- ჩანიოლ შე ესემის ძუკნა! - ხმამაღლა დაუყვირა ბექჰიონმა - გაგვიკეთებია არა, გაგიკეთებია, თანაც სიმთვრალეში, თანაც არა ჩვენი შეყვარებულების თვალწინ! - დაუყვირა ბექჰიონმა, მე კი ქეითს შევხედე ბედნიერი სახით.
- ამათი შიფიც მართალია! - ხმამაღლა გამოვაცხადე. - აჰაჰააჰ ასე ველოდი.
უცებ ვიღაც მოგვიახლოვდა და ჩემს გვერდით დაჯდა, ჩემი და ქეითის შუაში.
- ლეი? როგორ ხარ? - მხიარულად შევეკითხე.
- რავი ვარ, რა. - ოდნავ გამიღიმა. - მომბეზრდა გამოკეტვა და ჩამოვედი.
- ძალიან კარგი! - შესძახა ქუქიმ.
- მოკლედ გავაგრძელოთ რა. - სიტყვა მოუჭრა შუგამ. ბექჰიონმა დაატრიალა და ზუუსტად შუგა ამოუვიდა.
- მოქმედება არის ის რომ დალიო ორი ჭუქა სოჯუ. თუ არ შეასრულებ სამი უნდა დალიო. - ამისი ლოგიკა მკლავს.
- არ შევასრულებ - ჩაიცინა შუგამ და სამი ჭიქა სოჯუ გამოცალა.
- დაატრიალე შუგ გუ გუ შუგ - წამოაბოდიალა ქეითმა.
- აჰა... - ჩაილაპარაკა და ლეიზე გაჩერდა. - კითხვას დაგისვამ. რატომ არ ჩამოდიოდი?
- ჯანმრთელობის პრობლემები შემექმნა და...
- ჯანმრთელობის თუ... - ჩაილაპარაკა არემმა და ყველამ სიცილი დაიწყო. ნუ ეს გარყვნილი ბავშვები.
- ჯანმრთელობის. - დააზუსტა ლეიმ და დაატრიალა.
- ქუქ, გოგოების რატო გეშინია?
- არ ვაპირებ პასუხის გაცემას! - თქვა და სამი ჭიქა სოჯუ დალია. ბოთლი დაატრიალა და ბოროტულად ჩაიცინა. - ვიიი... ვისთან გქონდა პირველი კოცნა და რა ასაკში?
ვიმ გაბრაზებული მზერა მიაპყრო
- ამის დედაც ქუქი და შენი დედაც. - თქვა ხუმრობით და სამი ჭიქა დალია.
- ძლივს! - წამოვიყვირე როცა ჩემზე გაჩერდა.
- ბექჰიონის გული როგორ მოიგე? - ხელებზე სახე ჩამოდო ვიმ.
ESTÁS LEYENDO
My Hero
Fanfic- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️