- ექიმო ხომ კარგად იქნება? - აწყლიანებული თვალებით ეკითხება სეჰუნი ექიმს.
- კი უბრალოდ მაშინ ბევრი სისხლი დაკარგა და მოგვიანებით იცისხოლმე გამოვლენა.
- აღარ შემიძლია! - თქვა სუჰომ და სკამში ჩაესვენა. სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით. - დავიღალე. რა შარიანი ბიჭია. ერთი გამაგებინა ვინ დაჭრა რა!
- საინტერესოა. - ჩაფიქრდა ქაიც.
- ანუ რა მოხდა მოდიოდით და უბრალოდ დაეცა? - საუბარში შიუმინიც ჩაება.
- ხო. რაღაც არ მეჩვენა კარგად. გაჩერდა და ცოტა ხანში ძირს დავარდა. ეგრევე სასწრაფოს დავურეკე. მერე თქვენ.
- აჰა გასაგებია. - ჩაფიქრებულმა ჩენმა თქვა და შიუმინს ჩაუჯდა კალთაში.
ერთ საათში ექიმმა შეგვატყობინა, რომ ბექჰიონი აზრზე მოვიდა და შეგვეძლო მისი ნახვა.
- ბექჰიონ როგორ ხარ? - ჩანიოლი შევარდა პირველი პალატაში.
- ჩიტივით ვერ მხედავ? - გაესწერვა ბექჰიონი ჩანიოლს. ქაი გვერდით დამიდგა და წელზე ხელი მომხვია. ამას ხელებს დავამტვრევ!
ბექჰიონმა ქაის ხელისაკენ გაიხედა და წამოიკნავლა.
- ვაიმე! ვაიმე... მალე ელენ ბალიში გამისწორე. - მივხვდი მის აფერისტობას და წინ გავიწიე, ვითომ რამე შევუსწორე და მისსავე ლოგინზე ჩამოვჯექი.
მადლიერი თვალებით გავხედე და შეუმჩნევლად თვალი ჩამიკრა.
- დღეს გაგწერენ ბექჰიიოოონ - წაუმღერა სეჰუნმა და ლოყაზე აკოცა.
- მისმინეთ. - გამაფრთხილებელი მზერა ესროლა ბექჰიონმა შიუჩენს. - დღესაც იატაკი რომ ჩამოანგრიოთ ტკწ (კლავიატურაზე ერთი ასოთი მარჯვნივ წარმოიდგინეთ) ზე მიიდია თავენი სექსი ამოვალ და გისვრით ფანჯრიდან!
- კაი ხო... - მოწყენილი სახით გახედა შიუმინმა.
- ლეი ჰიონი ვერ მოვიდა იცი? კიდევ ცუდადაა. - სეჰუნი ბექჰიონის საწოლზე მეორე მხრიდან იჯდა და ეკურკურებოდა.
ESTÁS LEYENDO
My Hero
Fanfic- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️