Hayata Döndü

159 11 1
                                    

GÜNEY:
Kızları arayıp müjdeli haberi vermiştim hemen geleceklerini söylediler Songül uyanmıştı doktorlar kontrollerini yapıyordu şu an dünyanın en mutlu insanı ben olabilirdim.

Doktor: Gayet normal hastamızın durumu iki gün sonra taburcu edebiliriz.

Güney: Çok teşekkürler girebilirim değil mi.

Doktor: Tabi buyrun.

İçeri girmiştim Songül hemen kafasını bana çevirip gülümsedi ve kollarını açtı bende yanına gidip sarıldım.

Güney: Songül çok korktum aşkım çok korktum mahvoldum ben.

Songül: İyiyim Güney korkma artık lütfen bak ben burdayım yanındayım bırakmadım seni.

Güney: Seni çok seviyorum aşkım çok seviyorum.

Songül: Bende seni çok seviyorum kızlar nerede.

Güney: Aradım geliyorlar yoldalar.

O sırada kızlar içeri girmişti ve hemen Songül'e sarılmışlardı.

Eylül: Soooonggüülll.

Meral: Kardeşim uyandı ya uyandı.

Kader: Songül çok korktum ya bizi bırakacaksın sandım kızım bir daha sakın böyle birşey yapma.

Cemre: Canım kardeşim benim çok özledim seni.

Songül: Bende sizi çok özledim kızlar ama bak iyiyim şimdi tamam mı korkmayın geçti.

Cenk: Geçmiş olsun Songül.

Songül: Sağol Cenk.

Serkan: Geçmiş olsun yenge korkuttun valla.

Songül: Sağol Serkancım ama yenge demezsek.

Serkan: Eeee yengemsin.

Güney: Oğlum sevgilim deme diyor işte ne var lan deme hoşlanmıyor böyle şeylerden.

Songül: Ben uyurken Güney fazlasıyla anlayışlı biri olmuş.

Güney: Evet aşkım bundan sonra ne olursa olsun anlayışlı davrancam ama sadece sana.

Gökhan: Aman bize davranma zaten.

Songül: Kızlar ben derslerden çok geri kaldım değil mi.

Cemre: Hayır merak etme canısı biz senin için tüm notları tuttuk kızlarla sırayla senin derslerine girip hocalarınla konuşup hallettik.

Songül: Ya kızım siz harikasınız çok teşekkür ederim.

Meral: Ne demek kardeşim yeter ki sen iyi ol.

Songül: İyiyim artık merak etmeyin doktor iki gün sonra çıkabilirsin dedi.

Eylül: O zaman hadi bakalım kızlar bizde eve gidelim Songül de dinlensin.

Kader: Aynen kardeşime iyi bak tamam mı Güney.

Songül: Güney sende gitsene aşkım uykusuz değil misin.

Güney: Değilim merak etme Kader Songül bana emanet.

Mert: Hadi bizde bırakalım sizi aşkım.

Meral: Tamam canım.

Bizimkiler gitmişti bizde Songül'le başbaşa kalmıştık ellerini tutup öptüm.

Güney: Songül bir daha asla sana sert davranmıcam sen ne istersen o olacak ya sana birşey olsaydı benimle küs ayrılacaktın bu dünyadan Allah korusun.

Songül: Ya sevgili bak iyiyim ben korkma hem ben sana küs değildim evet biraz tartıştık ama saçma bir neden yüzünden.

Güney: Evet biraz tartıştık ve sana zarar geldi bu saçma neden yüzünden tam iki haftadır benim için güneş doğmuyor.

Songül: Seni çok seviyorum sevgilim.

Güney: Bende seni çok seviyorum bir daha asla bırakmıycam seni.

EYLÜL:
Sonunda kardeşimiz uyandı ve hepimiz rahat bir nefes aldık eve giderken yolda sohbet ediyorduk hep beraber.

Eylül: Sonunda hayatın bize de güldüğünü düşünüyorum kardeşimiz uyandı ya bundan ötesi var mı?

Serkan: Gerçekten çok mutluyum ya sonunda Güney'in de Songül'ün de bizimde yüzümüz güldü.

Meral: Evet canısılar o yüzden bir hafta sonra Songül'ün doğum günü ve bunu kutlayalım çok güzel bir sürpriz hazırlayayım ona.

Kader: Evet Meral çok iyi düşündün böyle evi filan süsleyelim.

Cemre: Hem Songül'e moral olur hemde çok sevinir.

Gökhan: Bizde yardım ederiz el birliğiyle hep beraber bitiririz ne gerekiyorsa.

Cenk: Aynen bende dans ederim.

Kader: Aşkım ya senin dansın olmadan olur mu hiç.

Eylül: Benim sevgilim de şarkı söyler.

Serkan: Söylerim tabi ki ama bunları sonra konuşalım bakın eve geldik hadi girin içeri biz bekliyoruz burada sizin girmenizi.

Eylül: Görüşürüz canım.

Serkan: Görüşürüz sevgilim.

Cenk: Aşkım görüşürüz.

Kader: Görüşürüz canısı.

Herkes vedalaştıktan sonra eve girmiştik uzun bir zaman sonra tekrar huzurlu bir uyku uyuyacaktık bunun sevinci ile hepimiz odalarımıza geçip uyuduk...

Hayat'ın ZorluklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin