SONGÜL:
Eve doğru koştuğumuz zaman kapıda Kader,Cemre ve Meral iki tane adamla konuşuyordu.Eylül: Kızlar ne oldu.
Kader: Eylül eve el koyuyorlar babanın borcu mu ne varmış onun için eve el koydular.
Songül: Nasıl ya iyide bu evi biz Eylül'ün üstüne yaptık alamazsınız.
Memur: Malesef Ahmet bey ölmeden önce evi ipotek göstermiş.
Eylül: Nasıl yani evi alacak mısınız.
Memur: Malesef evet.
Cemre: Napıcaz kızlar.
Songül: Hepimiz bir iş bulup taşıncaz ama o zamana kadar nerede kalıcaz.
Meral: Feride hanımda kalsak çok mu yük oluruz.
Eylül: Başınız sıkışınca gelin demişti ama.
Kader: Hadi o zaman gidelim.
Eylül: Eşyalar.
Songül: Onları da ve tutunca alırız zaten şu anda sadece evde kalamıyoruz eşyalarımızı alırız.
Cemre: Hadi o zaman.
Güney: Biz sizi bırakalım.
Feride hanıma gelip kapıyı çalmıştık.
Feride: Kızlar hoşgeldiniz birşey mi oldu.
Eylül: Feride hanım bizim evimize el konuldu.
Feride: Nasıl ya neden.
Songül: Eylül'ün babasının borcu varmış Feride hanım, evi ipotek göstermiş o yüzden.
Feride: Gelin geçin içeri bende kalın.
Cemre: Çok sağolun Feride hanım başka yer gelmedi aklımıza.
Feride: Tabiki bende kalacaksınız kızlar hadi geçin.
Serkan: Biz gidiyoruz o zaman kızlar sizi emanet ettik.
Feride: Gelin çocuklar birşeyler içelim.
Güney: Yok Feride hanım sağolun geç oldu.
Feride: Peki o zaman sağolun kızları getirdiğiniz için.
Serkan: İyi akşamlar Feride hanım.
İçeri geçip oturmuştuk yaz tatilinde olduğumuz için herkes çalışacaktı ve üniversiteye yakın bir yerde uygun fiyata bir ev bulacaktık.
1 AY SONRA CEMRE:
Bir ay boyunca hepimiz bir iş bulup çalışmıştık ve bugün maaşlarımızı alıp beraber ev bakmaya çıkacaktık iş çıkışı kızlarla buluştuk.Songül: Evet kızlar herkes ne kadar maaş aldı söylesin ona göre bir ev bakalım.
Kader: Ben bir aylık 850 aldım.
Eylül: Bende 1 milyar aldım.
Cemre: Bende 900 aldım.
Meral: Benden sadece 750 çıktı kızlar.
Songül: Bende de 1200 var yani toplam 4700 lira paramız var kızlar bu çok iyi hadi üniversite yakınına bakıp bir ev tutalım uygun fiyatlı.
Kızlarla birlikte gezerek kiralık evlere bakıyorduk en sonunda bir tane ev beğenmiştik ve tutmuştuk kefil olarak da Feride hanım gelip imza atacaktı bizim çocukları arayıp eski evimize gittik bir nakliye arabası tuttuk ve eşyalarımızı getirdik Meral ve Songül'de kıyafetleri topluyordu.
Cemre: Kızlar yardım edilecek birşey var mı?
Meral: Yok canısı bitti şurada ki makyaj malzemelerini toplıycam.
Cemre: Tamam o zaman tüm eşyalar yüklendi ben Güney ve Gökhan'ı çağırayım bu valizleri de indirsinler.
Songül: Tamam Cemre.
Güney: Aşkım.
Songül: Sevgili şu valizleri indirip nakliye arabasına koyar mısınız.
Güney: Tamam aşkım indirelim sonra da sizde gelin gidelim artık aşağı da hiç eşya kalmadı.
Songül: Tamam canım geliyoruz.
Meral: Bitti Songül hadi gidelim.
Yeni evimize doğru giderken evin önüne gelince Eylül birden durdu.
Kader: Ne oldu kardeşim.
Eylül: Bu evde doğduğumdan beri annem ve babamla yaşıyordum ama şimdi bu ev benden önce annemi ve babamı aldı şimdi de ipotek olduğu için kaybettim anneme ve babama ait herşeyi kaybettim ben.
Cemre: Canım benim.
Meral: Üzülme kardeşim biz varız bizi hiçbir zaman kaybetmeyeceksin.
Eylül: İyiki varsınız kızlar hadi yeni evimize yeni hayatımıza başlamak için gidelim.
Songül: Hadi kardeşim.
Yeni evimize geldik ve hep beraber temizlik yapmaya başladık temizlik bittikten sonra erkeklerle birlikte eşyaları yerleştirdik sonunda evimiz çok güzel olmuştu yeni bir evde yeni bir hayata başlıyorduk bundan sonra herşey bizim istediğimiz gibi olacaktı.
Bugün atmayacaktım ama bölüm istendiği için bende hemen yazıp attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi