- შენ... შენ რა ყველაფერი გაიგე? - ქეითი გაფითრდა.
- რა თქმა უნდა გავიგე. - უნამუსოდ უპასუხა! როგორ მინდა თავ-ყბა გავუერთიანო! მართალია ექსოს დიდი ფანი ვიყავი და ეხლაც ვარ, მაგრამ ესედ იდიოტურ საქციელზე ნერვები მეშლება!
- მე.. არ ... ჩა.. ის... - ბურტყუნი დაიწყო ქეითმა და ლოყებით წითელ ვაშლს დაემსგავსა. ბურტყუნი ჩანიოლმა გააწყვეტინა იმიტომ რომ მის ტუჩებს დააცხრა.
თვალები ავატრიალე და გამოვედი. ჩემს ოთახში ავედი. უჰ.. ხვალ დიდი დღე მელის... სანამ დავიძინებდი ჩემს სოციალურ ქსელში შევედი.
ვინი: ჰეი! სად დაიკარგე?
ვინი: ელენ მომწერერა!
ვინი: მეღადავები?
ვინი: ენიი როგორ ხარ?ენი: ვინიიი ეხლა მოვედი მაპატიე რა... კარგად ვარ, ამას თუ კარგად ყოფნა ჰქვია გადარბენები ერთი ამბები
ვინი: ვაიმე ძლივს შემოხვედიიიიი!!! რა მოხდა.
ენი: *ენიმ გამოგიგზავნათ ხმოვანი შეტყობინება*
ხმოვან შეტყობინებაში მთელი ჩემი გიჟურიდღე ავუღწერე.
ვინი: რაა?
ვინი: ვაიმეეეეეეეე
ვინი: ანუ რა გინდა თქვა რომ ახლა კიმ ჯონგინის ცოლი ხარ?ენი: არა დებილო! 1 კვირაში საბუთები მოვა და გავშორდებით. ხელს გავაწერთ.
ვინი: შენს ადგილას არ გავშორდებოდი :3 გოიმი ხარ!
ენი: კარგი რაა ვინ! შენ მაინც ხომ მიცნობ არა? იცი რომ ეს ურთიერთობები არაა ჩემი სტილი!
ვინი: არ ვიცი! და არც შენ იცი! საიდან უნდა იცოდე ვინმესთან რამე გიცდია საერთოდ?
ენი: მაგის დრო არ მაქვს წავედი ხვალ სკოლააა! კარგად! ტკბილი ძილი.
შეტყობინება გავაგზავნე და ლეპტოპი დავხურე. ოდესმე მითქვამს რომ ეს ბიჭი ნერვებს მიშლის? ამ ფიქრებში გაფრენილმა ჩემს თავს უფლება მივეცი რბილ საწოლში და ტკბილ სიზმრებში ჩავკარგულიყავი.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Hero
Fanfic- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️