29.Petrecerea

979 63 0
                                    

Va rog nu uitati sa votați!

Va rog nu uitati sa votați!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Shideh a decis sa se intoarca si intr-un fel era extrem de fericita cu decizia luata! Matusa era plecata intr-o statiune in Grecia, ceea ce-i dadea libertate si liniste in casa!

Sargon era mult mai atent cu ea si seara venea mai devreme acasa. Parintii erau multumiti si ii laudau pt decizia matura luata si asteptau cu nerabdare sa afle mai multe despre copil.

Soraya era cea mai fericita in situatia actuala, aceasta isi petrecea o mare parte din timp cu Shideh si de multe ori venea si Mariam in vizita.

***

"Okay Shideh! I-a un loc am ceva sa-ti spun!"

Shideh o privea plictisita pe Mariam in timp ce manca cartofi prajiti cu ciocolata topita si inghetata mentolata.

"Uimeste-ma!"

Mariam se uita cu scarba la ea si a observat ca nu este singura, Soraya privea cu groaza si statea la distanta!

"Momentan vad ca ma uimesti tu pe mine! Esti sigura ca nu o sa patesti ceva daca mananci aia?"

Shideh si-a dat ochii peste cap si i-a facut semn cu mana sa continue.

"Okay! Deci..."

"Fara deci!" Shideh a zis asta si a inceput singura sa rada.

"Mariam!" Soraya a zis asta in timp ce se ridica in picioare cu telefonul in mana.
"Eu il sun pe Sepehr si anulez logodna!  Eu nu vreau sa ajung ca ea! Rade la chestii fara haz, are glume de baba, pofte de dubios si are toane in continuu!!! Eu nu vreau sa ma casatoresc! Prefer sa mor singura si cu haz!"

Shideh s-a oprit din ras si a inceput sa planga.

"Adica ce vrei sa spui? Nu este adevarat! Am haz si sunt frumoasa! Nu te mai lua de mine."

Mariam si-a dat o palma peste frunte si a inceput sa se intrebe cu ce a gresit de are asa prietene.

"GRADINITAAAA!!!! Liniste! Calmati-va si lasati-ma sa vorbesc, Shideh nu mai plange, potoleste-ti hormonii!!! Soraya stai jos si lasa telefonul! Asta va fi si soarta ta asa ca nu te mai plange!"

Shideh si-a sters lacrimile cu maneca de la puloverul imens.

"Bine mamai!"

Shideh si Soraya au inceput sa chicoteasca ceea ce o enerva si mai tare pe Mariam.

"Gata o sa-ti spun, dar pt acest comportament nu vei primii detalii!! Ma casatoresc!"

Shideh a sarit socata de pe scau.

"Ceeeeee?"

"Ce ai auzit!"
Shideh se uita socata la ea pana a realizat ceva si s-a intors cu o privire suspicioasa spre Soraya.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum