შიუმინი გაფითრდა. თითქოს ოფლმა დაასხაო. თვალები აუწყლიანდა და ჩენისაკენ გააპარა მზერა.
ჩენი ლოყებაწითლებული იჯდა. შიუმინს მიშტერებოდა. ერთი ღრმად ამოისუნთქა და სახე ხელის გულებზე ჩამოიდო. წარბებაწევით გახედა შიუმინს.
- მართალია? - იკითხა უჩვეულო ხმით. შიუმინი დუმდა. ჩენმა ჩანიოლს გახედა. - მითხარი.
შიუმინმა ნერწყვი გადაყლაპა. თვალებში ცრემლები აწვებოდა. სახეზე სრულიად წითელი გახდა და ტუჩი მოიკვნიტა.
- ასე რა გავიგო? - თქვა ჩენმა და ღრმად ამოისუნთქა. - მითხარი. მართალია რასაც ჩანიოლი ამბობს?
ჩენმა თავი ასწია და საწინააღმდეგო მხარეს გაიხედა.
- დუმილი თანხმობის ნიშანია. - ჩაიცინა ჯონგინმა.
ყველას გასაკვირად შიუმინმა ხმა ამოიღო.
- მართალია.
- რა არის მართალი? - ჩაეძია ჩენი. თითქოს მოსწონდა ბიჭის წვალება.
- ის რომ დუმილი თანხმობის ნიშანია.
- ანუ გიყვარვარ? - ჩენმა წარბები აზიდა.
შიუმინმა ნერვულად შეიცურა თმებში ხელი.
- ჯანდაბა. - თქვა და წამოდგა.
- დაჯექი ძმაო. - უთხრა სეჰუნმა. - ჩვენ შენი ძმები ვართ, უნდა გვითხრა.
- მე ჩენს ძმად ვერ ვთვლი. - ამოიკრუსუნა შიუმინმა.
- ანუ გიყვარს? - თვალები აატრიალა დიომ.
მე და ქეითი ერთმანეთს ანთებული თვალებით ვუყურებდით.
"ნეტა ჩანბექის შიფიც მართალია?" ტუჩების მოძრაობით მანიშნა ქეითმა. თავი დავუქნიე.
- ამის დედაც! კი!
- კი რას ნიშნავს? - არ ცხრებოდა ჩენი და განაგრძობდა ბიჭის წვალებას.
- ანუ მიყვარხარ შე ნაბიჭვარო! - დაუყვირა შიუმინმა. ამაზე შევხტი არ ველოდი.
YOU ARE READING
My Hero
Fanfiction- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️