Va rog nu uitati sa votați ❤
Soraya alerga prin casa si tipa din cand in cand la un ajutor.
"Am zis de 100 de ori ca in camera de zi vom orna numai cu culori calde! "
Soraya a iesit si s a dus spre bucătărie sa verifice daca totul este in regula. Bucătarul era ocupat cand Soraya a furat un fursec si a inceput sa mănânce.
"Sunt perfecți ca intotdeauna! Esti minunat Alex!" Soraya si a dus mâinile deasupra capului imitand o inimă.
Soraya era peste tot! Era ceva normal pt ea, de multi ani încoace Soraya se ocupa de sărbători si zile de nastere, ea făcea totul si era mereu satisfăcută cu fericirea celor din jur!
Avea o listă lunga cu invitați pt petrecerea anuală pe care o ținea compania la un hotel prestigios si mai avea o listă cu invitați mai speciali care urma să fie invitați la ei acasă.
Petrecerea companiei se ținea pe 27, iar cea organizată la ei acasă era maine seara! Mâine seară se deschid si cadourile! Pe care Soraya le cumpărase deja si erau gata să fie puse la locul lor.
Invitații pt maine seara erau familia Khosroy si familia lui Mariam plus niște prieteni de familie foarte apropiati! Era o petrecere mica mai mult era ca o cină în familie.
Mâine seară Shideh isi vedea familia dupa 2 săptămâni! Da asa este, au trecut 2 săptămâni de cand Shideh si Sargon si au început viața de cuplu. In acest timp Shideh a reușit să comunice doar cu mama ei care a acceptat să vorbească cu ea la telefon. In rest zilele ei treceau rapid dupa un program monoton:
-Micul dejun cu familia si ascultatul vorbelor răutăcioase spuse de matusa.
-Studiu in camera amenajată pt ea in timp ce Sargon este la munca.
-Prânzul in familie si o alta rundă de comentarii la adresa ei, ceva de genul: de ce nu gateste, de ce nu pune masa, de ce nu spală vase, bla bla.(haios era ca matusa era ca o soacra in timp ce Mary care era soacra ei era un inger)
-Studiu runda 2 deoarece Sargon se întoarce la munca dupa prânz.
-Servirea ceaiului împreună cu Mary, Soraya si matusa.
-Cina in familie, dar de data asta liniște deoarece matusa nu mănâncă niciodată cina!
-Timp dedicat lui Sargon. După cina fiecare se retrage în camera, timp în care Shideh si Sargon pot fi împreună ore in sir fara sa fie intrerupti.
Si cam asta este programul.
Dar astăzi era diferit. Sargon avea liber si de dimineata era ocupat cu jocul lui fascinant.
Shideh era plictisită si nu mai știa cum sa i atraga atentia lui Sargon. Intr un final a decis sa se puna pe el, poate asa Sargon se activa si macar lasa jocul. Din nefericire pt Shideh, Sargon a continuat să se joace cu Shideh in bratele lui.
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...