4.Petrecerea

1.5K 85 0
                                    

 

Zilele au trecut si a venit si ziua petrecerii, Shideh incercase orice cale sa scape dar n a reusit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Zilele au trecut si a venit si ziua petrecerii, Shideh incercase orice cale sa scape dar n a reusit . Mama ei a obligat-o  sa se imbrace elegant.

O rochie cenusie lunga cu dantela deschisa la culoare, stramta, fara maneci si avea un guler care ii acoperea tot gatul, peste rochie purta un bolerou. In final a luat si un plic in care pusese doar telefonul...mama cea pretentioasa a machiat o putin si i a aranjat parul, o parte era semi impletita si restul era lasat in partea dreapta, peste avea o esarfa gri subtire din tur ,din respect pt familia prietenei ei care umblau cu shaluri pe cap.

Odata ajunsi la doamna Naziry, Shideh a coborat fericita din masina la vederea prietenei ei alaturi de fratele acesteia, Amirali, care o privea cu admiratie si pasiune pe Shideh.
"Mariammm,ce ma bucur ca n am ajuns mai devreme, ma bucur sa te vad aici", Amir ali s a apropiat

"Buna seara domnisoara Shideh". Shideh a iesit din bratele prietenei ei, "Buna seara, ma bucur sa va vad." Amirali a rosit, n a apucat sa mai
spuna ceva deoarce sa apropiat Sepehr si a inceput sa i salute. Dupa ce cele doua familii s au reunit in fata portii s au hotarat sa intre. La usa au fost intampinati de doamna Mary si de domnul Hossein (comvorbirile barbatilor sunt in limba persana , la femei romana) "Bine a ti venit",dupa ce au fost prezentati unii altora au intrat in salonul cel mare unde era pusa masa .

"Vreau sa va fac cunostinta cu fica mea ,Soraya ",
Soraya sa apropiat gratioasa "Buna seara ma bucur sa va intalnesc", 
era o fata frumoasa si delicata.
"Soraya unde este fratele tau?" ,
"A spus ca o sa coboare imediat, ah uite l" ,
Din spatele invitatilor se apropia un tanar inalt si chipesh ,era liniste pana s-a auzit vocea confuza a Shidehei

"Sargon?" Sargon o privea socat "Shideh?" toata lumea era confuza ,
"Voi va cunoasteti deja?",domnul Hossein a inceput sa rada,
"Uite Sargon te plangeai ca o sa stai la masa cu niste necunoscuti, Dumnezeu te a auzit si ti a trimis o cunoscuta cat 100" si i a facut cu ochiul, toata lumea a inceput sa rada ,dar Shideh si Sargon se priveau nedumeriti si putin fericiti in acelasi timp.

     S au asezat cu toti la masa , Mariam statea in dreapta Shidehei, iar Sepehr in stanga , in fata ei era Sargon iar langa el Soraya.
Mancarea era prezentabila si parea delicioasa ,dar la masa erau 4 persoane care se jucau cu mancarea si nu reuseau sa o savureze.
Yasmina a observat starea fetei ei si i a facut semn din capatul mesei cea ce a fost perceput de Mary in loc de Shideh ,"Shideh draga mea, mancarea nu ti este pe plac?",
Toti de la masa o priveau pe Shideh care parca sa trezit din somn "Ah,nu este foarte delicioasa" a spus asta si dupa a luat o imbucatura din cartoful plin de un sos bej ,dupa ce a simtit gustu cartofului s a oprit socata,era dulce,extrem de dulce ceea ce nu i placea deloc, Shideh nu suporta mancarea dulce. Se uita in jur si nu stia cum sa scape de cartof , toti o priveau nerabdatori ca ea sa inghita si sa si zica parerea, "BAM" era sunetul spargeri paharului care cazuse din mana lui Sargon "Oh imi cer scuze!" ,Sepehr care stia bine prin ce trece Shideh i a intins repede un servetel si ea a scuipat chinul in servetel "Vai de mine ce mancare incredibila ,va multumesc doamna Mary."
Sargon o privea pe Shideh cu un zambet atragator iar Shideh ii multumea din privire, si o amuza faptul că Sargon nu uitase ca urăște mâncarea dulce.

Dupa masa doamnele si fetele s au strans intrun colt unde era o masuta englezeasca de ceai iar barbatii in alt colt unde era decorat in stil persan. Shideh intr un moment de neatentie al doamnelor s a ridicat si a iesit pe tereasa gigantica de unde se puteau admira stelele.Usa de la terasa era din sticla, inalta dar ingusta, prin ea trecea doar o persoane, dar ceva interesant era ca dupa ce intrai pe stanga si dreapta erau niste gauri in perete unde se puteau aseza usor trei persoane fara a fi observate din inauntru sau din curte, ca niște cuiburi în perete.
Shideh s a asezat, si a scos pantofii obositori cu toc si si a tras rochia pana deasupra genuchilor si s a asezat turceste , s i a dat jos esarfa si boleroul care o strangeau si a inceput sa ofteze "Offfff, ce bine e asa, mama vreau acasa" , o umbra inalta si supla s a lasat pe podeaua terasei ,
"Atat de rau te simti aici?"Era Sargon cu doua cuti de lapte cu banane in mana, i a oferit unul,
"Oh SArgon, multumesc si scuze, nu e vorba ca nu ma simt bine, problema este de la haine si toata atmosfera asta fabuloasă. " Sargon a inceput sa rada

"Uite de ce fug eu mereu din anturajul meu si vin la tine in camera, unde este liniste si eu nu sunt decat un baiat obisnuit. N am stiut ca tu esti invitatea misterioasa din seara asta." Shideh a zambit si dupa a ridicat o spranceana "Nici eu n am stiut ca defapt traiesti intr o asa familie"

Amandoi au inceput sa rada "Da asa e ,se pare ca nu prea știm multe unul despre celalalt" ,
Shideh l a privit serioasa "Nu , defapt ne cunoastem foarte bine, stiu ce mancare iti place, stiu scriitorul tau favorit,stiu cum sa te fac sa razi sau plangi, ..cred ca asta inseamna sa cunosti o persoana. "
Shideh se uita in fata la cer in timp ce spunea cuvintele astea ,"Da asa este Shideh, noi chiar ne cunoastem de minune."
Intre cei doi exista o atracție de la început,  se simțeau comod împreună si in acelasi timp agitați. Nu se știe de ce... poate nevoia pt o persoană apropiată pe care o simțeau amândoi sau poate era destinul lor. Nu se știe, dar ceva era.

Dupa cateva minute se pare ca Sargon a observat pozitia dubioasa a Shidehei "Hei ce i cu stilul asta de stat cand esti imbracata atat de lady like?"

Au inceput sa rada si Shideh ii povestea diferite intamplari haioase de la petreceri fabulase la care fusese până acum. "...Da si dupa mi a soptit mama ca trebuie sa o privesc in ochi pe tanti gazda fara sa clipesc, in semn de respect ."
Shideh il privea pe SArgon fara sa clipeasca " Uite asa" Cei doi se priveau in ochi fara sa clipeasca. Sargon si a intins mana dreapta spre obrazul Shidehei si a tras o mai aproape cu blandete ,Shideh a inchis incet ochii si s-au sarutat . La inceput a fost o atingere  blândă a buzelor lui Sargon care într-un fel îi cerea permisiunea. După atingerea blândă si a îndepărtat ușor buzele si amândoi au tras aer în piept și Sargon s a apropiat din nou,  dar de data asta mai brusc si mai dur. Shideh îi răspundea la sărut ceea ce l a făcut pe Sargon si mai sigur pe sine și a continuat pe un ritm mai alert și mai doritor. Amândoi respirau greu, dar niciunul nu vroia sa oprească jocul dintre buzele lor.

Shideh avea mana dreapta pe umarul lui Sargon si mana stanga pe pieptul lui, SArgon si a pus mana stanga pe talia Shidehei, timpul s a oprit si cei doi pluteau in spatiu pana ce usa de la terasa sa deschis si Mariam a intrat.

Va ador!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum