1 HAFTA SONRA KADER:
Cenk'in teklifini kabul etmiştim ve sevgili olmuştuk üniversitede bir haftayı tamamlamıştık herkes ortama ve arkadaşlara alışmıştı gün içinde zaten hep beraber takılıyorduk eve gelince de kızlarla birlikteydik yine bir akşam oturup sohbet ediyorduk hep beraber Gökhan,Cenk ve Serkan'da bizdeydi Mert annesi ile bir davete gitmişti Güney ise Songül'le tartıştığı için gelmemişti.Songül: Kızlar ya evde çay şekeri kalmamış ben bir bakkala gidip geliyorum.
Meral: Tamam Songül geliyim istersen seninle.
Songül: Yok gerek yok ben hemen gider gelirim.
Meral: Tamam.
Songül bakkala gittiğinde bizde Cemre ile mutfağa geçip bisküvi tarzı birşeyler hazırlamıştık.
Eylül: Nerede kaldı Songül ya bakkal hemen şurası.
Cemre: Belki açık değildi başka yere gitmiştir.
Kader: Arıyorum.
Meral: Ara ara.
Kader: Yok cevap vermiyor.
Serkan: Allah Allah şimdiye kadar gelmesi lazımdı.
Eylül: Birşey gelmemiştir demi başına.
Kader: Yok ya ne gelecek gelmemiştir demi.
Cenk: Ben Güney'i arıyorum.
Cenk Güney'i aramıştı.
Cenk: Alo Güney ya biz evde oturuyorduk Songül çay şekeri bitti diye bakkala gitti ama yarım saat oldu hala gelmedi.
Güney: Ne demek gelmedi abi sizin eliniz armut mu topluyor neden Songül'ü gönderiyorsunuz.
Cenk: Ya ben giderim diye ısrar edince.
Güney: Kapat Cenk geliyorum.
SONGÜL:
Bakkaldan şeker alıp eve dönerken birisinin arkamdan geldiğini fark ettim arkamı dönmem ile gözlerim kararmıştı ve bayılmıştım yarım saat sonra gözlerimi boş kulübe gibi bir yerde açmıştım.Songül: Kimse yok mu kim getirdi beni buraya ya kurtarın beni.
Adam: Vay vay vay Songül hanım uyanmışsın.
Songül: Sen kimsin beni neden kaçırdın ya ne istiyorsunuz benden.
Adam: Senin baban benim karımla birlikteydi onu elimden almaya çalıştı sonra da belasını bulup öldü ondan alamadığım intikamı senden alacağım.
Songül: Ne diyorsun sen be şerefsiz herif benim babam öyle biri değildi kendine gel.
Adam: Bana bak kızım sen kimsin bana şerefsiz diyorsun asıl şerefsiz olan senin babandı.
Songül: Bırak saçımı canım acıyor benim babam öyle biri değildi annem öldükten sonra hayatını bana adadı başka da kimseyle birlikte olmadı onun hayatında sadece ben vardım bırak beni.
Adam: Öyle değildi işte senin baban benim karım ile birlikteydi kaç kez bastım onları birlikte karımı dövdüm kaç kere babanı da öldürecektim ama o inşaattan düşerek kendi hayatına son verdi ve seni de ortada bırakmış oldu.
Songül: Arkadaşlarım beni bulamayınca çoktan polise gitmiştir ateşle oynuyorsun bulacaklar beni.
Adam: Kes sesini yoksa sıkarım kafana.
Adam silahı kafama dayadığı zaman irkilmiştim.
GÜNEY:
Songül kayıptı ve hala bir iz bulamamıştık polise gittik aramaya başlamışlardı telefon sinyali filan araştırıyorlardı Songül ile bir hafta önce benim bölümümde olan bir kız yüzünden tartışmıştık ben kızdan ders notlarını istediğim zaman Songül'de aşırı kıskançlık yapmıştı ve kavga etmiştik bir haftadır onunla konuşmadığım için kendimi asla affetmeyecektim.Güney: Bir haftadır konuşmuyordu benimle ona birşey olursa kendimi asla affetmem.
Gökhan: Saçmalama Güney senin ne suçun var belli ki birisi Songül'ü kaçırdı.
Cemre: Ya kızlar ben çok korkuyorum bulunsun arkadaşımız.
Kader: Bende çok korkuyorum.
Serkan: Keşke bakkala gitmek için ben ısrar etseydim.
Meral: Keşke bana da sen gelme ben gider gelirim dediğinde onu dinlemeyip onunla birlikte gitseydim.
Cenk: Ya arkadaşlar tamam karamsarlık yapmayın Songül bulunacak ben eminim Kader aşkım ağlama lütfen.
Kader: Kardeşim bulunsun Cenk.
Eylül: Kader tamam bulunacak Songül biz yine mutlu olcaz.
O sırada Mert'de koşturarak karakola gelmişti.
Mert: Bir haber var mı?
Meral: Yok Mert ,kardeşim.
Meral ağlayarak Mert'e sarılmıştı.
Mert: Şşş tamam ağlama güzelim bulunacak Songül.
Meral: Bulunacak demi.
O sırada polisler yanımıza gelmişti.
Polis: Sokağın kamera kayıtlarından Songül'ün bindirilip götürüldüğü arabayı bulduk ve yerini tespit ettik şimdi oraya gidiyoruz.
Güney: Bende geliyorum.
Meral: Bizde geliyoruz tabi ki demi kızlar hep beraber.
Eylül: Aynen bizde geliyoruz.
Polis: Yalnız lütfen orada biz işimizi yaparken müdahale etmeyin.
Kader: Tamam tamam etmeyiz.
Yola çıkmıştık ve on dakika sonra Songül'ü tuttukları yere gelmiştik polisler hemen içeri baskın yapmıştı ve içeride ki adamı Songül'ü bırakması için ikna etmeye çalışıyorlardı.
Cemre: Ya neden bırakmıyor artık kızı.
Gökhan: Sakin ol Cemre.
Birden polisler yapma diye bağırmıştı ve içerden bir silah sesi yükselmişti.
Kader: Hayıııırrrrrrr Songül.
Kaderin çığlığı ile olduğum yerden hareket edip içeri girmiştim gördüğüm manzara ile kulübenin kapısında yere çöküp kalmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
أدب المراهقينKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi