MERAL:
Ertesi sabah uyandığımda Eylül ve Songül mutfakta kahvaltı hazırlıyordu hemen yanlarına gittim.Meral: Aaa düğün kızları kahvaltı mı hazırlarmış ya bırakın ben yaparım kızlar.
Songül: Ya kızım ne olacak bu evde son kez sofra hazırlıyoruz zaten yarın da telaştan kahvaltı hazırlamaya fırsat olmaz.
Eylül: Aynen Meral hem sen git Cemre'yi kaldır hadi çok işimiz var bugün.
Meral: Tamam o zaman.
İçeri gidip Cemre'yi uyandırdım ve beraber aşağı indik.
Cemre: Günaydın kızlar.
Songül: Günaydın.
O sırada kapı çalar.
Meral: Ben bakarım Kader gelmiştir.
Kapıyı açtığım an Kader içeri girmişti.
Kader: Günaydın kardeşlerim.
Eylül: Günaydın Kader de bu ne sevinç hayırdır.
Kader: Kızlar size çok güzel bir haberim var.
Meral: Söyle hadi canısı çatlatma insanı.
Kader: Ben hamileyim.
Kızlar: Neee.
Songül: Ya kardeşim çok sevindim gel sarılıyım sana benim kardeşim büyüdü ve anne oluyor ya.
Eylül: Tebrik ederim canım benim.
Meral: Tebrikler canısı ehh bizde teyze oluyoruz.
Cemre: Çok mutlu oldum Kader sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.
Kader: Çok sağolun kızlar çok mutluyum ya anne olacam.
Songül: Hadi o zaman kahvaltıya yiğenim acıkmıştır.
Kader: Çok acıktı sanırım çünkü açlıktan öleceğiz.
Kahvaltıya oturup kahvaltımızı yaptıktan sonra Cemre ve ben masayı topluyorduk Kader ise kızlarla odaya geçmişti bugün ki malzemeleri hazırlıyordu. Aslında Eylül Songül'den iki ay sonra evlenecekti ama biz sürekli elbise masrafı yapmayalım diye Serkan'la konuşmuştu ve Songül'le birlikte düğün yapmaya karar vermişti zaten çok mutlulardı canım kardeşimlerim.
Meral: Ne kadar mutlular demi Cemre.
Cemre: Evet Meral buda beni çok mutlu ediyor onların mutluluğu ile mutlu oluyorum.
Meral: Aynen canısı yarından sonra bu evde ikimiz kalacaz.
Cemre: Evet .
Bu eve geldiğimizde kocaman bir aileydik neler yaşadık kızlar ile birlikte ama hepsini atlattık ve şimdi ise mutlu bir aile olmaya adım atıyorlardı. Sofrayı toparlayıp kızların yanına çıktık.
Meral: Geldik bizim elbiseler nerede.
Cemre: Dolapta Meral , Kader'in elbisesi de orada.
Meral: Tamam ben çıkarıyım.
MERAL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın Zorlukları
Teen FictionKardeş gibi büyüyen 5 kızın zorlu ve acıklı hikayesi