27.Prietenie

856 53 2
                                    

Shideh a inghitit in sec in timp ce o privea speriata pe prietena sa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Shideh a inghitit in sec in timp ce o privea speriata pe prietena sa. Era in soc si nu stia cum sa reacționeze!

"Mariam, iti pot explica..."

Mariam o privea șocata.

"De cand? Oh Doamne, SHIDEH!!!"

Shideh privea in jos încercând să se decidă dacă este okay sa-i spuna totul sau nu...

"Trebuie să-ți spun mai multe. Crezi ca putem merge undeva sa vorbim?"

Mariam era extrem de nerăbdătoare, dar din respect pt prietena sa a tăcut si a condus spre casa ei care era libera la ora asta.

A parcat masina in curte si a iesit in liniste din masina, urmata de Shideh care isi facea o mica recapitulare in minte cu tot ce trebuie sa-i spuna prietenei ei.

Fetele au ajuns in camera lui Mariam unde Shideh a inceput sa-i povesteasca tot! Absolut totul, de la cum s-au intalnit, colierul primit care este mereu alaturi de Shideh la intamplarea din acea seara si sarcina.

Shideh vorbea si Mariam asculta in tacere cu privirea la podea. A durat ceva pana a terminat Shideh, dar Mariam nnu si-a schimbat pozitia nici macar o secunda!

"...Si asa am ajuns sa ma intorc la ai mei!"

Shideh a facut o pauza asteptand o reactie din partea prietenei sale, dar nimic!

"Mariam imi pare rau! Chiar am incercat de multe ori sa-ti zic, dar nu am reusit. Stiu ca te-am mintit o groaza si nu-ti merit increderea, dar crede-ma ca eu chiar am nevoie de tine! Tu esti singura mea prietena!"

Mariam a ridicat privirea, parea nervoasa, dezamagita, tradata si intr-un fel usurata!

"Pana acum te-ai descurcat si fara mine! Acum ai inceput sa-ti amintesti si de mine? Daca nu observam ca esti gravida cine stie poate aflam de copil dupa ce se nastea!"

Mariam a tras aer adanc in piept si s-a ridicat.
"Mariam! Unde te duci?"

Shideh a incercat sa-o opreasca, dar aceasta a impins-o.

"Nu ma atinge! Nu vreau sa-ti vad fata vreodata! Am avut incredere in tine! Am asteptat! Stii de cat timp am o presimtire ca ceva nu este inregula? Stii de cat timp imi fac griji ca ceva se intampla cu tine?"

Mariam si-a ridicat si mai mult tonul si a continuat.

"Stii ce filme imi faceam in minte? Stii SHIDEH? Am ajuns sa te banuiesc si de o boala terminala! Stii cat de sufocant este sa-ti pierzi prietena cea mai buna in cateva ore? Stii cum este sa te simti singura intr-o tara straina, fara nimeni langa tine?"

Mariam zbiera la Shideh, care brusc s-a ridicat si a inceput si ea sa tipe.

"Termina Mariam! O spui de parca tu mi-ai permis vreodata sa-ti fiu alaturi cu adevarat! Tu te simti tradata? Eu ce ar trebuii sa zic? Atata timp ti-am spus totul si am fost sincera! Tu nu ai nici un drept sa ma judeci! Tu nu ai fost niciodata sincera cu mine 100%, mereu te-ai abtinut si mereu ai avut secrete fata de mine!"

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum