Ortaya Çıkan Gerçekler

193 10 2
                                    

EYLÜL:
Merakla Serkan'ın Aslı hakkında vereceği bilgiyi bekliyordum.

Serkan: Şey Eylül ya Aslı aslında Defne'nin başka sınıftan en yakın arkadaşı başından beri Defne Güney ve Songül'ü sevgili yapmamak için uğraşıyordu ama başaramadı Aslıda Cenk ve Kader'i sevgili yapmamak için ortada bulunan bir etkendi.

Eylül: İnanmıyorum Serkan ve sen bunu biliyordun ama bana söylemedin öyle mi benim arkadaşım acı çekiyor bir yıldır.

Serkan: Ya Eylül ben söylemek istedim ama Cenk ben Aslı'yı seviyorum diyince bende mutlu olsun diye düşündüm hem ben Kader'in Cenk'i sevdiğini bilmiyordum.

Eylül: Benim bunu hem Kader'e hemde Cenk'e söylemem lazım.

Serkan: Tamam beraber söyleyelim Aslının oyunu da ortaya çıksın.

Eylül: O zaman okul çıkışı bizim evde toplanalım Cenk'e söyle Aslı'yı da getirsin benim şimdi dersim var gitmem gerek görüşürüz sevgilim.

Serkan: Görüşürüz aşkım.

Sınıfa doğru giderken koridorda Meral ve Songül'le karşılaştık.

Eylül: Kızlar bitti mi dersiniz.

Songül: Evet Eylül Meral'in dersi de bitmiş eve gidiyoruz biz.

Eylül: Tamam akşam bizim evde herkes toplanacak Aslıda gelecek.

Meral: Ya Aslı ne alaka Eylül, Kader o kızı görünce üzülüyor.

Eylül: Akşam öğrenirsiniz kızlar ortaya çıkması gereken gerçekler var.

Songül: Tamam o zaman Meral gel hadi gidelim.

Meral: Görüşürüz canısı.

Eylül: Görüşürüz kızlar.

Kızlar gittikten sonra bende dersime girdim ama ilk ders olduğu için tanışmayla filan geçmişti herkes kendini tanıttıktan sonra ders bitmişti kantine gittim Songül ve Meral hariç herkes oradaydı.

Eylül: Selam.

Cemre: Eylül bitti mi dersin.

Eylül: Bitti ve hepiniz bize geliyorsunuz kimseden itiraz istemiyorum birşeyler anlatmamız lazım.

Cenk: Tamam o zaman aşkım bizde konsere gidelim mi.

Aslı: Gidelim aşkım.

Eylül: Cenk hepiniz dedim Aslı ve sende dahil.

Cenk: Neden ya bizi ilgilendiren birşey mi?

Serkan: Evet kardeşim en çok seni Aslı'yı ve Kader'i ilgilendiriyor.

Kader: Ne oluyor ya.

Gökhan: Aşkım sen birşey biliyor musun?

Cemre: Hayır birşeyden haberim yok benim.

Güney: Ya benim aşkım nerede.

Eylül: Onların dersi bitti Meral'le birlikte eve gittiler.

Güney: Hadi gidelim o zaman.

Hep beraber eve gelmiştik Meral ve Songül yiyecek birşeyler hazırlamıştı ilk önce hepimiz yemek yedik daha sonra da salona geçip oturmuştuk.

Kader: Eylül hadi sizi dinliyoruz.

Eylül: Şimdi olayı Serkan anlatsın çünkü Serkan birebir bu olaya şahit olan ve başından beri bilen kişi.

Serkan: Tamam anlatıyorum bugüne kadar Cenk mutlu diye içimde tuttum söylemedim ama artık dayanamıyorum hem Kader'de mutlu değil bu olaydan.

Cenk: Hadi abi ya ne gerçeği bu.

Serkan: Cenk aslında bu kız sana aşık filan değil en başından beri Defne ve Aslı arkadaştı Defne, Songül ve Güney'i sevgili yapmamak için uğraştı Aslı da seni ve Kader'i sevgili yapmamak için uğraştı çünkü Kader sana aşık ve bunu Defne de Aslı da biliyordu.

Cenk: Sen ne diyorsun Serkan ya doğru mı bunlar Aslı.

Aslı: Cenk ben.

Cenk: Doğru mu dedim.

Mert: Cenk sakin ol.

Cenk: Aslı cevap ver artık başından beri beni sevmiyor muydun yalan mıydı herşey cevap versene.

Aslı: Evet Cenk sevmiyorum Defne dedi ki bu kızların hiçbiri sevgili yapmayacak kendine dedi bende kabul ettim.

Kader birden ayağa kalkıp Aslı'ya tokat attı.

Songül: Hiiii Kader dur kardeşim.

Kader: Ya sen ne kadar iğrenç bir kızsın ben tam iki yıl hiçbir karşılık beklemeden bu çocuğu sevdim seninle mutlu sandığım için sustum ama sen ne yaptın sen Cenk'i sevmediğin halde onu oynattın.

Aslı: Ya Defne'nin planıydı herşey tamam mı.

Serkan: Aslı yeter şu anda kardeşim burada değil diye ona çamur atmaya çalışma eğer sen istemeseydin kabul etmezdin sevmediğin biri ile sevgili olmayı.

Güney: Aynen Serkan haklı bizde diyoruz ki kız Cenk'i ne kadar çok seviyor halbuki Cenk'i seven kişi bu güne kadar Cenk mutlu olsun diye sesini çıkarmayan Kadermiş.

Cenk: Aslı kalk git bu evden kalk bir daha da gözüme gözükme sakın.

Aslı kalkıp gitmişti Cenk ise hem mutsuzdu hem de Kader'e karşı mahcup olmuştu.

Meral: Kıza bak ya sinsi yılan çocuğu resmen parmağında oynamış.

Cemre: Meral sussana zaten ortam gergin.

Gökhan: İyi bir kıza benziyordu nasıl yaptı böyle birşeyi anlamıyorum.

Cemre: Öyle mı Gökhan bey kızı mı koruyacaksın.

Gökhan: Saçmalama aşkım bu kız yüzünden bir de biz tartışmayalım.

Cemre: O zaman ayağını denk al.

Gökhan: Tamam sevgilim sustum bir daha ağzımı açmam.

Cemre: Aferin sevgilim.

Cenk: Kader ben çok özür dilerim.

Kader: Önemli değil Cenk senin ne suçun var ki en başından beri plan yapmış kız.

Cenk: Peki şimdi bu aptal öküzü affedip benimle çıkar mısın?

Güney: Oooo helal olsun kardeşim.

Songül: Güney zevzeklik yapmasana.

Güney: Tamam ya Songül sende bana patlamak için yer arıyorsun.

Songül: Tamam sevgili pardon.

Cenk: Kader bir cevap bekliyorum.

Kader: Cenk ben...

Hayat'ın ZorluklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin