CEMRE:
Merakla Gökhan'ın ağzından çıkacak kelimeyi bekliyordum boşanma isteğimi kabul edip etmeyeceğini merak ediyordum onu çok seviyordum daha evleneli bir hafta olmuştu ama onun baba olma hayalini elinden alamazdım.Gökhan: Sen ne diyorsun Cemre senden asla boşanmam kendi canımdan kendi kanımdan bir çocuğum olması ya da olmaması benim için önemli değil dediğim gibi anne ve baba olmak için illa doğurmak veya çocuk yapma gerekmiyor bir sürü kimsesiz çocuk var birisini evlat ediniriz.
Cemre: Gökhan işleri zorlaştırma lütfen ben sana bir çocuk veremiyorum boşan işte ya.
Gökhan: Asla Cemre senden boşanacağıma ölürüm daha iyi tamam mı bu dediğin asla gerçek olmayacak boşanmıyorum.
Gökhan kapıyı çarpıp gitmişti bende ağlayarak kızları bize gelmeleri için çağırdım yarım saat sonra hepsi gelmişti.
Eylül: Cemre ne oldu kardeşim anlat hadi bize.
Cemre: Gökhan'a boşanalım dedim kabul etmedi.
Songül: Ne boşanması Cemre kendinde misin kardeşim sen daha yeni evlendiniz hem siz birbirinizi seviyorsunuz.
Cemre: Evet seviyorum Songül ama ben ona bir çocuk veremeyeceğim baba olamayacak benim yüzümden bu hayalini elinden almak istemedim boşanalım dedim kabul etmedi kapıyı çarpıp gitti.
Meral: Tabiki kabul etmez canısı çünkü biz bu haberi Gökhan'a ilk söylediğimiz zaman herkesin başına gelebilir bizde evlatlık alırız ben Cemre'yle çocuk için evlenmedim onu sevdiğim için evlendim dedi.
Kader: Bak canım kardeşim seni anlıyoruz Gökhan'ın baba olmasını kendinin de anne olmasını istiyorsun ama güzelim doğurarak anne olunmuyor ki mesela doğurup yurda bırakan çöp tenekesinin yanına bırakan bir sürü kişi var Cemre ama sen onlardan birini evlat edinip onlara sevgi şevkat gösterirsen sen o çocuğun annesi olursun bir çocuk ne ister ki sevgi ister şevkat işte birinin onu korumasını ister.
Eylül: Ne kadar güzel konuştun Kader Cemre vazgeçeceksin demi boşanmayın hem Gökhan'da istemiyorum demiş zaten hadi kardeşim vazgeç.
Cemre: Bilmiyorum kızlar yaşadıklarım çok ağır ben bunu düşüncem.
Songül: En doğru kararı alacağını biliyoruz kardeşim çok iyi düşün ama tamam mı.
Cemre: Tamam kızlar geldiğiniz için teşekkür ederim.
Meral: Ne demek kardeşim her zaman yanındayız.
Kızlar gittikten sonra oturup düşünmeye başladım sanırım Kader haklıydı anne ve baba olmak için doğurmak gerekmiyordu bir çocuğa bakarsan onu büyütürsen o çocuk seni anne ve baba olarak kabullenir sanırım Gökhan'dan boşanmayacaktım Songül arayıp Gökhan'ın onlarda olduğunu söylediği zaman rahatça uyudum Gökhan'la yarın konuşacaktım.
SONGÜL:
Cemre'ye Gökhan'ın burada olduğunu haber verip salona geçmiştim Gökhan'da Güney'e durumları anlatıyordu.Gökhan: Allah aşkına kardeşim sen söyle Allah korusun Songül'ün çocuğu olmasa sen ondan boşanır mısın bu nasıl bir saçmalık.
Güney: Tabiki boşanmam oğlum öyle birşey olmaz hem Cemre'de bir anlık üzüntü ile demiştir merak etme düzelir yarın aklı başına gelir kardeşim.
Songül: Aynen Gökhan takma kafana lütfen bak biz bugün konuştuk Cemre'yle ikna olmuş gibi duruyordu merak etme boşanmayacak senden benim tanıdığım Cemre bizim o kadar dil dökmemizden sonra boşanmaz.
Gökhan: İnşallah Songül size de çok teşekkür ederim onunla konuşup ikna etmeye çalıştığınız için.
Songül: Ne demek kardeşim arkadaşlar bugün için Cemre'nin biraz kafası karışık o yüzden böyle yapıyor.
Gökhan: Peki.
Songül: Ben sana misafir odasını hazırlayım kardeşim sende dinlenirsin.
Gökhan: Teşekkürler.
KADER:
Cenk ile birlikte akşam yemeği yedikten sonra olayları ona da anlatmıştım oda boşanmanın saçma olduğunu düşünüyordu.Cenk: Cemre vazgeçer inşallah yoksa Gökhan yıkılır.
Kader: İnşallah canım yoksa gerçekten Gökhan çok kötü olur ama oda boşanmıyorum diyerek kapıyı çarpıp gitmiş şimdi Songül'lerde kalıyor bu akşamlık yani bence Cemre en doğru kararı verir yarın barışırlar.
Cenk: İnşallah aşkım.
Kader: Ahh.
Cenk: Kader ne oldu iyi misin.
Kader: Cenk oğlum oğlumuz tekme attı.
Cenk: Gerçekten mi bakayım.
Kader: Bak getir elini.
Cenk: Hissettim Kader ne kadar güzel birşey bu.
Kader: Bu hayattaki en güzel his.
Cenk: Bence de sevgilim.
EYLÜL:
Serkan ile film izlerken bir yandan da son aldığı dava ile ilgili konuşuyorduk.Eylül: Serkan son aldığın dava ne oldu hani şu üvey kızına taciz eden adam.
Serkan: Dava ertelendi ama kızın ve annesinin elinde fazlasıyla kanıt var aşkım merak etme tutuklanacak.
Eylül: İnşallah sevgilim kötü insanlar cezasını çekerse dünya daha güzel bir yer olur.
Serkan: Evet aşkım uyuyalım mı benim uykum geldi.
Eylül: Olur...
Yarın çok işim var o yüzden bu saatte atıyorum bölümü sabah okursunuz seviliyorsunuz ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Novela JuvenilKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi