32.Siavash

921 52 3
                                    

Lume lume! Atentie! Urmeaza momente incendiare!! Ghiciti intre cine🤭 lăsați un comentariu sa vedem cati ghicesc😂

Lume lume! Atentie! Urmeaza momente incendiare!! Ghiciti intre cine🤭 lăsați un comentariu sa vedem cati ghicesc😂

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Sargon a plâns cand l a ținut pt prima oară si de fata cu toată lumea a anunțat si numele micutului.

"Astazi am fost binecuvantat cu cel mai de pret dar din lume! Sunt nespus de fericit si vreau sa va anunt ce decizie am luat impreuna cu Shideh. Numele acestui ingeras va fi de azi pana la moarte Siavash, Siavash Navazi. Fiul lui Sargon si Shideh Navazi. El este viitorul nostru si impreuna cu viitorii copii va duce mai departe munca noastra si povestea noastra!"

Toti aveau lacrimi in ochi si se gandeau la viitorul apropiat si la toate visele lor care se indeplineau.

"Behruz aici de fata este ca si fratele lui mai mare! Siavash il va respecta si iubii toata viata! Desigur cu permisiunea lui Amir! Imi doresc ca toti cei prezenti sa ajunga in locul meu curand si sa anunte noi membri ai comunitatii noastre! "

Amir i-a pus mana pe umar si i-a raspuns cu un zambet larg.

"Noi am fost mereu ca fratii si asa vor fii si baietii nostrii! Vor creste impreuna si vor fi de nedespartiti!"

Era un moment istoric pt ei si aveau de gand sa povesteasca asta mai tarziu nepotilor!

Farid si Mariam se țineau de mână și priveau această scenă minunată.

"Abea astept sa vina si randul meu si sa stau in locul lui Sargon si sa anunt numele copilului nostru!"

Farid ii soptea lui Mariam si aceasta rosea la fiecare cuvant spus de el. Mariam era deja decisa sa accepte unirea trupeasca cu Farid. De ceva timp cei doi dormeau imbratisati si de multe ori au ajuns prin joaca la limita extrema, dar de fiecare data s-a sfarsit cu un Farid rosu ca sfecla mergand spre dus. Mariam era prea timida sa-i spuna lui Farid ca se simte pregatita, iar Farid incerca sa nu para disperat si de aceea nu o intreba daca vrea.

De multe ori Mariam se simtea frustrata si vroia sa tipe la el ca este pregatita si vrea sa o faca cu el, dar Farid disparea din cadru si o cocolosea non-stop de parca era bolnava sau ceva.

Asa ca Mariam s-a consultat cu Soraya si a luat o decizie. In seara asta urma sa-l astepte pe Farid in pat cu o rochie sexy.

In timp ce Mariam era pusa pe ganduri, in partea cealalta a camerei Soraya si Sepehr se priveau cu zambete indraznete.

"Dupa nunta mergem direct in luna de miere unde o vom produce pe prima noastra printesa!"

Soraya l-a inghiontit pe Sepehr.

"Nici sa nu te gandesti! Eu nu am de gand sa raman gravida pana nu terminam cartierul sau macar o parte din cartier!"

Sepehr era deja bosumflat cand Ali a inceput un discurs lung despre responsabilitati si diferite lucruri in viata care au valoare. Un discurs tipic de parinti.

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum