Sürpriz

138 11 9
                                    

SONGÜL:
Sabah uyandığımda Güney gitmişti bende aşağı inip kendime göre kahvaltı hazırladım Güney'in dün kiminle konuştuğunu çok merak ediyordum kafamda bir sürü soru işareti vardı beni aldattığı bile gelmişti aklıma ama Güney'e güvenmek istiyordum ben düşünceler içerisindeyken telefonum çaldı Meral arıyordu.

Meral: Canısı günaydın.

Songül: Günaydın Meral.

Meral: Geliyor musun gelinlik bakmaya gidiyoruz.

Songül: Diğerleri hazır mı.

Meral: Sen ben ve Cemre gidicez Kader'in bebek kontrolü var Eylül'de Serkan'ın iş yerine gidecekmiş.

Songül: Tamam geçerken beni arabayla alırsınız.

Meral: Tamam canısı.

Kızlar gelmeden yukarı çıkıp üstümü giyindim ve saçlarımı topladım Cemre ile gelinlik baktığımız kataloğu da yanıma aldım karar veremezse diktirmek ister diye kapı çaldığında aşağı indim.

Cemre: Selam kardeşim.

Songül: Hoşgeldiniz kardeşim geçsenize.

Meral: Çıkalım direk ya bence.

Cemre: Bence de Songül hazırsan çıkalım canım.

Songül: Hazırım hadi çıkalım gelin hanım.

Arabaya bindiğimizde kızlar gelinlik modelleri üzerine konuşuyordu ben ise dalgındım dikiz aynasından bakan Cemre beni fark etmişti.

Cemre: Songül iyi misin sen dalgın gibi gözüküyorsun.

Songül: İyiyim bir sorun yok canım.

Meral: Emin misin canısı.

Songül: Evet evet eminim.

Cemre: Bence iyi değilsin sen anlatmak ister misin.

Songül: Kızlar Güney beni aldatıyor.

Meral: Ne yok canım sana öyle gelmiştir.

Bunu söylemem ile Cemre birden arabanın frenine basmıştı.

Songül: Ne yapıyorsun kızım öldüreceksin bizi.

Cemre: Ya Songül kendine gel Güney sana çok aşık yapmaz asla öyle birşey evleneli bir ay oldu daha.

Meral: Aynen Songül paranoyak oldun sen kendine gel eniştem seni çok seviyor.

Songül: Öyle mı diyorsunuz.

Meral: Evet aynen hadi Cemre sür şu arabayı da Songül'ün kafasını dağıtalım biraz Kader ve Eylül mesaj attı onlar da geliyorlar gidince konum atalım.

Cemre: Süper hepimiz düğün elbisemizi alırız.

Songül: Evet.

On dakika sonra mağazaya gelip kızlara konum attık daha sonra biz elbiselere bakarken Kader geldi.

Kader: Selam kızlar.

Songül: Selam kardeşim nasıl yiğenim.

Kader: Çok iyi teyzesi.

Meral: İyi bak yiğenimize.

Kader: Bakıyorum ya merak etmeyin.

Eylül: Selam kızlar.

Cemre: Hoşgeldin kardeşim.

Eylül: Hoşbulduk hadi hemen bakalım Cemre.

Cemre: Tamam ben bunu çok beğendim deneyip geliyorum.

Cemre bir sürü gelinlik denemişti ve en sonunda hepimizin beğendiği gelinliği almıştı bizde kızlarla hem kına için hemde düğün için elbise almıştı nikahta düğün ile birlikte olacağı için sadece iki elbise almıştık nikah için elbiseye gerek kalmamıştı herkes evlerine dağılıp gittiğinde bende eve geldim ve bahçeden Güney'in sesi geldi.

Güney: Aşkım.

Songül: Efendim Güney.

Güney: Hadi yukarı çık üstüne güzel birşeyler giyin sonra bahçeye geleceğiz.

Songül: Neden.

Güney: Sen dediğimi yap bitanem.

Songül: Tamam.

Güney'in dediği ile yukarı çıkıp üzerime birşeyler giymek için dolabımı karıştırdım neler karıştırıyordu bu çocuk üzerimi giyindikten sonra Güney odaya gelip gözlerimi bağladı.

Songül: Ne oluyor Güney ya oyun mu oynuyoruz ne bunlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül: Ne oluyor Güney ya oyun mu oynuyoruz ne bunlar.

Güney: Görürsün birazdan yavaş gel tutuyorum ben seni.

Songül: Düğün öncesi düşersem sorarım ben sana.

Güney: Kocan düşürmez kızım.

Bahçeye gelip gözlerimi açtığımda zaman gördüklerim ile şok olmuştum.

Bahçeye gelip gözlerimi açtığımda zaman gördüklerim ile şok olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Songül: Güney bu çok güzel ama sen nasıl tek başına hazırladın.

Güney: Tek başıma yapmadım dün bir firmayla konuşuyordum onlardan yardım aldım.

Demek ki Güney bana sürpriz yapmak için uğraşıyordu bende neler düşünmüştüm kafamda ki düşünceleri hemen attım ve Güney'e sarıldım.

Songül: Çok güzel seni çok seviyorum.

Güney: Seni çok seviyorum sevgilim hadi geç bakalım.

Songül: Çok kibarız bugün.

Güney: Beni sen bu hale getirdin karıcım senin eserin bu gurur duymalısın bence.

Songül: Gurur duyuyorum sevgilim iyiki evlendim.

Güney: Bende iyiki evlendim seninle Songül çok seviyorum seni.

Yemeklerimizi yedikten sonra odamıza çıkmıştık Güney beni öpmüştü daha sonra da birbirimize sarılarak uykuya daldık ömrüm boyunca geçirdiğim en güzel gündü ve bunu bana sevdiğim adam yaşatmıştı...

Sonraki bölüm çok fena...

Hayat'ın ZorluklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin