2 AY SONRA KADER:
Bugün üniversitede ilk günümüzdü kızlarla gayet şık bir şekilde hazırlanıp kahvaltıya geçtik.Cemre: Eee kızlar heyecan var mı?
Kader: Ben çok heyecanlıyım ya şimdi düşüp bayılcam.
Meral: Kader sakin ol canısı.
Kader: Ay hadi yaptınız mı kahvaltınızı gidelim bir an önce.
Songül: Tamam hadi çıkalım bizimkiler de gelir birazdan.
Kader: Şey Cenkte mi gelecek.
Eylül: Yok Cenk kız arkadaşıyla birlikte gidecekmiş.
Kader: Tamam hadi gidelim.
Cenk'in sevgilisi vardı ve ben bu olayı kafama çok takıyordum çünkü ben iki yıldır onu seviyordum sürekli onunla sohbet kurmaya çalışıp sevdiğimi belli etmeye çalışmıştım ama hiçbir şekilde anlamamıştı ve buda beni fazlasıyla üzmüştü hala da seviyordum kapının önüne çıktığımız zaman Güney,Serkan,Mert ve Gökhan bizi bekliyordu kızlar çok mutluydu erkek arkadaşları ile hatta Meral ve Mert'te sevgili olmuştu iki ay içinde Meral çok direndi ama sonunda Mert'in sevgisine daha fazla dayanamadı ve oda karşılığını verdi.
Gökhan: Aşkım.
Cemre: Canım ya çok özledim seni ailenin yanına gittin bir aydır görmüyorum resmen.
Gökhan: Bende seni çok özlemişim aşkım.
Güney: Aşkların en güzeli naber bebeğim.
Songül: İyiyim aşkım sen nasılsın heyecan var mı.
Güney: Yok ya ne heyecanı kızım sen yanımda olacaksın ya onun heyecanı var biraz.
Songül: Ya Güney şebeklik yapmasana oğlum.
Güney: Tamam tamam hadi tut sevgilinin elini de gidelim.
Mert: Nasılsın canım.
Meral: İyiyim canısı sen nasılsın.
Mert: İyiyim bende bak bu çiçekler senin için.
Meral: Mert çok iyisin çok teşekkür ederim.
Mert: Rica ederim hayatım.
Serkan: Meleğim nasılsın.
Eylül: İyiyim canım sen nasılsın.
Serkan: Bende iyiyim heyecanlı mısın.
Eylül: Biraz diyip yalan söyliyemicem Serkan ben çok heyecanlıyım düşünsene yepyeni bir okul yeni arkadaşlar falan.
Serkan: O arkadaşların içinde erkek olmaz inşallah.
Eylül: Kıskandın mı sen.
Serkan: Kıskanırım sevgilim değil misin ,sen benimsin kızım.
Eylül: Ooo tamam Serkan bey.
Tüm yol boyunca bizimkilerle sohbet edip okula gelmiştik sonunda.
Meral: Oha ne kadar güzel dışı böyleyse içini hayal edemiyorum.
Serkan: Gerçekten çok güzelmiş ve çok büyük.
Songül: Ya zaten hepimiz ayrı bölümler kazandık kim bilir daha kaç tane bölüm vardır bu üniversitede.
Mert: Aynen Songül doğru söylüyor.
Cenk: Günaydın millet.
Kader: Günaydın.
Cenk: Tanıştırayım kız arkadaşım Aslı oda bizim üniversitede gastronomi bölümü kazandı.
Nasıl yani Cenk'in sevgilisi ve ben aynı bölümde miydim bu şaka olmalıydı.
Cenk: Kader arkadaşlık yaparsın demi sevgilime.
Kızların bakışını birden üzerimde hissettim ağlamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.
Kader: Tabiki yaparım izninizle ben bir lavaboyu bulayım.
Ben oradan uzaklaşırken Eylül'de arkamdan geliyordu sonunda lavaboyu bulup içeri girdim ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Eylül: Ya Kader yapma kardeşim.
Kader: İnanmıyorum Eylül ya gerçekten o kadar sene sevdim onu hiçbir karşılık beklemeden hala salak gibi seviyorum ve o beni görmedi ama başka biriyle sevgili oldu ve sevgilisi benimle aynı bölümde okuyor birde yetmezmiş gibi sevgilisini bana emanet ediyor.
Eylül: Biliyorum kardeşim canın yanıyor onu çok seviyorsun ama yapacak birşey yok Kader böyle ağlayarak kendini üzmenin hiçbir anlamı yok unut artık şu çocuğu.
Kader: Yapamıyorum Eylül canım çok acıyor.
Eylül: Hadi gel elini yüzünü yıka bizimkilerin yanına gidelim kantine inmişlerdir.
Elimi ve yüzümü yıkayıp kantine indiğimiz zaman Meral,Songül,Güney, Gökhan, Cenk ve Cemre'nin dersi başlamıştı gitmişlerdi biz de Eylül,Serkan, Aslı ve ben oturuyorduk.
Kader: Aslı istersen kalkalım birazdan bizimde hocamız gelir.
Kader: Olur Kader hadi gidelim.
Kalkıp sınıfa doğru gitmiştik.
EYLÜL:
Serkan: Nereye kayboldun aşkım Kader'in peşinden gittin bir sorun mu var.Eylül: Ya Serkan sana birşey sölicem ama kimseye söyleme.
Serkan: Tamam canım dinliyorum.
Eylül: Kader Cenk'e çok aşık Serkan ve Cenk'in Aslı ile çıkması Kader'i kötü etkiliyor.
Serkan: Gerçekten mi inanmıyorum ya bizim çocukta işte öküz biz ona kaç kere sana bu kızdan hayır gelmez dedik ama bizi dinlemedi.
Eylül: Niye neyi var ki Aslının.
Serkan: Boşver aşkım ya.
Eylül: Serkan söylesene bak o kız sürekli Kader ile aynı ortamda bulunacak kötü biriyse kardeşimi uyarmak istiyorum.
Serkan: Tamam söylicem ama kimseye söyleme aşkım.
Eylül: Tamam söyle artık.
Büyük bir merak ile Serkan'ı dinliyordum acaba Aslı ile ilgili olan büyük sır neydi çok merak ediyordum Cenk nasıl bir kızla sevgiliydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi