ელენი

384 37 0
                                    

ტასქსის მძღოლი დამეხმარა ნივთების გადმოტანაში. ბარათი გავატარებინე და მადლობა გადავუხადე. სახლში როგრიგობით შევათრიე ყველაფერი.

- უი რა მოხდა? - შიუმინი მომვვარდა პირველი.

- რამე იყიდე? - მას ჩენიც მოჰყვა.

- კი და თუ გინდათ ძალიან მაგარი თავგადასავლები ესენი შემათრევინეთ დაამათრევინეთ ჩემს ოთახში.

- მეხ დაგეხმარებით. - საიდანღაც ლეი მოვიდა და ლეპტოპის პარკს დაავლო ხელი.

- ლეი ეგ ძალიან ფრთხილად აიტანე და მე მივხედავ! მადლობა რომ მეხმარებით!- მივაძახე და მაუსპადის, ტანსაცმელების და ყურსასმენების პარკით ავყევი მათ.

- ამ კომპიუტერის მაგიდას როგორ დაამაგრებ კედელზე? - ინტერესით შემეკითხა ლეი.

- მაგაზე უკვე ვუზრუნე.- ვუთხარი და დაშლილი მაგიდის ერთ-ერთ ფიცარზე მივუთითე. - შეხედე, ძალიან ძლიერი ორმაგი სკოჩი აქვს, პლიუს წებო მოჰყვა.

- ვაუ მაგარია დაგეხმარები! - მითხრა ლეიმ, მაგრამ ხელი გავაშვებინე.

- მარტო ამას ვერ მოვერევი გთხოვ ერთ-ერთი მომიყვანე ვინც კარგად იცის კომპიუტერი. - შევეხვეწე ლეის.

- მასეთი ბექჰიონია, ქაი და ჩანიოლი. სეჰუნმაც იცის ცოტა. რომელი მოგიყვანო?

- ქაი და სეჰუნი გთხოვ. შიუმინ და ჩენ თქვენ იქნებ ლეპტოპი გამიხსნათ? - ვთხოვე მათ.

- არაა პრობლემა! - მითხრეს და ლეპტოპის გახსნა დაიწყეს.

მე პირველი ფიცარი მივაწებე, შემდეგ მეორე, მესამე და მალე მთელი მაგიდაც ავაწყვე. ლამაზი თეთრი სკამი მივუდგი. საკმაოდ კომფორტული ჩანდა.

- ამმ... რამე გინდოდა? - მომესმა უცებ ბოხი ხმა.

- ოჰ ქაი, დიახ თუ შეიძლება. მინდა ამ კომპიუტერის მონაცემები გადამიმოწმო - მივუთითე უკვე გასხნილ ლეპტოპზე - და მითხარი რას გაქაჩავს და რას ვერა. ჰაკინგისთვის მინდა.

My HeroTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang