Barışma

138 8 5
                                    

SONGÜL:
Ertesi gün uyanıp kahvaltıyı hazırlamıştım Gökhan ve Güney kahvaltı yapıp ise gittiler bende evi toparladım daha sonra Meral bize geldi beraber oturduk düğün hazırlıkları yavaştan başlıyordu onlar için o yüzden kafası en sakin olan insan ben olduğum için benden yardım istemişti Eylül Serkan'a yardımcı olmak için Serkan'la birlikte adliyeye gidiyordu, Kader hamileliğinin yorucu döneminde olduğu için dinlenmesi gerekiyordu, Cemre'nin ise morali bozuk olduğu için evde oturuyordu bizde Meral'le davetiye modellerine bakarken Cemre aradı.

Songül: Kardeşim nasılsın iyi misin.

Cemre: İyiyim Songül ben karar verdim Gökhan ile barışcağım siz haklısınız anne olmak için doğurmak gerekmiyor bizde birbirimizi seviyoruz bir evlatlık alıp o çocuğun acılarını kapatabiliriz.

Songül: Çok sevindim kardeşim seni en doğru kararı vereceğini biliyordum kardeşim Gökhan sabah işe gitti ama akşam Cemre'nin yanına döneceğim dedi merak etme kardeşim akşam gelince konuşursun.

Cemre: Teşekkür ederim Songül sizde bana çok yardımcı oldunuz beni toparladınız siz olmasaydınız bu dönemi atlatamazdım ben iyiki varsınız.

Songül: Kardeşler bu günler için vardır kardeşim biz her zaman senin yanındayız kendini asla yalnız hissetme.

Cemre: Tamam canım sonra görüşürüz ben kapatıyorum Gökhan için yemek hazırlayım.

Songül: Görüşürüz canım dikkat et kendine.

Meral: Ne olmuş canısı.

Songül: Gökhan ile boşanmaktan vazgeçmiş onu söylüyor bize de teşekkür etti.

Meral: Oh be kardeşimiz toparlanıyor çok sevindim su boşanma konusuda kapandı süper oldu düğünümden önce bir aksilik istemiyorum.

Songül: İlahi Meral ya güldürdün.

Meral: En kusursuz düğün benimki olacak Songül hiçbir ayrıntıyı atlamak istemiyorum.

Songül: Takma canısı hadi bakalım davetiye modellerine devam.

Meral: Okey.

EYLÜL:
Serkan ile birlikte adliyeye gelip üvey babası tarafından tacize uğrayan kızla görüşmek istemiştim Serkan'da kabul etmişti belki biraz onunla konuşursam kendini daha iyi hisseder diye düşünmüştüm. (Kızın adı Nehir)

Serkan: Nehircim merhaba nasılsın canım.

Nehir: İyiyim Serkan abi teşekkür ederim sen nasılsın.

Serkan: Bende iyiyim canım tanıştırayım seni eşim Eylül.

Nehir: Memnun oldum Eylül abla.

Eylül: Bende memnun oldum canım Serkan bana biraz anlattı davanı bende seninle tanışmak istedim bu kadar güçlü olup böyle bir mücadele vermen çok güzel ve cesurca bir hareket canım.

Nehir: Teşekkür ederim Eylül abla.

Serkan: O zaman bayanlar siz sohbet edin bende duruşmam vardı ona gireyim.

Serkan gittikten sonra Nehir ile sohbet etmeye başladık.

Eylül: Annenin sana güvenmesi seni daha avantajlı yapıyor canım farkındasın değil mi.

Nehir: Evet Eylül abla ben ilk başta anneme söylerken tereddüt ettim bana inanmaz diye ama korktuğum gibi olmadı annem bana inandı ve ben bu davayı kazanacağım çok eminim kendime de anneme de Serkan abiye de güveniyorum.

Eylül: Merak etme canım o adam hak ettiği cezayı alacak eşim diye söylemiyorum ama Serkan işinde çok iyi bir avukat ona güvenebilirsin.

Nehirin elini tutup ona destek oldum bu kızın cesareti beni çok gururlandırmıştı.

CEMRE:
Akşam Gökhan geldiği zaman sofraya geçtik yemek boyunca hiçbirşey konuşmadık ama salona geçtiğimiz zaman ben Gökhan'ın yanına oturdum ve konuyu açtım.

Cemre: Gökhan biraz konuşabilir miyiz.

Gökhan: Tabiki.

Cemre: Ben bu konuyu uzun uzun düşündüm ve saçmaladığımı fark ettim sen haklıydın anne olmak için doğurmak gerekmiyor Gökhan ben boşanmak istemiyorum.

Gökhan: En doğru kararı vereceğini biliyordum sevgilim zaten benimde seni bırakmak gibi bir niyetim yok.

Cemre: Ama birşey konuşmak istiyorum Gökhan seninle.

Gökhan: Tabi ki konuşalım canım.

Cemre: Ben evlatlık edinmek istiyorum Gökhan ama böyle yurda bıraktıkları bebek olan bir çocuğu evlatlık edinmek istiyorum hem biz onun yarasını kapatalım anne ve baba hasreti hissettirmeyelim hemde o bizim evlat özlemimizi dindirsin istiyorum tabi sende kabul edersen.

Gökhan: Cemre neden kabul etmeyim canım bu çok güzel bir fikir sen çok temiz kalpli bir insansın seninle evlendiğim için ben çok şanslı bir adamım ve evlatlık edineceğimiz çocukta senin gibi bir annesi olacağı için çok şanslı olacak.

Cemre: Teşekkür ederim Gökhan seni seviyorum.

Gökhan: Bende seni seviyorum iyiki varsın.

Gökhan'a sarılıp iki gündür hasret kaldığım kokusunu içime çektim ve kollarında kendimi güvende hissettim daha sonra da odamıza gidip uyumuştuk onunla barıştığım için çok mutluydum...

Hayat'ın ZorluklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin