık topuz yaptırmıştık daha sonra Cemre'nin gelinliği giymesi için yardım ettikten sonra kızlar ile de giyinip çıkmıştık erkekleri bekliyorduk.
CEMRE:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi