28.Surpriza

890 53 2
                                    

A venit iepurașul!
🐰🐰
❤Sper sa va placa!❤

A venit iepurașul!🐰🐰❤Sper sa va placa!❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



Mariam a intrat grabita in baie cu un zâmbet larg pe buze si a început să bată în prima cabină.

"Ocupat!"
Mariam a început să chicoteasca.

"Ieși! Sunt eu!"

Soraya a iesit din cabina cu precautie in timp ce privea in stanga si dreapta.

"Ai reusit?" Soraya soptea in timp ce o privea cu speranta pe partenera sa in crima.

Mariam si a ridicat capul triumfator si a inceput sa rosteasca cu mandrie.

"Doar cine crezi ca sunt? Eu reusesc tot ce-mi propun! Ma rog, cu putina intarziere, dar un succes in final!"

Soraya a sarit in bratele ei si a pupat-o.

"Te ador!!!" cele doua au inceput sa rada cu lacrimi.

"Cred ca ar trebuii sa iesim de aici!"

Soraya a acceptat si au iesit impreuna din baie.

"Apropo Mariam! Te-ai mai gandit la propunerea mea?"

Mariam o privea ganditoare.

"Da m-am gandit si cred ca o sa accept!"

Soraya nu mai reusea sa se stapaneasca totul era perfect!

****

Sargon era in picioare si o privea pe Shideh, sau mai bine spus se hranea cu existenta ei! Nu o mai vazuse de ceva timp si nu stia ce ar trebuii sa spuna! Tot ce-si dorea era sa o priveasca ore in sir pana se satura, daca e posibil!

"Sargon? Ce cau-...OOOOOO acum inteleg!!! Se pare ca am cazut intr-o capcana!" Shideh simtea cum se sufoca de la tot dorul suportat atata timp, dar stia ca daca o sa cedeze asa usor, aceste situatii se vor repeta pe viitor!

"Shideh eu am venit sa vad un film cu Soraya! Nu am stiut ca o sa fii aici!"

"Nu mai conteaza! Eu o sa plec!"

Sargon a prins-o de mana si a oprit-o.

"Nu este nevoie! Ramai, plec eu!"
Sargon avea fata de catelus ploat! Nu era o fata pe care o puteai vedea des! Sargon era mereu cu fruntea sus si mandru! Tot ce putea inspira era putere, mandrie, onoare, orgoliu si uneori un aer de superioritate, dar astazi arata ca un baietel neajutorat care nu mai stie ce sa faca pt a-si recupera calea!

"Nu este nevoie! Este doar un film, il vedem si dupa plecam! Fiecare la casa lui!"

Shideh nu suporta sa vada fata asta! Ea era atrasa de masculul fatal care ii zambea doar ei si care la munca parea rece si distant, dar acasa imita caractere din desene ca sa o faca pe ea sa rada!

Inceput PăcătosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum