Düğün 2

160 9 2
                                    

CEMRE:
Düğün salonuna geldiğimizde çok fazla kalabalıktı Eylül ve Serkan, Songül ile de Güney gelin odasına gitti ben de Songül ile gittim Kader Eylül ile gitmişti Meral'de misafirler ile ilgileniyordu.

Songül: Ya Cemre ben çok heyecanlıyım.

Cemre: Ya kardeşim neyin heyecanı bu nikah kıyıldı sadece düğün olacak.

Songül: Bilmiyorum ya hem çok mutluyum hemde çok heyecanlı.

Güney: Sakıin ol kızım bak bugünü de bitirince artık beraber yaşayacağız hem balayı biletlerimiz de hazır.

Songül: Ciddi misin Güney nereye gideceğiz.

Güney: Antalya.

Songül: Çok teşekkür ederim sevgili çok mutlu ettin beni.

Güney: Ya Songül bu gelinlik sana çok yakıştı.

Güney: Ya Songül bu gelinlik sana çok yakıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül: Çok teşekkür ederim sevgili.

Cemre: Ben bir de Eylül'e bakayım.

Songül: Tamam kardeşim.

Eylül ve Serkan'ın yanına gittiğimde Eylül oturuyordu Serkan ise ortada dolanıyordu.

Cemre: Enişte hayırdır heyecan mı bastı.

Serkan: Ay evet Cemre ben çok heyecanlandım.

Cemre: Karşı tarafta da Songül böyle.

Eylül: Oda mı heyecanlı.

Cemre: Hemde nasıl gerçi Güney balayı için Antalya bileti almış onu söyleyince biraz duruldu ama yine de heyecan var onda da.

Serkan: Bizde balayı bileti aldık ama kimse bize sormuyor nereye gideceğiz diye.

Eylül: Aşkım sen ciddi misin nereye gideceğiz.

Serkan: Kuşadası.

Eylül: Ya aşkım mükemmelsin sen en çok görmek istediğim yer olduğu için orayı seçtin demi.

Serkan: Tabi ki sevgilim ne sandın.

Eylül: Teşekkür ederim hayatım.

Serkan: Seni çok seviyorum.

Eylül: Bende seni.

O sırada Feride hanım içeri girmişti.

Feride: Kızlar herşey hazır ilk dans için sizi bekliyoruz Songül ve Güney'e de haber verildi hadi bakalım.

Eylül: Tamam Feride hanım geliyoruz.

Eylül ve Serkan karşıda da Güney ve Songül kapının önüne gelmişti havai fişekler yanmıştı ve ilk dans eşliğinde piste doğru çıkmışlardı.

İLK DANS:

Görür görmez yeşerdi tüm umutlarım
Henüz hazır değilse kalbin, anlarım
Yetim bir yalnızlık içinde kor gibi geçer zaman
Senin olmadığın her an
Rüyalarımda özlemin, hayallerimde nefesin
Bekliyor kalbim, inan
Her mevsim bu hasretin hazin hikayesi
Yalansız gönlümle sabır taşı, içi keder
Masal değil vadettiğim bir aşk efsanesi
Neyim varsa alıp götür, senin için değer.

İlk dans bittikten sonra bir dans şarkısı daha çalmıştı onda da toplu şekilde dans edecektik Gökhan beni , Cenk Kader'i, Mert'te Meral'i piste çıkardı.

İKİNCİ DANS ŞARKISI:

Gecem Gündüzüm Sen Oldu
Günler Artık Başka Doğuyor
Bilmezdim Önceden Aşkın Yerini
Kalbe Koymuş Aşkı Yaratan
Her Acı Sevdamın Başka ilacı
Sensizlik Çok Canımı Acıtan
Olmasın Senden Ayrı Solsun
Ömrümün Kalan Yarınları
İster Baharlar Benim Olsun
Gülüşüne Değişmem Dünyaları
Yollarım Olsa, Sonları Bulsa
Kırpmam Gözümü Bir Kez Senle Yürürüm
Ay Bile Dursa,Şahidim Olsa
Her Baktığım Yerde Seni Görürüm
Eller Bunu Bilmez,Gözle Görülmez
Mevlam Alsın Sensiz Yarınlarımı
Sevdam Hiç Bitmez Ömrüm Bile Yetmez
Gülüşüne Değişmem Dünyaları

Şarkı bittikten sonra kızlar masaya doğru geçmişti bizde yanlarında duruyorduk.

Songül: Ne kadar kalabalık bu kadar olacağını düşünmüyordum.

Eylül: Bende düşünmüyordum ama hemen hemen tüm davetiye verdiğimiz kişiler gelmiş sanırım.

Güney: Aynen bende fark ettim.

Takı töreni ve pasta kesimi de bittikten sonra sıra oynamaya gelmişti.

Kader çok oynayamıyordu çünkü Cenk çocuğuma birşey olacak diyip durmuştu ama Meral ve ben karşılık iyice kurtlarımızı dökmüştük sonuçta kardeşlerimiz bir kere evleniyordu.

Meral: Ay sende yakında gidersin bir ben kaldım Cemre.

Cemre: Merak etme canısı Mert'te seni yalnız bırakmaz yakında eder teklifini.

Defne düğüne gelmişti abisi için bir haftalığına okuldan izin almıştı ve buradaydı.

Meral: Gel hadi Eylül ,Kader ve Songül'ü kaldırıp şöyle beşli göbek atalım.

Cemre: Çok iyi olur valla.

Kızları kaldırıp karşılıklı oynamıştık Feride hanımda gelmişti yanımıza Eylül ve Songül'ü ortamıza almıştık ve hep beraber dans ediyorduk tüm gece boyunca oyun havası ve roman oynamıştık en sonunda da halay çekip düğünü bitirdik ve sıra kızların çiçeklerini atmasına geldi ben ve Meral'de çiçeği tutmak isteyen kişilerin içindeydik ilk önce Eylül atıyordu.

Eylül: Atıyorum.

Meral: Attttt.

Eylül: 1-2-3.

Eylül çiçeği attıktan sonra çiçeği Defne tutmuştu ve Meral çok sinirlenmişti şimdi ise Songül atacaktı.

Songül: Geliyor hazır mısınız.

Cemre: Evet at hadi kardeşim.

Songül: 111111-2222222-333333.

Songül'ün çiçeğini de Meral tutmuştu ve biraz olsun yüzü gülüyordu.

Songül ve Eylül ile vedalaştıktan sonra Gökhan ve Mert bizi eve bıraktı Cenk ve Kader evlerine gitmişti. Eylül ve Serkan otele gitmişti çünkü henüz ev eşyaları gelmemişti. Songül ve Güney ise evlerine gitti bu düğünü de atlattık kardeşlerim bir ömür boyu mutlu olurlar inşallah çünkü o kadar acıdan sonra hepimiz mutluluğu hak ettik.

Eve gelip üstümüzü değiştirdikten sonra Meral ile hemen uykuya daldık...

Hayat'ın ZorluklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin