Songül Celen:
17 yaşında olan Songül babasıyla yaşıyor annesi çok küçükken vefat ettiği için annesini hayal meyal hatırlıyor bu hayatta onun için bir babası bir de dört adet kardeşi var.
Eylül Acar:
17 yaşında olan Eylül annesi ve babasıyla yaşıyor şu ana kadar yüzüne gülen hayat onu çok ummadığı bir yerden vuracak.
Meral Kendir:
17 yaşında olan Meralin hayatında sadece babası var annesi onu çok küçükken bırakıp gitmiş oda bu hayatı babasına tutunarak geçirmiş ve bu yaşa kadar gelmiş.
Cemre Derinoğlu:
18 yaşında ama bir yıl sınıfta kaldığı için kızlarla aynı sınıfa gidiyor annesi ile yaşıyor babası ise vefat etmiş bu zorlu hayatta her zaman yanında olan kardeşleri ve annesi var.
Kader Kutay:
Kader dedesi ile yaşıyor ve hayatından gayet memnun annesi ve babası Kader çok küçükken trafik kazasında vefat etmiş Kader onları hatırlamıyor sadece resimlerden gördüğü kadarı ile aynı sınıfta okuyan Cenk'e aşık
Güney Ertürk:
Okulun yakışıklı ve popüler çocuğu Güney Songül'e aşık ama onu incitmekten korkuyor çünkü Songül'ün bir yanı eksik ve yaralı.
Serkan Özgün:
Güney'in en yakın arkadaşı olduğu için oda okulda gayet tanınıyor ve biliniyor aşkın ona göre bir şey olmadığını düşünüyor ama yakında aklını başından alacak kızdan haberi yok henüz.
Gökhan Demir:
18 yaşında kızlardan ve erkeklerden bir yaş büyük ama en yakın arkadaşı Güney ve Serkan çok iyi anlaşıyorlar iki tane ev arkadaşı ile ayrı evde kalıyor annesi ve babası başka şehirde.
Mert Yıldırım:
17 yaşında kızlarla aynı sınıfta kendisi Meral'den hoşlanıyor bunu Meral'e açıklamış ama henüz bir karşılık alamamıştır.
Cenk Özdemir:
Kendisi kızlarla aynı sınıfta ve Gökhan'la takılmayı daha çok seviyor yapacağı bir hata onu seven kızdan kendini soğutmasına sebep olacaktır.
Defne Özgün:
Serkan'ın kardeşi ve okulun en şımarık kızı her fırsatta kızları küçük düşürüyor onlarla uğraşmaya bayılıyor.İlk defa bir hikaye yazıyorum ve bugün tanıtım geldi inşallah çok güzel ilerler bol okuyuculu olur . ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi