Nina a deschis ușa tafnoasa nestiind cine o asteapta pe partea cealaltă!"Cu ce va po-...SHIDEH?!!"
Nina o privea șocata pe fata si nu înțelegea ce se intampla.
"Buna Nina, crezi ca pot sa intru?" Această tremura in timp ce îi curgeau picături de apă din par. Primavara era un anotimp schimbător si nu stiai cand poate începe o ploaie. Nina a primit-o imediat in casa si a înfășurat-o cu o pătură care era la indemana.
"Vai de mine domnișoara! Ce s-a întâmplat? Va simțiți bine? V-ati certat vu soțul? V-a dat afară din casă? Copilu e bine? Nu asa nu se poate trebuie sa faceti o baie fierbinte!..."
Shideh i-a pus mâna la gură și a început să rada.
"Nu te-ai schimbat deloc, Nina! Esti la fel de vorbareata! "
Shideh a urcat in vechi a ei camera fara sa-i dea explicații si a intrat în baie.
După o baie fierbinte a iesit vu un zâmbet larg și a dat nas în nas cu o mama extrem de încruntata.
"Ce faci aici?"
"Oh, buna si tie mama!" Shideh a zis asta in timp ce se îndrepta spre dulap in cautarea unor haine rămase aici.
"Te am intrebat ce cauti aici! Nu cred ca ai venit în vizită! Unde este Sargon?"
Shideh s-a îmbrăcat în trening negru si a început să si usuce părul plictisită.
"Ce zici sa mâncăm ceva împreună si sa ne uitam la un film? Ca pe vremuri?"
Yasmina isi pierdea răbdarea cu fiecare secundă.
"Shideh te-am întrebat ceva si nu ma ajuți cu prostiile astea! Ce s-a întâmplat? Ce cauti aici?"
"Mama... crezi ca pot sa ma mut....de fapt nu, ha ha, ce prostie.. normal ca nu! Ati fost super clari ca nu o sa ma mai primiți inapoi vreodata!"
Shideh era așezată pe colțul patului si privea podeaua."Okay, deci presupun ca v-ati certat. Crede-mă, este normal pt un cuplu proaspăt căsătorit sa aibe certuri! Probabil acum simti ca totul este distrus si nu poti sa l mai vezi, dar crede-mă nu este capăt de lume!"
Shideh a inceput sa plângă in bratele mamei sale.
"Nu este asa mama, nu mai suport! Ma simt extrem de singura! De cand am plecat de aici am pierdut totul! Mariam abea de mi mai raspunde la mesaje, Sargon este toată ziua ocupat, Sepehr încă este rece... toată ziua stau in casa aia si cand merg la facultate nu ma pot apropia de nimeni...incep sa o duc super rau... azi am primit si o palmă...pt ca râdeam cu Matei care in ultimul timp mi-a fost alături si m-a facut sa ma simt mai uman...."
Yasmina o mângâia si asculta in tăcere in timp ce încerca să ia o decizie. Shideh i-a povestit totul si a rugat-o să o ajute. Totul era limpede in mintea ei, Shideh avea un inceput de depresie, care daca nu era luat in serios si tratat putea sfârși in ceva extrem de periculos!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...