მაგას არ დააჭირო!

377 39 7
                                    

კომპიუტერს ჩავუჯექი. დიო ამოვიდა.

- ელენ ყავა ხომ არ გინდა?

- არა დიო მადლობა

- ჩაი?

- არა დიო მართლა არაფერი.

- კარგი გავალ მაშინ.

- კარგი დიო.

ეს ბიჭი ძალიან საყვარელია.

- უიი დიო! - დავუძახე რადგან გამახსენდა რომ მწყუროდა. კარი გაიღო. - დი... ბექჰიონ აქ რას აკეთებ? - თვალები დავჭყიტე აქ რომ დავინახე.

- რაიყო არ შეიძლება საკუთარი ფინანსებით ნაყიდ სახლში სადაც მინდა იქ შევიდე? - თვალები ავატრიალე - დიოს რატომ ეძახდი?

- რა შენი საქმეა? - ვითხარი და ოდნავ გავუღიმე.

- რომ გეკითხები ესე ოგი ჩემი საქმეა! - დამიყვირა და გამწარებული მზერა მომაბყრო.

- რაიყო ეჭვიანობ? - ირონიული ღიმილით გავხედე მის გამწარებულ სახეს. - უბრალოდ მწყუროდა.

- პფფ - ჩაიცინა - მე არ მიეჭვიანია. უბრალოდ მაინტერესებს რატომ ეძახდა ტიპიური ძუკნა დიოს. - გამიღიმა დაახლოებით ისე FB ს სწერვა სმაილი რომაა.

- ტიპიურ ძუკნაში შენს თავს გულისხმობ? - წარბი ავუწიე. მან უბრალოდ ჩაიცინა და გვერდით მომიჯდა. მე გავაგრძელე ჩემი საქმე. ვიპოვე ერთ ერთი ბანკის ანგარიშის აიპი, ჩავწერე სკრიპტში, შემდეგ პინ კოდი გავიგე და ბოლო ღილაკიღა დარჩა და 1 მილიონი ჩემს ანგარიშზე იქნება! ამას ჯერ არ დავაჭერ

ბექჰიონი თვალს ადევნებდა თითოეულ ჩემს მოქმედებას.

- იცი რაღაცეები კიდევ გაქვს დასახვეწი. - მითხრა და ტუჩის კუთხე ჩაუტყდა.

- იცი ტუჩები გაქვს დასახვეწი. ამდენ ფულს რომ შოულობ ㅅ ესეთი ფორმის ტუჩებს რატომ ვერაფერი მოუხერხე?

- აუ რა უგემოვნო ხარ! ეს სილამაზეა. ნახე რა მიმზიდველია! ართქვა რომ არ გინდა რომ მათ შეეხო. სრავინ დაგიჯერებს! - ამ სიტყვების მერე მართლა მინდოდა შევხებოდი მის ტუჩებს. რათქმაუნდა ხელით! თითქოს ჩემი ფიქრები წაიკითხაო. - მომეცი ხელი.

My HeroTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang