GÜNEY:
Eylül: Güney ne oldu neden ağlıyorsun.Kader: Ya Güney söylesene iyi mi kardeşim yiğenlerim.
Güney: Kızlar sakin olun iyiler ben sevinçten ağladım doğum çok iyi geçti Songül'de çocuklarım da çok iyi sadece Songül biraz yorgun düştü ama o kadar da olacak normal birşey dedi doktor.
Serkan: Tebrikler kardeşim.
Güney: Sağol kardeşim.
Meral: İnanmıyorum kızlar teyze olduk teyze olduk.
Cemre: Ya evet inanmıyorum kardeşimiz de yiğenlerimiz de çok iyi Allahım çok şükür.
Eylül: Peki görebilir miyiz.
Güney: Bir saat sonra toplu olarak görebilirsiniz dedi doktor.
Feride: Tebrik ederim Güney inşallah hep beraber çok mutlu olursunuz.
Güney: Çok sağolun Feride hanım.
Toprak: Hadi o zaman kızlar doktorlar izin verene kadar kafeteryaya inelim sabahtan beri ağzınıza bir lokma birşey sürmediniz.
Kader: Ay inelim valla kutlayalım bunu.
Hep beraber kafeteryaya inip birşeyler içmiştik bir saat sonra yukarı çıkıp Songül'ün yanına gitmiştik daha sonra da bebekleri getirmişlerdi.
Songül: Bebeklerim canlarım benim ne kadar güzeller.
Kader: Evet Songül ikiside sizin karışımınız gibi birşey çok tatlılar.
Feride: İsim düşündünüz mü çocuklar.
Eylül: Evet ya isimleri ne olacak.
Güney: Biz karar vermiştik Songül ile.
Songül: Evet Ece ve Ege koymak istiyoruz hem kısa hemde çok hoş isimler.
Cemre: Bencede çok yakıştı kardeşim isimleri ile mutlu büyüsünler.
Songül: İnşallah kardeşim.
Meral: Eee hadi bakalım hepimiz evlerimize zaten Songül'de yarın çıkar hastaneden.
Mert: Aynen çok geç oldu hadi bakalım.
Gökhan: Tekrar tebrikler Songül.
Songül: Sağolun gençler iyi geceler.
Güney: Yine dördümüz kaldık.
Songül: Evet sevgili bundan sonra zaten hep dördümüz kalacağız.
Güney: Evet artık dört kişilik mutlu bir aile olduk biz.
Hemşire gelip bebekleri götürmüştü ben odadaki kanepeye kıvrılmıştım Songül'de uyumuştu sabah taburcu olacaktı evde de ona bir sürprizim vardı.
Sabah gözümü Songül'ün bana seslenmesi ile açmıştım.Songül: Sevgili uyan hadi sabah oldu.
Güney: Günaydın aşkım iyi misin ağrın filan yok değil mi.
Songül: Yok ama artık buradan çıkıp evime gitmek istiyorum.
Güney: Tamam aşkım ben gidip doktorla görüşeyim.
Doktor taburcu olabilirsiniz dedikten sonra çıkış işlemlerini yapmıştım bebeklerimizi alıp eve gelmiştik.
Güney: Evinize hoşgeldiniz minik üyelerimiz.
Songül: Ya çok güzeller Güney.
Güney: Evet sevgilim hadi bizim yatak odamıza bırakalım sana bir sürprizim var.
Songül: Ne sürprizi.
Güney: Gel bebeklerimizi bırakalım göstercem.
Çocukları odaya bıraktıktan sonra Songül'ün gözlerini kapatıp odaya getirmiştim.
Güney: Hazır mısın aşkım.
Songül: Evet.
Güney: Açıyorum gözlerini.
Songül: Güney burası çok güzel sen mi yaptın.
Güney: Evet aşkım beğendin mi?
Songül: Deli misin bayıldım biliyor musun ben senin gibi bir kocam olduğu için Ece ve Ege'de senin gibi bir babaları olduğu için biz çok şanslıyız seni çok seviyorum.
Güney: Bende seni çok seviyorum aşkım pardon sizi çok seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi