o saptamana mai tarziu:
Mariam o astepta pe hol pe Shideh, care a intampinat o cu un zambet larg. Ziua de azi a fost una minunata unde Sargon a incercat cu stangacie sa o sarute pe Shideh si a sfarsit lovinduse si totul a devenit motiv de ras care a distrus atmosfera romantica si a creat una comoda si haioasa.
Mariam se plangea de intarzierea lui Shideh cand aceasta a intrerupt o, "Ce zici de o mica iesire?",
Mariam o privea pe prietena ei cu niste ochi de vultur "Tu esti la mine iar eu la tine?" Shideh a inceput sa rada, "Bingoooo" Asta era minciuna folosita mereu cand fetele aveau chef de o mica iesire in oras.Fetele s au urcat in masina, urma sa mearga la mall pt a cumpara niste lucruri si dupa sa lase masina undeva sigur si sa mearga cu un taxi pana la clubul favorit. In mall erau o gramada de tineri, majoritatea grupati. Shideh a virat in magazinul ei favorit de unde si a luat o rochita neagra cu tur pe care pusese ochii de ceva timp, rochita se termina cu mult deasupra ghenunchilor dar peste avea un tur pana la genunchi,
Mariam a preferat sa cumpere doar o bluza albastra care se potrivea de minune cu pantalonii ei negri stramti. Dupa ce a ales rochita si a achitat o a iesit din magazin si a mers la alt magazin lafel de iubit, dar pt pantofi de data asta, de acolo Shideh si a luat o pereche de pantofi negri luciosi cu talpa rosie cu un tolc inalt cam de zece ca sa mascheze faptul ca Shideh era cam scunda, Mariam a preferat sa ramana cu cizmele ei de piele fara toc. "Mariam hai sa mai mergem si la machiaje si gata, m am hotarat sa cumpar rujul rosu pe care l am vazut acum 2 saptamani."
Mariam o privea uimita pe prietena ei "Ai patit ceva? Nu te am mai vazut asa de mult, de unde ti a venit tot cheful asta de petrecere? Deobicei trebuie sa ma rog te tine zile intregi ca sa iesim undeva." ,
Shideh a inceput sa rada "Eh ,si tu acum." la magazinul de machiaj a cumparat rujul dar si un parfum. Dupa au mers la baia mall ului si s-au schimbat.
Shideh se dadea cu ruj cand deodata a auzit o voce cunoscuta de la spate, "Shideh?",
Shideh s a intors speriata,"O, esti chiar tu, ma mai ti minte?Sunt Soraya sora lui Sargon.",
Shideh abea acum si a amintit, a zambit si a dat mana cu ea " Da cum sa uit, ce faci?" Mariam era la datorie in toaleta iar Shideh se ruga la Dumnezeu ca datoria sa nu dureze mult si sa vina sa o salveze. Soraya parea foarte fericita "Am venit cu Sargon sa mi cumpar pantofi, vrem sa mergem in club, se pare ca azi a avut o zi foarte buna!" A inceput sa rada , Shideh se inrosise toata la auzirea numelui Sargon. Se pare ca Soraya stie ceva despre ei. Ce era ciudat însă, era faptul că Soraya îi oferea informații suplimentare despre ce vor sa faca in seara asta.
Din stanga Shideh a observat o pe Mariam care venea spre ele, "Oooo,Mariam uite pe cine am intalnit" Mariam a zambit "Soraya buna ce mai faci?"Soraya parea foarte incantata de revederea cu Shideh si Mariam, "Fetelor voi unde va duceti? Va vad asa aranjate." Mariam a inceput sa rada, "Ei bine vom merge sa petrecem, se pare ca Shideh a avut o zi foarte buna." Soraya a inceput sa chicoteasca discret si O privea atenta pe Shideh cand de odata a facut niste ochi mari "Eh, asta" Arata cu degetul spre colierul lui Shideh, Dupa care sa dus la el si la intors incet si la privit exact unde scriea "SS" Si a inceput sa rada "Stiam eu ca ceva se intampal." Shideh era rosie ca o sfecla, "Stai linistita asta o sa fie secretul nostru" Si i-a facut cu ochiul, Mariam care pana acum se spala pe maini si nu a auzit convorbirea asta s a apropiat cu un zambet de Soraya "Deci Soraya cu cine esti aici?",
Soraya a inceput sa i explice lui Mariam. Shideh s a aranjat si a iesit din baie alaturi de Soraya si Mariam , cele trei fete aratau uimitor imbracate de club, Soraya purta o rochie bej simpla si niste pantofi cu toc pe care se pare ca i a cumparat cu Sargon.La usa baii se putea observa silueta lui Sargon care statea cu spatele. "Hei,SG, uite pe cine am gasit!"
Sargon s a intors plictisit, dar la vederea Shidehei nu s-a putut controla, se uita socat si era rosu, iar Shideh nu putea sa si ridice privirea din pamant, "Buna, Sargon" aceasta era vocea lui Mariam care i a trezit pe toti din somn.
"Buna, Mariam." A raspuns Sargon sec, dupa care a continuat cu o voce mai calda "Ma bucur sa va vad din nou domnisoara Khosroy", Cei doi radeau in sinea lor, "Buna seara domnule Naziry". Soraya a propus ca cei patru sa iasa impreuna in club, Mariam a fost prima care a acceptat ...Au decis sa ia cu totii un taxi pana la club.
In masina fetele stateau in spate iar Sargon statea in fata, Shideh era in spatele lui Sargon, cei doi schimbau priviri prin oglinda din dreapta.Dupa ceva timp Shideh a observat ceva ciudat, era mana lui Sargon care facea semn cu degetele, ceva de genul hei sunt aici nu ma lasa sa astept, Shideh zambea cand si a apropiat incet degetele de mana lui, cand era aproape de tot Sargon sa repezit si a luat o de mana fara ca cineva sa observe si a tinut o asa pana cand au ajuns la club.
La club Soraya sa dus pe ringul de dans in timp ce o tragea pe Mariam dupa ea , la un moment dat s-a intors cu fata spre Shideh si i a facut cu ochiul.
Shideh nu prea avuse timp de dragoste in viata ei de zi cu zi cea ce o dezaavantaja in momente ca astea, "Arati superb" Sargon o privea cu admiratie,
"Multumesc si tu arati incredibil! Cand ai avut timp sa te aranjezi ?"Sargon a inceput sa rada "Parintii sunt plecati din tara de azi de dimineata deci dupa ce am plecat de la tine am fost direct acasa." O privea cu ochii lui blanzi pe care nu i arata oricui , "Sargon ce zici de ceva de baut?" Cei doi sau dus la bar si au inceput sa bea, ceea ce i a ajutat la calmarea tensiuni dintre ei. Dupa ceva timp li s-au alaturat si Mariam cu Soraya.
Cei 4 Beau, glumeau si radeau impreuna, din boxe a inceput sa se auda o melodie lenta, Sargon a sarit din scaun si a invitat o pe Shideh la dans, Shideh s a intors sa vada situatia prietenei ei care se pare ca din cauza alcoolului statea cu capul pe masa, Mariam chiar nu tolera alcoolul si se imbata repede, Shideh a acceptat oferta lui Sargon si s-au dus pe ringul de dans, Sargon a tras o pe Shideh in brate, o tinea foarte aproape.
Shideh isi tinea mainile pe pieptul lui, cei doi au dansat fara nici o vorba, Sargon era indrumatorul iar Shideh papusa indrumata dar parca pt prima oara in viata ei Shideh era fericita sa fie papusa cuiva.
Melodia sa terminat si parca suparati cei doi sau intors la bar, unde Soraya incerca sa o trezeasca pe Mariam ,
"Hei Soraya, nu te obosii n o sa reusesti." Shideh sa dus la Mariam si a inceput sa o gadile dupa ureche, Mariam a sarit brusc si a inceput sa se uite in stanga si dreapta ,
"Unde sunt?" Toti au inceput sa rada, "Esti in club". Soraya a inceput sa zambeasca de parca ii trecea ceva prin minte,
"Hei daca tot sunteti atat de beti cu totii ce ziceti ca in seara asta sa veniti la noi? Parintii vostri cred ca sunteti una la alta asa ca nu aveti unde sa mergeti, nu?" Shideh o privea nedumerita pe Soraya ,"Pai de obicei mergem la CMS."Soraya o privea pe Shideh si zambea "Ce rost are oricum parintii nostri sunt plecati deci ce conteaza daca veniti la noi sau mergeti la CMS, oricum daca plecam acum putem avea runda doi la noi acasa."
Mariam care era foarte ametita sa ridicat de pe scaun "Perfect! Ce mai asteptam? Sa mergem!"
Soraya a luat o de brat pe Mariam si au inceput sa mearga in fata, Shideh si Sargon mergeau unul langa altul cu un pas mai lent."Multumesc!" SArgon s a intors spre Shideh,
"Pentru?" Shideh a zambit si a facut semn spre colier, Sargon s-a inrosit si si a tras privirea. Aproape de usa Sargon a luat o pe Shideh de mana cu discretie, iar Shideh la strans in semn de accept.Va ador!
CITEȘTI
Inceput Păcătos
Romance☆☆☆☆☆ [FINALIZAT] ■Perfectiune! Asta urmărește orice părinte din est! Eșecul este rușinos si inacceptabil! Un pas greșit și vei fi privit cu acei ochi toată viața. ■ ●Povestea urmărește viața unor familii mixte. ● ♡~Shideh este o fata care provine d...