1 HAFTA SONRA EYLÜL:
Bu bir hafta bizim için çok zor geçmişti Cemre kimse ile konuşmuyordu hiç birimizi görmek istemiyordu hayata küsmüştü kardeşim çocuğu olamayacağı için depresyona girdi zaten çok kolay birşey değildi bu Cemre'nin bu kadar tepki göstermesi çok normaldi Gökhan ve Cemre üç gün önce taburcu olup evlerine gitmişlerdi ara sıra Gökhan bizi arayıp Cemre ile ilgili bilgi veriyordu sadece o kadar ama biz üç gündür kardeşimizi görmüyorduk bugünde Kader'in evinde toplanacaktık ama Cemre gelmeyecekti kendini eve kapatmıştı hiçbirşey yapmıyordu sadece oturup bebek fotoğraflarına bakıp ağlıyordu.Serkan: Aşkım çıkıyorum ben seni de bırakayım mı.
Eylül: Olur canım hadi çıkalım.
Serkan ile arabada giderken sohbet ediyorduk.
Serkan: Sence Cemre bu süreci ne zaman atlatacak.
Eylül: Bilmiyorum sevgilim ama ben eski şen şakrak kardeşimi özledim bizimle birlikte gülmesini filan bir an önce toparlanıp aramıza dönmesini istiyorum.
Serkan: Merak etme güzelim dönecek atlatacak.
Eylül: İnşallah sevgilim.
Serkan beni Kader'in evine bırakıp işe gitmişti ben gittiğimde Songül ve Meral gelmişti beraber kahvaltı yapıp daha sonra salona geçtik Meral'de bize kahve yapmıştı hep beraber oturup sohbet ediyorduk.
Kader: Cemre'yi çok özledim.
Songül: Bende çok özledim kızlar ama Cemre'nin böyle tepkiler vermesi o kadar normal ki düşünsenize evleniyorsunuz ve evlendiğiniz gün vuruluyorsunuz daha sonra öğreniyorsunuz ki ömür boyu çocuğunuz olmayacak ne kadar acı birşey bu ben dayanamazdım sanırım.
Kader: Sanırım bende dayanamam mesela şimdi benim bebeğim karnımda onu hissediyorum ve onun varlığı bile bana mutluluk veriyor ama Cemre'nin yanında bebek konusu açılınca kendimi çok kötü hissediyorum.
Meral: Cemre'nin tepkileri normal kızlar ama Cemre'yi toparlamak bize ve Gökhan'a düşüyor o bizim kardeşimiz onu bu halde bırakamayız Eylül hadi Gökhan'ı ara evdeyse Cemre'yi görmeye gidelim.
Eylül: Emin misin Meral.
Meral: Evet eminim ara hadi hastaneden çıktıktan sonra hiç görmedik kardeşimizi.
Gökhan'ı arayıp evde olduğunu öğrenmiştim hep beraber yola çıkıp Cemre'nin evine gelmiştik kapıyı Gökhan açmıştı.
Gökhan: Kızlar hoşgeldiniz.
Meral: Hoşbulduk Cemre nerede.
Gökhan: Salonda oturuyor.
Salona geçip Cemre'nin yanına oturmuştuk.
Eylül: Kardeşim biz geldik.
Kader: Cemre iyi misin birşey söyle kardeşim bir kere sesini duyalım kendini eve kapattın hiçbirşey yapmıyorsun kimseyle görüşmek istemiyorsun çok normal bunlar Cemre ama içine atma kardeşim biz varız.
Songül: Cemre bak Kader doğru söylüyor içine atma kardeşim gerekirse bize bağır çağır ama bizi görmemezlikten gelme lütfen biz senin iyi olman için uğraşıyoruz.
Cemre: Karnın ne kadar büyümüş Kader.
Kader: Cemre yapma.
Cemre: Kaç ay kaldı doğmasına.
Kader: Cemre bunu yapmak zorunda değilsin.
Cemre: Ama öğrenmek istiyorum yiğenim ne zaman doğacak ne zaman kucağıma alıp seveceğim.
Kader: O şu anda beş aylık Cemre dört ay sonra doğacak.
Cemre: Ne güzel evin içinde bir neşe kaynağı olacak birisi senin peşinden koşturup sana anne diyecek oda seninle beraber büyüyecek sana anne Cenk'e baba diyecek ama benim hayatımda ne bana anne diyen ne de Gökhan'a baba diyen birisi olmayacak siz bunun acısını bilemezsiniz şimdi beni rahat bırakın gidin kızlar.
Meral: Ama Cemre.
Cemre: Kızlar gidin kalbinizi kırmak istemiyorum.
Çaresiz şekilde hepimiz evlerimize gelmiştik Cemre'yi toparlamak için herkes birşeyler düşünecekti.
CEMRE:
Kafamda ki düşünceleri susturamıyordum ben anne olamayacaktım ama Gökhan'a da bu acıyı yaşatamazdım ona bu haksızlığın yapmayacaktım.Cemre: Gökhan biraz konuşalım mı.
Gökhan: Tabiki ne oldu canım iyi misin.
Cemre: İyiyim Gökhan bak benim çocuğum olmayacak bunu biliyorsun zaten.
Gökhan: Çocuğumuz Cemre bizim çocuğumuz ya anne olmak için illa doğurmak gerekmiyor Cemre bir sürü kimsesiz çocuk var evlatlık ediniriz.
Cemre: Hayır Gökhan hayır ben bunu sana yapamam beni dinle.
Gökhan: Tamam dinliyorum canım söyle.
Cemre: Gökhan bak ben boşanmak istiyorum git seni seven ve senin sevdiğin biriyle evlen ondan çocuğun olsun kendi kanından kendi canından olsun sana baba desin en azından sen mutlu ol ben bunu istiyorum tamam mı lütfen Gökhan bak beni daha zor bir durumda bırakma ben boşanmak istiyorum boşanalım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi