შიუჩენი(?)

339 37 17
                                    


მან ჩემი ორივე ხელი ერთში მოიქცია და მეორეთი სახეზე ნაზად ჩამომისვა საჩვენებელი თოთის უკანა მხარე.

- შენი ბინძური ხელები მომაშორე ჩანიოლ! - შევუღრინე და გავფართხალდი.

- ოჰ როგორი უკარება ხარ. დაფიქრდი ამაზე ბევრი გოგო ოცნებობს.

- თავი დამანებე ჩანიოლ! მე ბევრი გოგო არ ვარ! ერთი ვარ და ისიც ელენი!

- რამდენი ხანია შენი დაგემოვნება მინდა... - მითხრა და ამათვალიერ-ჩამათვალიერა.

- ჩა... - სიტყვა გამიწყდა რადგანაც ახლოს გადმოიწია. თვალები ისე დავხუჭე, რომ მეტკინა. ახლა მაკოცებს...

ახლა მაკოცებს...

უეცრად სიცივე ვიგრძენი. მივხვდი, რომ ჩემს ახლოს მდგარი სხეული უცებ მოსწყდა ჩემს ტანს და ძირს გაიშხლართა.

- ნაბიჭვარო! ხომ გითხარი არ მოგცემ მისი გამოყენების უფლებას მეთქი! ხომ გითხარი?! - ბექჰიონმა ჩანიოლს წიხლი ჩაარტყა.

ოთახში ბიჭებიც შემოვიდნენ. სეჰუნმა ხელი მომკიდა და გარეთ გამიყვანა. კედელს მიმაწება.

- სეჰუნ შენ რაღა ჯანდაბა გეტაკ... - არ მაცადა დაბოლოვება

ორივე ხელი პირზე ამაფარა.

- როცა ბაეკი გაბრაზებულია არ გირჩევ გაეკარო. ის ჩანიოლ ჰიონსაც ეჩხუბა და ქაისაც. გთხოვ ნუ მიეკარები. - ჩურჩულით მითხრა.

- მმ.მმმმ....მმმმმ მმმ - მხოლოდ ამის თქმა მოვახერხე რადგან ჯერ კიდევ აფარებული ჰქონდა ხელები.

- არა! ჩუმად! - ჩურჩულით მიყვირა - ჰიონი არ გააბრაზო.

- არ გამაბრაზებს. ასე არ არის ელენ? - ოთახიდან ბექჰიონი გამოვიდა და სეჰუნს მომაშორა.

საწყალი თვალებით გავხედე სეჰუნს, მაგრამ ბექჰიონის გაბრაზებულ სახეს როგორც გადავაწყდი მაშინვე თავი დავუქნიე.

- წამოდი ჩემს ოთახში წავიდეთ. - მითხრა და წელზე ხელი მომხვია.

My HeroWhere stories live. Discover now