1 წლის შემდეგ...
____- მაშინ თქვენი თანხმობა ხელმოწერით დაადასტურეთ!
ბექჰიონი, ელენი, ქეითი და ჩანიოლი ფურცლებზე ხელს აწერენ.
- ლულუ რა საყვარლები არიან არა?!
- ჰოო ჰუნა... სეჰუნ, ჩვენც ხომ არ მოგვეწერა? - სიცილით ეუბნევა პატარა ბიჭი.
- მოდი.
- ვიხუმრე ჰუნა.
- მე არა.
- არც მე... - ლუჰანი წითლდება და სეჰუნს ეხუტება.
მალე ისინიც აწერენ ხელს.
--
- უუუ 😈 აბა პატარავ მზად ხარ პირველი ღამისთვის?
- რაა? ბექჰიონ ნუ მაწითლებ!
- კარგი რა... ხო იცი რო მოხდება? თან შვილები მინდა მე! - ეუბნევა და გოგონას საქორწინო კაბა ძირს ეცემა. კაბას საცვლებიც მიჰყვება.
ბექჰიონი წარბებს ათამაშებს და ცერად უყურებს გოგონას.
- ცოტა გეტკინება. - ეუბნევა და ზუსტად იმ დროს როცა უნდა ეტკინოს თვალებს ახელს.
- რა ჯანდაბაა? - იძახის და აქეთ იქით იყურება. - ხის ქვეშ ვზივარ? (გაიხსენეთ 1 თავი) ღმერთო. რა რიცხვია?! ანუ ეს ყველაფერი მესიზმრა? - ტანსაცმელებზე იყურება და ხვდება რომ მართალია.
იმედგაცრუებულია. მას კი ეგონა რომ ცხოვრება ააწყო. სინამდვილეში გუშინ წამოვიდა ავი დედინაცვლის სახლიდან.
შორს ორ ფიგურას ამჩნევს, რომლებიც ნელ ნელა უახლოვდებიან.
- ბექჰიონ? სეჰუნ?..
______
დასასრული!
მოკლედ ძლივს დავამთავრე ეს ფიკი. ამ ფიკის მერე ერთი სიტყვის დამწერიც აღარ ვარ! დავიტანჯე, მაგრამ ამად ღირდა.
თქვენი თითოეული კომენტარი მაბედნიერებდა და ვიცი რომ უაზრო დასასრული ჰქინდა, მაგრამ იქნებ ზოგისთვის არც იყო უაზრო? (დააკომენტარეთ დასასრულთან დაკავშირებით რას ფიქრობთ)
მიყვარხართ. ნახვამდის.
YOU ARE READING
My Hero
Fanfiction- კი! - არა! - კი! - არა! - ნუ მეჯიუტები როგორ არა?! - აბა შენ საიდან იცი?! - ვგრძნობ! - უხეშად უთხრა და უხეშადვე დაეწაფა მის ტუჩებს... ... ... ... ... ... დანარჩენი იხილეთ ფიკში ❤️