- მე არ მიყვარხარ! ვერ გიტან! იცი რატომ? თავი დამაკარგვინე! თავგზა ამიბნიე! ხალხი რას იტყვის? მაშინ როცა ექსოს წევრი ვარ! მე ვერ გიტან! არმინდა შენთან ერთად ყოფნა! მეზიზღები! - ყვირის ბიჭი ბოლო ხმაზე.
- მე ხალხის აზრი არ მაინტერესებს! უნდა შეიგნო! ისინი მაინც იმას იტყვიან რაც უნდათ რომ თქვან. მიყვარხარ! როგორ არ გესმის?!
- ვერასდროს ვიფიქრებდი გეი თუ იყავი ჯონგინ!
- არცაა საჭირო მაგაზე იფიქრო დიო! როგორ არ გესმის?! ცხოვრებაში ყველაზე და ყველაფერზე მეტად შემიყვარდი! - პატარა სხეულს ახლოს სწევს მასთან და იხუტებს - მიყვარხარ და თუ იგივე გრძნობით არ მიპასუხებ, ჩემს სიცოცხლეს რაღა აზრი აქვს? - მაღალ ბიჭს ხმა ებზარება - არ.მინდა შენს გარეშე არაფერი! - უკვე ხმამაღლა იძახის, პატარა სხეულს იშორებს და სამზარეულოს დახლზე მოთავსებულ დანას იღებს და ვენებთან იჭერს. - მართლა მიყვარხარ და შენს გარეშე ჩემს სიცოცხლეს აზრი არ აქვს. რატომ დავიტანჯო თავი? უცებ დავასრულებ ამ ყველაფერს! - ცრემლმორეული იძახის ქაი და დანას ხელზე იჭერს.
ხელიდან სისხლი ჟონავს და სადაცაა ვენაზე გადასმას აპირებს, რომ პატარა სხეული დანას ართმევს და ეხუტება.
- არასოდეს გააკეთო ეს! გთხოვ. - პატარა სხეული დიდს ეხუტება და მის მკლავებში ტირილს იწყებს. - თუ გიყვარვარ!
- მე მიყვარხარ. ეს შენ არ გიყვარვარ. - იძახის და დანის აღებას ცდილობს ისევ.
- მიყვარხარ შე იდიოტო! ყველაზე და ყველაფერზე მეტად! მიყვარხარ! - კიონსუ ყვირის და ქაის შორდება რომ მისი რეაქცია დაინახოს.
- ამას მხოლოდ იმიტომ ამბობ რომ თავი არ მოვიკლა. ასე არაა? - ურეაქციო სახით იძახის ჯონგინი.
- ასე არაა. - დიოს თვალებიდან ცრემლების ახალი ნაკადი მოდის. - მართლა მიყვარხარ ჯონგინ. - ამბობს პატარა სხეული და მაღალს ფეხსბშუა წიხლს ურტყავს.
YOU ARE READING
My Hero
Fanfiction- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️