საფრთხე

354 33 2
                                    

- რატო არ დავაჭირო? დავაჭირე უკვე!

- დებილი ხარ? დაგიჭერენ! იდოოტო ყველაფერი გააფუჭე!

- რა?

- აიპი არ შეგიცვლოა თავისუფლად მოგვაგნებენ! რა გააკეთე? ყველა საფდთხეში ჩაგვაგდე!

- მ..მე...

- შენ დებილი ხარ! - დამიყვირა და გავიდა.

ეს რა ჯანდაბა ვქენი?

თავს მოვიკლავ.

....

იდიოტი ვარ!

რატომ მიყვირა?

- მეტის ღირსი ვარ მეტის ღირსი!!! - დავიყვირე, ლეპტოპს მოვკიდე ხელი და ნაკუწებად ვაქციე. ჯერ ფანჯრის რაფას მივახეთქე და მერე მაუსით გავტეხე. ყველაფერი ფანჯრიდან გადავყარე.

კედელს მივეყუდე და ჩავცურდი...

ყველა საფრთხეში ჩავაგდე.

ჩამეძინა... არ ვიცი რამდენი ხანი ვიყავი ასე, მაგრამ როცა გავიღვიძე... უფროსწორად წითელმა და ლურჯმა ნათებამ გამაღვიძა, უკვე ღამე იყო. პოლიციის მანქანა ჩვენს ეზოში გაჩერდა და მალე გავიგე ფეხის ხმაც.

ძალიან სწრაფად კარიც გაიღო.

- ქალბათონო ელენ ბეინ თქვენ დაპატიმრებული ხართ კანონის საწინააღმდეგოდ კომპიუტერული პროგრამის, გამოყენებისთვის. ე.წ. დაჰაკვისთვის და ბანკის ანგარიშიდან ფულის მოპარვის მცდელობისათვის რაც ითვლება მძიმე დანაშაულად, როგორც ქურდობა ასე რომ თქვენ უნდა დაგაკავოთ.

- რა? არა გთხოვთ აღარ განმეორდება მართლა. - არავინ მომისმინა. კარებთან ბექჰიონი იდგა და თვალები აატრიალა, მათ კი მე ხელბორკილები დამადეს.

- ჯანდაბა გამიშვი! ჩემით წამოვალ! - დავუყვირე ერთერთ თანამშრომელს.

დიო კარებს უკან იდგა და საწყალი თვალებით იყურებოდა. დანარჩენები საპირისპირო მხარეს იყვნენ ჩამწკრივებულები და ყველა თავჩახრილი იდგა სუჰოს გარდა...

My HeroWo Geschichten leben. Entdecke jetzt