SONGÜL:
Sabah kalktığımda Güney gitmişti ama ben çok kötü bir baş ağrısı ile uyanmıştım birşeyler yiyip ağrı kesici almaya karar verdim kahvaltı yaparken midemin bulanması ile banyoya koşmuştum banyodan çıkınca odaya gidip uzandım o sırada Güney aradı.Güney: Sevgilim nasılsın sabah çok güzel uyuyordun uyandırmak istemedim.
Songül: İyiyim canım biraz midem bulanıyor ama geçer sanırım midemi üşüttüm.
Güney: Songül iyi değilsen iş yerini kapatıp gelebilirim randevuları ertelerim.
Songül: Yok sevgili gerek yok işinden olma sen geçmezse ararım.
Güney: Tamam canım benim hastaneye geldi kapatıyorum birşey olursa ara.
Songül: Tamam canım.
Midemin bulanması kafamı karıştırmıştı bende hastaneye gidip bir çeşit testler yaptırmaya karar verdim hazırlanıp çıktım evden.
CEMRE:
Bugün Gökhan'la yetiştirme yurduna gidip oradaki çocuklara bakacaktık ve birini evlat edinmek için başvuruda bulunacaktık o yüzden çok heyecanlıydım.Gökhan: Hazır mısın canım.
Cemre: Evet aşkım hazırım ama bir o kadar da heyecanlıyım.
Gökhan: Bende çok heyecanlıyım hadi çıkalım o zaman.
Yetiştirme yurduna geldiğimizde Feride hanım bizi çocukların yanına götürmüştü hepsi çok güzeldi en sonda bebek odasında olan çocukların yanına gitmiştik beş tane bebek vardı kimisinin annesi ve babası ölmüştü kimisi de bakamadığı için buraya bırakmıştı o sırada bir tane kız bebek ağladı bende hemen yanına gidip kucağıma aldım.
Feride: Canım benim annesini doğumda kaybetti babası da annesinin acısına dayanamadı ve intihar etti oda yetirtime yurduna bırakıldı bizde adını Ada koyduk.
Cemre: Çok güzel bir bebek kaç aylık Feride hanım.
Feride: Üç aylık canım.
Cemre: Gökhan bu olsun Ada'yı alalım.
Gökhan: Tamam canım sen nasıl istersen o zaman işlemlere başlayalım mı biz Ada'nın koruyucu ailesi olmak istiyoruz.
Feride: Tamam o zaman Cemre burada Ada ile biraz vakit geçirsin biz işlemlere başlayalım Gökhan.
Gökhan: Tamam peki işlemlerden hemen sonra adayı alıp gidebilir miyiz.
Feride: Tabiki.
Gökhan Ada'yı almak için işlemleri yapmaya gittiği zaman bende kucağımda Ada ile kenara oturup onunla konuşmaya başladım.
Cemre: Sana anne ve babanın eksikliğini hiç hissetirmeyeceğiz buna emin olabilirsin sen çok güzel birşeysin.
SONGÜL:
Hastaneye gelip sıra almıştım ve sıramın gelmesini bekliyordum hamile olabileceğimden şüpheleniyordum sıram gelince hemen içeri girdim.Doktor: Buyrun Songül hanım şikayetinin nedir.
Songül: Şey ben bu sabah mide bulantısı ve baş ağrısı ile uyandım da hamile olabileceğimden şüphelendiğim için kontrole geldim.
Doktor: Tabi şöyle ultrasona alalım sizi hemen bakalım.
Ultrason koltuğuna yattığımda doktor hemen kontrol etmeye başlamıştı bende doktorun yüz ifadelerini kontrol ediyordum.
Doktor: Şüphelerinizde haklısınız Songül hanım üç haftalık hanilesiniz.
Songül: Gerçekten mi inanmıyorum ya benim bebeğim mı olacak şimdi.
Doktor: Evet tebrikler.
Songül: Çok teşekkür ederim.
Doktor: Buyrun buda ultrason sonucu.
Songül: Teşekkürler iyi günler.
Doktor: İyi günler Songül hanım.
Çok mutlu bir şekilde hastaneden çıkıp eve giderken yolda gördüğüm bebek mağazasında kapının önünde duran küçük bir yeleği almıştım Güney'e sürpriz yapacaktım.
Akşam olduğu zaman çok güzel bir sofra hazırlamıştım Güney'i bekliyordum kapının çalması ile hemen kapıya koşup açtım ve Güney'e sarıldım.
Güney: Canım iyi misin hastaydın.
Songül: Çok iyiyim sevgili sana çok güzel bir haberim var.
Güney: Neymiş o.
Songül: Gel geç içeri bak ben ne aldım onu göstereyim.
Güney salona geçip oturunca bende çıkıp öğlen aldığım yeleği getirip Güney'e vermiştim oda heyecanla açıyordu.
Güney: Bu kimin için aşkım Kader'in bebeğine mı aldın.
Songül: Hayır sevgili.
Güney: Eylül mü hamile.
Songül: Hayır Güney bizim için aldım.
Güney şaşırdı ve konuşamadı.
Songül: Birşey söylemeyecek misin.
Güney: Nasıl yani So-Songül sen hamile misin.
Songül: Evet aşkım hamileyim bir bebeğimiz olacak.
Güney: Songül aşkım aşkım çok mutluyum ben inanmıyorum ben baba olacağım.
Songül: Evet aşkım baba olacaksın.
Güney: Songül seni çok seviyorum aşkım bu sevinci bana yaşattığın için teşekkür ederim.
Songül: Bende seni çok seviyorum.
CEMRE:
Akşam Ada ile eve gelmiştik yemeğimizi yemistik Ada'ya da mama yapıp vermiştim ve uyumuştu ben odada Ada ile uğraşırken Gökhan içeri geldi.Gökhan: Ne yapıyormuş benim karım ve kızım.
Cemre: Çok iyiyiz babası.
Gökhan: Ada'ya anne ve babasızlığını hiç hissetirmeyeceğiz Cemre onu çok seveceğiz.
Cemre: Biliyorum sevgilim sen çok iyi bir baba oldun bence.
Gökhan: Sende çok iyi bir anne oldun.
Cemre: Seni seviyorum.
Gökhan: Seni seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi