Lunile treceau, iar burtica Shidehei incepea sa iasa in evidenta din ce in ce mai mult.
Cu cat înainta în sarcina, poftele ei deveneau mai ciudate si incontrolabile. Ultima oara Sargon a fost obligat să se plimbe in tot orașul la ora 1 dimineața ca sa i gaseasca înghețată cu menta. Shideh a încercat să controleze pofta, dar nu a reușit. Ce era groaznic era faptul că era iarna. Dă-i si gaseste magazin non-stop cu înghețată mentolata. După un timp Sargon a reușit să găsească si cand a ajuns in mâinile Shidehei aceasta a luat 2 guri si s a saturat.
A doua zi la munca Sargon nu si putea tine ochii deschisi, iar Soraya si Hossein radeau de el in hohote.
Sargon si a primit inapoi poziția de CEO, iar Shideh s a întors la facultate dupa vacanta de iarna si se pregătea de sesiune.
***
Plictisită de semiologie, si-a închis cartea si s a ridicat de la birou. S a privit in oglinda si a inceput sa chicoteasca. Era intr un tricou strâmt si pantaloni scurți. Denivelarea abdomenului era clară. A început să si mângâie burta fericita.
"Ce zici sa mergem sa luam ceva de rontait?" Șoptea spre burtica.
"Stiu ca este o idee minunata! Asa este mama ta, mereu idei geniale."
Si a pus hanoracul lui Sargon pe ea si a coborât spre bucătărie.
Si a luat din frigider un castron cu salata de fructe si sucul de portocale. Le a pus pe insula din bucătărie si s a întors spre debara cand a dat nas în nas cu Matei, fiul lui Alex bucătarul."Hei!"
"Buna! Scuze nu am vrut să te speri. Am venit sa verific briosele." Matei a făcut un semn spre cuptor.Ochii Shidehei au început să sclipeasca la vederea brioselor.
"Oh, Doamne! Te iubesc!" Shideh i a oferit o îmbrățișare cu lacrimi în ochi.
Matei trăia împreună cu părinții lui intr o căsuță care era în curtea familiei Navazy. Mama lui se ocupa de tot ce tine de ordine interioară și se asigura că toți isi fac treaba cum trebuie. Tatăl lui, Alex, era cel mai superb bucătar din lume, iar el era pasionat de gătit, dar isi dorea să devină scriitor.
"Am creat o reteta noua si ma gândeam sa o incerc. Vrei sa gusti dupa ce este gata?"
"DA! Normal! Glumesti?"
Shideh s a întors spre debara si a scos niște chipsuri si frișcă.
A pus frișcă pe salata de fructe si a inceput sa mănânce concomitent si chipsuri. Matei o privea îngrozit."Vad ca ti place sa combini." Shideh a inceput sa rada.
"Dacă ai stii cat de bun este! Incearca!"
Matei a ezitat putin, dar și a luat o furculița și a încercat."Eww, Shideh! Cum poti sa manânci asa ceva!"
Shideh il privea amenințător.
"Vorbește frumos despre mâncarea mea!"
Shideh a luat niste frișcă si a pus-o peste nasul lui.
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...