1. Ea este Shideh

5.5K 207 16
                                    

Buna. As dori sa specific un lucru înainte începi citești. Este posibil sa găsești multe greseli si uneori niște exprimări dubioase! Nu ma ucide nu sunt româncă 100%.

Centrul Medical Sun:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Centrul Medical Sun:

"Pardon, imi cer scuze, pardon ,...as dorii sa trec ...aaa imi pare rauu.."alerga printre multimea de oameni, a intarziat din nou la munca.

Ea este Shideh, studenta in anul 2 la medicina, are 19 ani si un singur vis:
sa si gaseasca un vis...de cand sa nascut a fost doar o papusa controlata de parinti si de fratele ei mai mare Sepehr (25)...niciodata nu a putut decide pt ea ...

"Shideh Khosroy, asta este a treia oara pe saptamana asta, ai de gand sa continui asa?" aceasta este Yasmina o pantera de 45 de ani , directoarea Centrului Medical Sun(CMS) , si mama lui Shideh.

"Oh haide draga nu mai tipa la printesa mea nu i vina ei" iar acesta este Ali (55) presedintele CMS, si tatal super protector a Shidehei..

"Oooo tatiiii crede-ma ca am pus alarma ,dar n a sunat, iar voi nu ma ti trezit si a ti plecat fara mine."

"Cum indraznesti sa i spui tata domnului presedinte cand esti la munca?Aici eu sunt doamna directoare si acesta este domnul presedinte, ai priceput domnisoara?",

"Da doamna" dupa ce a fost bine certata si amenintata ca i se va taia din salariu Shideh s a dus spre vestiar. Si a pus halatul si adidasii speciali pt munca si a iesit.

Ca in totdeaunan s-a dus sa viziteze pacienti care se recuperau dupa operatii si dupa s a dus spre salonul unde asteptau oameni pt a face analize ,era 9 fix si ca deobicei a inceput sa sune telefonul "Neata neata" era vocea lui Mariam care se pare ca era foarte fericita

"Bună dimineața! " I-a răspuns Shideh cu o voce suparata.

"Hei ce ai platit?Iar ai intarziat si ti a tinut discursu de 10 minute de chin?" Shideh si a dat ochii peste cap "pățit, pățit nu platit, Doamne inveti de 3 ani romana si inca ai greseli de genu? Si da, mi-a tinut acelas discurs."

Mariam a inceput sa rada "E asta e,mie mi se pare ca suna mai bine platit decât pățit,...ce zici iesim maine seara?"

"Maine seara? unde?"

"Pai ,adevaru e ca am niste invitati la seara culturala a Franței ."

Shideh a inceput sa tipe in mijlocul holului "Glumestiii!!!!Normal ca vin"....ei bine dupa ce a inchis telefonul si a dat seama ca a intrat iar in belele din cauza ca a facut galagie si ca a folosit telefonul in timupul lucrului ....cam asa era o zi obișnuită în viața lui Shideh, ba era la facultate ba la CMS.

Tatal Shidehei este din Iran, el a studiat medicina dar s-a lasat din cauza hemafobiei, dupa un timp a inceput sa calatoreasca prin lume pt a si gasi un rost in viata , pe vremea cand era in Romania acesta a cunoscut o pe Yasmina o romanca inalta blonda cu ochi albastri , si dupa cum e si vorba opusele se atrag Ali care era brunet cu ochi caprui s-a indragostit de romanca si a decis sa raman in Romania.

Dorinta pt medicina încă exista în el așa că a decis sa construiască un spital unde oricine va fi ajutat la un pret convenabil, de cei mai buni medici.

După un an de căsnicie Dumnezeu le-a dăruit un baiat pe care l au numit Sepehr. Baiatul era tot ce si puteau dori de la viață, dar 6 ani mai tarziu a venit Shideh care a devenit lumina ochilor tuturor, toti o adorau .

Iubirea a tot crescut si a devenit ceva ce poate nu ar fi trebuit, Shideh devenise jucaria lor pe care o controlau dupa bunul plac, Shideh știa 5 limbi,canta la pian si vioara, avea niște medalii de la inot si tenis ,iar odata la 2saptamani
avea ore de echitatie, in scoala si liceu a fost cea mai populara, adică era bună la toate ,era numărul unu si la studii si la sport, toți o plăceau ,dar chiar si asa Shideh nu avuse niciodata prieteni pana acum 3 ani cand a facut cunostinta cu Mariam o fata inalta cat un stalp care nu se pricepea la nimic, prin invatat înțelegea fa tot ce poti pt un 5, nu suporta sportu si nu era nici cine stie ce frumusete, dar era foarte haioasa, mereu avea ceva interesant de zis si oriunde mergea isi gasea noi prieteni cu propriile ei puteri, calitati la care Shideh visa din totdeauna.

Shideh are un par saten lung pe care mereu il prinde in coada,nu este prea inalta, ce i drept este cam scunda are cam 1.60m ,niste ochi verzi si o piele fina alba.

In urma cu 3 ani s-a intalnit cu Mariam la o adunare a Iranienilor.

In acea seara era imbracata intr o rochie lunga alba cu un bolero albastru si pe cap avea o eșarfă alba subtire, ca deobicei in jurul ei erau multi tineri care erau plini de bani si talente nefolositoare care se lăudau pana si cu ce au mancat la pranz , in alt colt al salonului statea tipa asta super inalta(Mariam) cu mai multi tineri normali, toti radeau în hohote in timp ce Mariam le povestea ceva. La genul acesta de petreceri unde mergeau cu familia ,Ali nu o lasa pe Shideh sa se apropie de oameni normali care veneau din familii mai modeste el spunea ca pot fi un exemplu si o influenta proasta pt micuța Shideh.

In seara aceea s-a declarat ca domnul Razi este noul vice presedinte al singurei companii de covoare din Romania, care a venit din Iran. Acesta are 2 baieti si o fata si incredibil a fost momentul în care tipa inalta/Mariam a fost prezentata ca si fata acestuia ...Shideh a devenit si mai curioasa si s-a tot apropiat de Mariam si asa au devenit prietene.
Mariam o invata pe Shideh despre lume si despre vietili interesante ale oamenilor obisnuiti ; dupa acea petrecere Shideh a decis sa renunte la hainele ei de fata de bani gata si a inceput sa se imbrace mai comod si nu a mai interesat-o cum arata, tot ce vroia ea ,era un vis, un obiectiv in viata si momentan era in cautare.

Va rog nu uitati sa :
🎅
🧚‍♂️Comentati🧚‍♂

🤶
🧚‍♀️Votati🧚‍♀
👼

🧜‍♀️Urmariti🧜‍♀

💖


Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum